Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest anonym
Skrevet

Kjæresten min har ei jente på snapchat som driver å sender han ca 2 bilder i hver dag omtrent. Der hun logger på stranda i bikini. Eller uten noe der hun kun dekker seg til på puppene. Hun sender videoer av at hun skal vise seg sexy,bilder der hun har di kløftene. Wft. Men det som er at hun er jo kjæreste med en av kompisene hans? Er dette normalt. Jeg har ikke sakt noe på det. Men det irriterer meg at hun sender så mye

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva i svarte? nei det er selvsagt ikke normalt. Hvor gammel er dere? Snapchat er noe drit.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde sagt ifra til kjæresten hennes, og sagt hvordan hun driver på.

Anonymous poster hash: ea86a...ce1
  • Liker 4
Skrevet

Overhodet ikke normalt eller greit i mine øyne, hadde nok sagt fra til typen jeg også.

Litt off topic, men vet ikke folk at det finnes en app som lagrer snapchat- bilder? Skjønner ikke at folk sender sånne bilder av seg selv...

Gjest anonym
Skrevet

Ja men jeg tørr ikke det siden vi har kun vært sammen i 4 mnd og jeg har jo ikke møtt han kompisen ennå. Eller hun. Men kan jeg si det til han at jeg synst det ikke er greit at han har hun der. Han er 27 og jeg er 23

Skrevet

Ja men jeg tørr ikke det siden vi har kun vært sammen i 4 mnd og jeg har jo ikke møtt han kompisen ennå. Eller hun. Men kan jeg si det til han at jeg synst det ikke er greit at han har hun der. Han er 27 og jeg er 23

For en idiot! Høres mer ut som om han er 16... Finn deg en MANN. Hadde også revet denne damen i håret og bedt hun dra en viss plass.

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes typen din om at hu sender disse bildene? Jeg ville konsentrert meg mer om han, enn om henne og å si ifra til hennes type.....

Anonymous poster hash: e2357...8b7
Skrevet

ta typen din sin tlf, ta bilde av deg selv, skriv "fin kløft" også sender du til hu

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener det er helt opp til TS sin type å ordne opp i dette.

Hadde syntes typen min var en dott om han bare tok imot masse slike bilder med åpne armer....

Anonymous poster hash: e2357...8b7
Gjest anonym
Skrevet

Jeg synst det er ubehageli!!! Hilsen ts

AnonymBruker
Skrevet

Det er mulig at hun sender til hele lista si, det går ikke an å se om folk har sent til bare deg eller flere. Er visst noe ungdommen pleier å gjøre.

Anonymous poster hash: ebd04...4c2
AnonymBruker
Skrevet

Hun sender nok til hele lista si, ikke bare til kjæresten din.

Anonymous poster hash: f8a8a...88b
Gjest anonym
Skrevet

Du virker ikke akkurat 23?

Hvorfor ikke? Ts

Skrevet

Det samme har skjedd meg.. Snapchat er noe herk. Var ute med kjæresten etter en romantisk kveld, og skulle bare låne telefonen hans da det var lite strøm på min. Så da at han hadde fått bilde av ei jente, så ble litt nysgjerrig og åpnet det. Vi hadde et ganske åpent forhold sånn sett, kunne lese meldinger til hverandre og slikt, og noe slikt hadde aldri skjedd tidligere heller.

Men, uansett, jeg åpner dette bildet, og der er det bilde av en ganske dyp kløft med store pupper, med teksten "Vil du kose med disse?" Hadde en ganske heftig krangel etter dette for å si det mildt.. Skjønte jo ikke hvor bildet kom fra. Men han klarte å overbevise meg om at han heller ikke skjønte hvor det kom fra. Tilga ham, og alt ordnet seg.

Men jeg tok også kontakt med henne, og gjorde henne klar over at jeg hadde sett bildet, og at både jeg og kjæresten reagerte veldig på dette, og fikk tilbake at " Jeg har ingen spesiell hensikt med bildene mine, og har sendt til mange andre kamerater med dame, de har ikke reagert sånn"..

Vil nok egentlig bare konkludere med at noen jenter skjønner bare ikke hva de driver med, og har ingen sperrer for hvor mye de vil vise fram, og til hvem, whatsoever..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...