Gå til innhold

Forelsket i en gift mann..Noe framtid?

Anbefalte innlegg

Gjest usikker
Skrevet

Har rotet meg bort i en gift mann. Han hintet at han var interessert i meg i et helt år, så ble jeg interessert i han. Så har vi hatt et "forhold" i snart ett år. Han sier at det ikke er noe igjen mellom han og kona. Slik har det vært i en del år , men han er sammen med henne pga datteren som er 7 år.

Jeg liker han veldig godt og det er veldig god kjemi mellom oss. Men jeg plages av usikkerheten. Han sier at han ikke kommer til å være sammen kona resten av livet. Men hvor lenge skal jeg vente liksom?

Har dere noen gode tips hvordan jeg på en diskre måte kan spørre han ut om hva han egentlig tenker. Jeg vil ikke mase på han, eller prøve å overtale han til å gå fra kona. Synes at den avgjørelsen må han ta uten press fra meg.

Men hvordan kan jeg finne ut hvordan sjanser jeg har?? Om jeg skal vente eller bare gå videre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takler ikke sånne egokjerringer som deg! Hvorfor rotet du deg bort i han i det hele tatt?? Han er OPPTATT! Finn deg din egen mann!

Gjest Snyltefluen
Skrevet

En gift mann vil som regel ikke gå fra ektefellen til fordel for elskerinnen sin, men det skjer jo i noen få tilfeller. Hvorfor kaste bort masse tid på noe som garantert ender med tårer, når du kan bruke tiden til å finne noen som faktisk ønsker å tilbringe livet med deg?

• Liker 6
Skrevet

HVIS dette skulle gå sånn at han går i fra konen. Du får et stykke sint ex og et barn på deling på kjøpet. Og hva med neste gang noe frister mer enn det han har hjemme ? Han er ju ikke akkurat fremmed for en forhold på si ..

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Dette vet du alt du trenger vite noe om selv, ts. Bruk hue nå og bli voksen.

Anonymous poster hash: 06b7c...20a
  • Liker 1
Skrevet

Hvis han vil ha deg, skiller han seg fra kona først. Bare det at du må spørre han om hva hun føler, beviser vel at han ikke kommer til å forlate sin kone for deg. Dropp dette forholdet, utroskap er bare skittent og løgnaktig. Ekte kjærlighet tåler dagslys!

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Det er ikke enkelt å komme inn i en sånn situasjon. Mitt råd til deg er å få det avklart ganske snart.

Dersom han har et "uavklart" forhold til sin kone, vil han kanskje drøye det i det lengste med å gå dersom han får både i "pose og sekk". Det er ubehagelig å gjennomføre et brudd, kanskje han egentlig ikke har tenkt så mye på det.

Du bør tenke på deg selv og få avsluttet forholdet dersom han ikke ønsker å gjøre noe med det.

Det er ikke ok å sitte i dine sko om 5 år uten at han har gjort noe fremstøt til å skilles, men fremdeles i samme forholdet. 5 år går j... fort desverre.

Husk du lever nå, sørg for å lev godt i et legitimt forhold også, selv om det bidrar til at noen kanskje må ta et ubehagelig skritt ut av noe. Denne situasjonen du er i nå gagner ingen - verken deg eller kona (kanskje bare ham).

Lykke til!

Anonymous poster hash: fe1de...dc7
  • Liker 4
Skrevet

Finnes det noe mer klassisk enn dette scenariet? Det er tatt ut fra læreboka "Hvordan bli mest mulig ulykkelig mens du venter på den gifte mannen som aldri skiller seg..."

Selvfølgelig sier han til deg at han ikke skal være gift med henne for alltid. Noe må han jo si for å kunne få både i pose og sekk. For ditt eget beste, kutt ut før det blir for alvor.

Det finnes så mange kjekke menn der ute. Hvorfor i huleste rote seg bort i en som er gift!

Gjest Chloè
Skrevet

Hvor gammel er du? Jeg vet det er lett for unge uvitende jenter som er forelska å falle for den der "vi har aldri sex" "jeg er bare sammen med henne pga barnet" "kommer til å skille meg snart", men jeg trodde ingen voksne kvinner kjøpte dette bs

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan du tror du skal få et godt liv med han, dersom han faktisk går fra kjerringa.

Han har vist at han ikke er trofast mot sin ektefelle, så hvorfor tror du at han kommer til å være det med deg?

Sjalusien kommer til å ødelegge dere om ikke et evnt. nytt utroskap gjør det først.

Gjest usikker
Skrevet

TS her...

Nå ønsker jeg ikke at han skal gå fra kona si for MIN del. Ingen kan garantere at forholdet vårt blir rosenrødt om vi blir sammen.

Om han skal gå, må han gå kun fordi han selv vil trives bedre utenom ekteskapet sitt enn i. Så det er det jeg vil finne ut. Om hvor misfornoyd han er med situasjonen og om han er misfornøyd nok til å kunne bryte det forholde han er i.

AnonymBruker
Skrevet

Det beste er sikkert å slutte å ha sex med han så merker du jo fort om alle de fine ordene faktisk er ekte eller om han bare vil komme ned i buksene dine.

Anonymous poster hash: 342b8...52e
  • Liker 4
Skrevet

Jeg har også vært forelsket i en gift mann. Men jeg fortalte det ikke til han eller noen annen. Og han er fremdeles lykkelig (kanskje) gift med sin kone. Jeg har ikke tenkt å gjøre noe som helst, og leter etter single menn som kan være en passende kjæreste. Hvis han skiller seg derimot, da vil jeg gi han litt tid og så kanskje spørre om vi skal date litt.

Men mitt råd: Hold deg unna! Utroskap er verdens dårligste start på et forhold. Skittent.

Skrevet

TS her...

Nå ønsker jeg ikke at han skal gå fra kona si for MIN del. Ingen kan garantere at forholdet vårt blir rosenrødt om vi blir sammen.

Om han skal gå, må han gå kun fordi han selv vil trives bedre utenom ekteskapet sitt enn i. Så det er det jeg vil finne ut. Om hvor misfornoyd han er med situasjonen og om han er misfornøyd nok til å kunne bryte det forholde han er i.

Dere har vært i et forhold i snart et år uten at han har forlatt kona sier du. Det sier vel sitt?

Skrevet

TS her...

Men du ønsker at han skal pule deg bak ryggen hennes?

• Liker 5
Skrevet

Nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei og atter nei.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Wow, så edelt at du ønsker at han skal gå fra kona for sin egen del og ikke pga deg! Men hvis han nå gjør det, hvorfor skulle han egentlig velge å beholde deg? Han har hatt gooood tid til å velge deg over kona, men har ikke valgt deg ennå. Det er så lite du betyr for ham.

Anonymous poster hash: 2fa50...5c6

• Liker 5
Skrevet

Nei, nei, nei, og nei.

Skrevet

Har rotet meg bort i en gift mann. Han hintet at han var interessert i meg i et helt år, så ble jeg interessert i han. Så har vi hatt et "forhold" i snart ett år. Han sier at det ikke er noe igjen mellom han og kona. Slik har det vært i en del år , men han er sammen med henne pga datteren som er 7 år.

Jeg liker han veldig godt og det er veldig god kjemi mellom oss. Men jeg plages av usikkerheten. Han sier at han ikke kommer til å være sammen kona resten av livet. Men hvor lenge skal jeg vente liksom?

Har dere noen gode tips hvordan jeg på en diskre måte kan spørre han ut om hva han egentlig tenker. Jeg vil ikke mase på han, eller prøve å overtale han til å gå fra kona. Synes at den avgjørelsen må han ta uten press fra meg.

Men hvordan kan jeg finne ut hvordan sjanser jeg har?? Om jeg skal vente eller bare gå videre.

Hvis han etter ett år ikke har foretatt seg noe for å avslutte forholdet til ektefellen, kan jeg garantere deg at han aldri kommer til å gjøre det. Men hvis/når kona finner ut hva den falske sjakalen holder på med, kan det jo godt være at han får en fot i rævva. La oss håpe det, han høres ut som bad company.
AnonymBruker
Skrevet

Takler ikke sånne egokjerringer som deg! Hvorfor rotet du deg bort i han i det hele tatt?? Han er OPPTATT! Finn deg din egen mann!

+1

Anonymous poster hash: a21b3...7a1

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...