AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #1 Skrevet 5. august 2013 Noen småfeil som menn kan ha.. 1) F.eks LITT magefett. At man er tynn ellers, men har litt mage slik at det ser litt rart ut..? 2) At man er litt tynn i håret. Langtifra skalla, men slik at det kan synes at det er tynnere på toppen..? Anonymous poster hash: 3bc10...e46
lillemeg90 Skrevet 5. august 2013 #2 Skrevet 5. august 2013 Så lenge mannen er mer enn disse tingene ville det ikke brydd meg i det hele tatt 5
Neket Skrevet 5. august 2013 #3 Skrevet 5. august 2013 Nei. Men jeg går gjerne ikke under "jente" lengre 4
Gjest Lykkelig Skrevet 5. august 2013 #4 Skrevet 5. august 2013 Nei om du har en fantastisk personlighet, er leken og med humor kan du ha så mange skavanker du bare vil. Da er den nok en dame som vil elske deg for akkurat den du er. Jeg er selv godt trent og hører jeg er en nydelig dame på alle måter. Min kjære har både litt mage og er ikke fit lenger. Selv om han ellers er slank. I mine øyner er han iallefall verdens fineste. Jeg får ikke nok av den mannen. Det er hele han som tenner meg.. Glemte å nevne selvtilitt. Det gjør en manm enda mer sexy:)
navnet Skrevet 5. august 2013 #5 Skrevet 5. august 2013 For meg er det kvalitet framfor utseendet, jeg faller for sjarm å mål bevissthet
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #6 Skrevet 6. august 2013 foretrekker skalla menn. ikke de som er tynn i håret. fjern det.og bli kjekk og skalla! litt mage eller så er ikke noe jeg bryr meg om. Anonymous poster hash: 0e55d...20f
AnonymBruker 42 Skrevet 6. august 2013 #7 Skrevet 6. august 2013 Stol på meg når jeg sier at det er like mange damer som liker litt mage som det er av de som liker sekspakkning.... Jenter vet jeg ikke lengre hva liker ..... 5
Gjest Svampebob1 Skrevet 6. august 2013 #9 Skrevet 6. august 2013 Noen småfeil som menn kan ha.. 1) F.eks LITT magefett. At man er tynn ellers, men har litt mage slik at det ser litt rart ut..? 2) At man er litt tynn i håret. Langtifra skalla, men slik at det kan synes at det er tynnere på toppen..? Anonymous poster hash: 3bc10...e46 Når de verste drittsekkene av noen feite sofasvin får seg de fineste og snilleste englene av noen damer, så tenker jeg at du kan få det og. Trikset ligger i å ha god selvfølelse og god selvtillit. Aksepterer du deg selv som du er, så vil andre akseptere deg også uansett hvilke skavanker du har. Ellers er nok smaken som baken uansett.
Gjest Awzm me Skrevet 6. august 2013 #10 Skrevet 6. august 2013 Synes det er greit med litt kosemage, jeg. Det som var mer negativt var "tynn"-delen. Altså dette er min mening, du spurte - du får svar, men jeg liker ikke tynne gutter i det hele tatt. Ang. tynt hår. Så er jeg litt usikker. Datet en gang en gutt som var litt tynn i håret, og han hadde maange feil, men talte ikke håret hans som ett av de
Blod Skrevet 6. august 2013 #11 Skrevet 6. august 2013 Sånne ting er ubetydelig når man liker selve personen.. 1
Gjest Hyssingen Skrevet 6. august 2013 #12 Skrevet 6. august 2013 Syns lubne og gladtjukke menn er mye finere enn tynne og sekspakka menn. Er du høyere enn meg så ser jeg jo ikke det tynne håret ditt uansett, så det hadde ikke vært noe problem. Det hadde det ikke uansett. 2
Gjest avocadoen Skrevet 6. august 2013 #13 Skrevet 6. august 2013 Bedre med litt mage enn sixpack synes jeg 2
Gjest avocadoen Skrevet 6. august 2013 #14 Skrevet 6. august 2013 Syns lubne og gladtjukke menn er mye finere enn tynne og sekspakka menn. 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #15 Skrevet 6. august 2013 Mens jeg leste hovedinnlegget, fikke jeg en mann jeg kjenner opp i hodet mitt, og han er definitivt en jeg kunne blitt sammen med! Men det er jo fordi han er en fantastisk god person At han er tynn i håret (han er under 30) og ikke er "fit", gjør ingen verdens ting Anonymous poster hash: 34ca8...818
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #16 Skrevet 6. august 2013 Mens jeg leste hovedinnlegget, fikke jeg en mann jeg kjenner opp i hodet mitt, og han er definitivt en jeg kunne blitt sammen med! Men det er jo fordi han er en fantastisk god person At han er tynn i håret (han er under 30) og ikke er "fit", gjør ingen verdens ting Anonymous poster hash: 34ca8...818 Jeg tør påstå at jeg er nokså "fit", men det virker som om magefettet tar lang tid å kvitte seg med.. Jeg er i superform kondisjonsmessig, og har trent av meg 10 kilo på kort tid. TS Anonymous poster hash: 3bc10...e46
Charmander Skrevet 6. august 2013 #17 Skrevet 6. august 2013 Bedre med litt mage enn sixpack synes jeg Like barn leker best?
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #18 Skrevet 6. august 2013 Ts, ikke bekymre deg Anonymous poster hash: 60f93...a7c
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #19 Skrevet 6. august 2013 Kunne godt vært foruten begge deler, men ihvertfall håret er en naturlig del av det å være mann så jeg kommer nok ikke akkurat til å synes mindre om min bedre halvdel når det skjer. Fett på magen er fint så lenge det er et lite lag over det hele, hvis det er en tykk pølse nederst så er det litt ugh. Forbinder det med lavt testosteronnivå. Anonymous poster hash: 440c3...0c9
Gjest avocadoen Skrevet 6. august 2013 #20 Skrevet 6. august 2013 (endret) Like barn leker best? Jeg er selv det man kan kalle flatmaga, så nei Edit: Og i følge BMI er jeg mellom normalvektig og undervektig, men jeg liker ikke tynne menn Endret 6. august 2013 av avocadoen 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå