Gå til innhold

Hvor mye sier ringetonen om en person?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De kan jo være så mangt, noen kjedelige, andre jævlige, noen artige. Hva sier ringetonen din om deg?

Anonymous poster hash: e6bb1...0c9
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gammeldags og danseglad.

Anonymous poster hash: f08fd...46c
Skrevet

jeg har htc, og bruker den standard htc-melodien som er innpå mobilen fra før. Dette er rett og slett fordi jeg ikke bryr meg om hvilken ringetone jeg har, og jeg har hatt den siden jeg fikk tlf for 2 år siden, og jeg hater forandringer :o) når folk har de nyeste hiténe som ringetone så tenker jeg: fjortiiiiizz

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Jeg har en ringetone som heter "Heaven", så jeg er kanskje en engel i menneskeskikkelse? ;)

Endret av Arabella
Skrevet

Hva min ringetone sier om meg? At jeg er lat. Har fortsatt den standard-ringetonen til iPhone. Har ikke gidda å bytte.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har iphone og hadde den standard ringetonen lenge..Men alle har den og jeg tror alltid min ringer/får melding når jeg hører andre sin. Så nå har jeg en annen iphone tone som ikke er mye brukt.

Kunne brukt en vanlig sang som ringetone for å ikke forveksle det med andre sin ringetone, men synes det er litt sånn jeg gjorde når jeg var 12 :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Lydløs med vibrasjon.. sikkert fordi jeg hater lyder og er sjenert..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ringetonen min forteller verden at jeg har en iPhone. :)

Anonymous poster hash: 1165a...654

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Min ringetone forteller mye om meg! Har hatt den samme i sikkert 6-7 år :) Favorittsangen min, rett og slett!

Anonymous poster hash: b7ab7...e7b
AnonymBruker
Skrevet

Min ringetone for tiden er: The Roots ft. Erykah Badu - You Got Me.

Hva sier det om meg da? :)

Anonymous poster hash: 70692...2bf

AnonymBruker
Skrevet

At broren min er glad i å tulle med telefonen min. "DU INGER NO MÅ DU SJÅ TE OG TA DEN SATANS TELEFON DIN ELLES SÅ SLIPP EG KYRNE LAUS OG JA VEIT DU EG MEINE DA FAKTISK OG SÅ STEKK DEI TE ÆLVA OG VERT ETNE AV PIRAJAE OG DÅ DAUE DEI FAKTISK SÅ FOR FAEN TA DEN SATANS TELEFOOOON ELLES SENDE EG NAKENBILETE AV DEG TE ALLE DU KJENNE JAHA JA!"

Anonymous poster hash: 0d157...b38
  • Liker 5
Skrevet

At broren min er glad i å tulle med telefonen min. "DU INGER NO MÅ DU SJÅ TE OG TA DEN SATANS TELEFON DIN ELLES SÅ SLIPP EG KYRNE LAUS OG JA VEIT DU EG MEINE DA FAKTISK OG SÅ STEKK DEI TE ÆLVA OG VERT ETNE AV PIRAJAE OG DÅ DAUE DEI FAKTISK SÅ FOR FAEN TA DEN SATANS TELEFOOOON ELLES SENDE EG NAKENBILETE AV DEG TE ALLE DU KJENNE JAHA JA!"

:fnise:

• Liker 1
Skrevet

Forteller folk at jeg er careface som ikke bryr seg om hva slags ringetone jeg har.

AnonymBruker
Skrevet

:fnise:

Vet ikke hvordan jeg bytter heller... Men bedre enn den forrige jeg hadde, det var den "HAR DU VASKA HAR DU VASKA KUKHODET DIIIIIITT" :laugh:

• Liker 1
Skrevet

Vet ikke hvordan jeg bytter heller... Men bedre enn den forrige jeg hadde, det var den "HAR DU VASKA HAR DU VASKA KUKHODET DIIIIIITT" :laugh:

Hehe :laugh: Da har du i hvert fall "oppgradert"! Det kunne jo liksom ikke blitt verre etter denne :fnise:

Skrevet

Min sier jeg liker lyden av motorsykler

Gjest Elseby13
Skrevet

Halve Norge har jo den derre standard fra iphone, så den sier ikke så veldig mye nei.

AnonymBruker
Skrevet

Min ringetone forteller mye om meg! Har hatt den samme i sikkert 6-7 år :) Favorittsangen min, rett og slett!

Anonymous poster hash: b7ab7...e7b

Hvilken da?

Anonymous poster hash: 70692...2bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...