Gå til innhold

Klarer ikke slutte med helseskadelig aktivitet.


Pinnedyr

Anbefalte innlegg

Men er det ikke bedre å ta opp disse tingene med noen som er kvalifisert til å svare?Hva mener du forresten med helseskadelig aktivitet? Anonymous poster hash: 3c395...ee6

At jeg presser og holder pusten til jeg blir rar i hodet og nesten svimer av. Jeg får veldig hodespreng av det. Selvom jeg har fått advarsler om at det er farlig og at jeg mister hjerneceller av det, så klarer jeg ikke å la vær å ønske at jeg var bevisstløs og fikk kramper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pinnedyr er enten det dårligste trollet jeg vet om, eller det sykeste menneske jeg vet om.

Begge deler er egentlig trist.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pinnedyr er enten det dårligste trollet jeg vet om, eller det sykeste menneske jeg vet om.

Begge deler er egentlig trist.

+1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er disse trådene ikke vas. Jeg oppretter tråder fordi jeg vil vite ting. De er heller ikke tåpeligheter for meg. Dere syns kanskje det er tåpeligheter, men for meg er det viktig å ta opp disse tingene.

Hva med å snakke om disse tingene med profesjonelle (psykolog/psykiater), personellet der du bor eller kanskje moren din? Du vil nok få bedre og tryggere svar fra dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pinnedyr er enten det dårligste trollet jeg vet om, eller det sykeste menneske jeg vet om.

Begge deler er egentlig trist.

Det er trist at du følte behov for å skrive den kommentaren. Vi er alle forskjellige, respekter det.

Anonymous poster hash: 25622...bf5

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med å snakke om disse tingene med profesjonelle (psykolog/psykiater), personellet der du bor eller kanskje moren din? Du vil nok få bedre og tryggere svar fra dem.

Mamma mener at de tankene jeg har bare er tull, men det er de jo ikke. Jeg skal snakke med psykiateren jeg går til snart nå i august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg presser og holder pusten til jeg blir rar i hodet og nesten svimer av. Jeg får veldig hodespreng av det. Selvom jeg har fått advarsler om at det er farlig og at jeg mister hjerneceller av det, så klarer jeg ikke å la vær å ønske at jeg var bevisstløs og fikk kramper.

Hvorfor ønsker du å bli bevisstløs og å få kramper?

Anonymous poster hash: 3c395...ee6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ønsker du å bli bevisstløs og å få kramper? Anonymous poster hash: 3c395...ee6

For da ser og hører king julien at jeg er bevisstløs og surkler og sikler etter antallet. Det hadde vært en opplevelse. Det hadde også vært en opplevelse å bare besvimt helt uten videre og pisst på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg presser og holder pusten til jeg blir rar i hodet og nesten svimer av. Jeg får veldig hodespreng av det. Selvom jeg har fått advarsler om at det er farlig og at jeg mister hjerneceller av det, så klarer jeg ikke å la vær å ønske at jeg var bevisstløs og fikk kramper.

Det kan være veldig farlig, du kan få en alvorlig hjerneskade.

Anonymous poster hash: 25622...bf5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være veldig farlig, du kan få en alvorlig hjerneskade. Anonymous poster hash: 25622...bf5

Jeg har aldri fått noe hjerneskade av det og jeg har gjort det i to år nesten hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært en opplevelse ja, men det hadde ikke vært en bra opplevelse.

Tro meg, der er det virkelig ikke. Jeg har besvimt, surklet og siklet, og attpåtil pisset på meg, og jeg skulle virkelig ønske jeg var opplevelsen foruten. Er det ikke andre opplevelser du heller vil gjøre?



Anonymous poster hash: 3c395...ee6
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært en opplevelse ja, men det hadde ikke vært en bra opplevelse.Tro meg, der er det virkelig ikke. Jeg har besvimt, surklet og siklet, og attpåtil pisset på meg, og jeg skulle virkelig ønske jeg var opplevelsen foruten. Er det ikke andre opplevelser du heller vil gjøre? Anonymous poster hash: 3c395...ee6

Drømmen min er bare besvime, kramper, sikling og tiss i buksa i besvimelsen. Ingenting annet, enn at jeg har lyst på influensa.

Endret av Pinnedyr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri fått noe hjerneskade av det og jeg har gjort det i to år nesten hver dag.

Du kan godt være at du har skadet hjernen din ved at den har fått for lite oksygen. Fortsetter du, kommer du til å skade den enda mer. Du må passe bedre på deg selv.

Anonymous poster hash: 25622...bf5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan godt være at du har skadet hjernen din ved at den har fått for lite oksygen. Fortsetter du, kommer du til å skade den enda mer. Du må passe bedre på deg selv. Anonymous poster hash: 25622...bf5

Ok. Men det er så rart at jeg ikke har fått epilepsi av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor ønsker du alt dette? Er det oppmerksomheten fra personalet du ønsker, er det varmen fra pisset som føles deilig mot lårene, er det bare opplevelsen av noe som er annerledes, noe som bryter rutinene du er ute etter?



Anonymous poster hash: 3c395...ee6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor får slike tråder stå? Tråder der det skrives om f.eks spiseforstyrrelse stenges med en gang.



Anonymous poster hash: d8eac...bd1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pinnedyr, jeg trodde du var alvorlig schizofen med vrangforestillinger eller noe, som bare nektet å innse at du var syk. Men nå vet jeg neimen..du drar den så langt at jeg begynner å tro du er et troll. Selv om jeg har vært innom psykiatrien selv og kjenner syke mennesker..i begge tilfeller: Få deg kvalifisert hjelp, vi på KG kan ikke hjelpe deg!



Anonymous poster hash: 2eea4...6e4
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor ønsker du alt dette? Er det oppmerksomheten fra personalet du ønsker, er det varmen fra pisset som føles deilig mot lårene, er det bare opplevelsen av noe som er annerledes, noe som bryter rutinene du er ute etter? Anonymous poster hash: 3c395...ee6

Fordi jeg vil at king julien skal se meg ha anfall og feber. Bare derfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pinnedyr, jeg trodde du var alvorlig schizofen med vrangforestillinger eller noe, som bare nektet å innse at du var syk. Men nå vet jeg neimen..du drar den så langt at jeg begynner å tro du er et troll. Selv om jeg har vært innom psykiatrien selv og kjenner syke mennesker..i begge tilfeller: Få deg kvalifisert hjelp, vi på KG kan ikke hjelpe deg! Anonymous poster hash: 2eea4...6e4

Ok, men jeg er ikke et troll, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...