AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #1 Del Skrevet 4. august 2013 Tittelen er vel ganske selvforklarende,så fyr løs Anonymous poster hash: 6b651...614 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alina X Skrevet 4. august 2013 #2 Del Skrevet 4. august 2013 Atletisk Ansvarsfull/ansvarsbevisst Ambisiøs Kul Kresen(kan være bra det) Komkurranseperson Vet du hva,jeg vet ikke om eksemplene faller under adjektiv. Vet jo at adjektiv er beskrivelse (høy/lav liten/stor)men er ikke sikker på at mine eksempler er korrekte. Dessuten fikk jeg litt hjerneteppe her,hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snørev Skrevet 4. august 2013 #3 Del Skrevet 4. august 2013 Dessuten fikk jeg litt hjerneteppe her,hehe... Vi er på et språkforum:-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #4 Del Skrevet 4. august 2013 Adjektivhistorie? Artikulert, artig, anerledes, alternativ, atraktiv, allvitende, altetende, atletisk, adekvat, amorøs, aktiv. Keivhendt, kostnadseffektiv, krøllet, koselig, krympete, klok, knirkete, kosete, kilete, klynkete, krokete, knoklete, kunnskapsrik, kvinnelig.Anonymous poster hash: 1f79f...f66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #5 Del Skrevet 5. august 2013 Anselig Affluent Kurant Karismatisk Anonymous poster hash: fc564...b76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alina X Skrevet 5. august 2013 #6 Del Skrevet 5. august 2013 Vi er på et språkforum:-) Ja jeg vet ikke hvordan det skrives nå jeg da, men du skjønner hva jeg mener:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snørev Skrevet 5. august 2013 #7 Del Skrevet 5. august 2013 Ja jeg vet ikke hvordan det skrives nå jeg da, men du skjønner hva jeg mener:-) da vet du det nå Iron curtain. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå