Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har blitt kvitt kviser, men til gjengjeld har jeg fått tidenes feteste hud. Har hatt fet hud siden jeg kom i puberteten, men nå er jeg 19 og har fetere hud enn noen sinne. Det er sykt liksom. Om morgenen er huden så fet at dere bare skulle visst hvor ille det er, og kort tid etter jeg har dusjet og tatt på sminke, er den fet igjen. Tar kanskje toppen en time, også er det ekstremt ille etter tre timer.

Finnes det INGENTING jeg kan gjøre? Synes det er kjempekjedelig, og jeg må jo gå rundt med blottingpudder konstant, ellers ser jeg jo svett og ekkel ut i ansiktet. I tillegg har jeg fremdeles en del hudormer som jeg ikke får vekk uansett hva.

Jeg spiser sunt og trener, er slank, bruker lett sminke jeg vet jeg tåler. :(

Anonymous poster hash: d3278...fb5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

bruker du krem ? du må nemlig ikke slutte å bruke fuktighetskrem fordi du har "fet" hud. Det kan resultere i enda fetere hud

Gjest BettyBoop
Skrevet

Du må skaffe rens3produkter, serum, peeling og krem beregnet på fet hud. Du renser morgen og kveld, går over med rensetoner, har på serum og krem for fet hud. På kvelden nattkrem. Peeling 1-2 ganger i uka.

Skrevet

bruker du krem ? du må nemlig ikke slutte å bruke fuktighetskrem fordi du har "fet" hud. Det kan resultere i enda fetere hud

Signerer denne!

AnonymBruker
Skrevet

Kremer med mattende effekt funker for meg!:)

Anonymous poster hash: 7c01b...181
AnonymBruker
Skrevet

Du må skaffe rens3produkter, serum, peeling og krem beregnet på fet hud. Du renser morgen og kveld, går over med rensetoner, har på serum og krem for fet hud. På kvelden nattkrem. Peeling 1-2 ganger i uka.

Signerer denne!

Kremer med mattende effekt funker for meg! :)

Anonymous poster hash: 7c01b...181

Takk for svar. :) Jeg bruker sjelden fuktighetskrem, da nesten alle er for fete for meg. Har prøvd ulike fra Decleor, og den eneste som går an å bruke, som faktisk trekker inn i huden, er den mattende de har(fluid et eller annet). Har tenkt til å kjøpe ny, da den gamle er tom. Hvilke andre produkter kan jeg kjøpe? Brukte MD formulations før, og det var disse produktene som fikk bort kvisene mine(tror jeg). Nå har jeg ikke kviser lenger, men vet ikke hva jeg skal kjøpe for spesifikt FET hud?

-TS

Skrevet

Takk for svar. :) Jeg bruker sjelden fuktighetskrem, da nesten alle er for fete for meg. Har prøvd ulike fra Decleor, og den eneste som går an å bruke, som faktisk trekker inn i huden, er den mattende de har(fluid et eller annet). Har tenkt til å kjøpe ny, da den gamle er tom. Hvilke andre produkter kan jeg kjøpe? Brukte MD formulations før, og det var disse produktene som fikk bort kvisene mine(tror jeg). Nå har jeg ikke kviser lenger, men vet ikke hva jeg skal kjøpe for spesifikt FET hud?

-TS

Har du prøvd denne: http://www.blivakker.no/product/hudpleie/ansikt/hudtyper/fet-hud/MDF0011/md-formulations-glycare-lotion-oil-control-clarifier-60ml- ? Har ikke prøvd den selv, men den ser jo ut til å passe din hud :)

Skrevet

Jeg bruker Matis Purete sin fuktighetskrem med mattende effekt. Og den har virkelig hjulpet meg. Kan ikke si at jeg ikke blir blank i løpet av dagen lenger, men ikke til den grad jeg ble tidligere.

Skrevet

Har tro på at mattende kremer kan hjelpe der og da men skjønner ikke hvordan hudpleie kan hjelpe noe særlig. Det kommer jo innenfra. Jeg har selv hatt fet t-sone hele livet. Lært meg å leve meg det.. Bryr meg ikke så mye om jeg blir litt skinnende utover dagen.. Liker ikke mattende foundation, den er mye mer synlig på huden enn "vanlig" foundation. Fordelen med å ha fet hud at vi færre rynker. :)

• Liker 1
Skrevet

TS - når du sier "fet" hud mener du da "blank" hud?Det betyr ikke automatisk at du trenger krem for "fet hud", høres for meg ut som huden din trenger nettopp fukt.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Alle trenger fukt. Fukt og fett er ikke det samme

Skrevet

Har tro på at mattende kremer kan hjelpe der og da men skjønner ikke hvordan hudpleie kan hjelpe noe særlig. Det kommer jo innenfra. Jeg har selv hatt fet t-sone hele livet. Lært meg å leve meg det.. Bryr meg ikke så mye om jeg blir litt skinnende utover dagen.. Liker ikke mattende foundation, den er mye mer synlig på huden enn "vanlig" foundation. Fordelen med å ha fet hud at vi færre rynker. :)

Ja, og hurra for det! Bra det finnes fordeler med fet hud :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal ikke komme med noen produktanbefalinger, men jeg har så tørr hud at jeg må smøre meg flere ganger om dagen over hele kroppen, med fete kremer, og gjør jeg ikke det så stivner jeg :(

Så TS, vær så snill og send litt telepatisk av din fete hudtype til meg, jeg kunne trenge det. Så kan du få litt av min tørre hudtype så blir vi kanskje normale :fnise:

Anonymous poster hash: a32c7...d68

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...