Gå til innhold

Klarer ikke slutte med helseskadelig aktivitet.


Pinnedyr

Anbefalte innlegg

Er jeg psykisk sjuk da? Jeg skl til psykiateren min igjen nå i august. Det er som om king julien befaler meg til å få anfall. Men han snakker ikke altså, hn bare ser på mg om jeg får anfall av den helseskadelige aktiviteten. Men jeg får aldri anfall av denne aktiviteten. Jeg har sagt til meg selv hver gang jeg er ferdig med den at jeg aldri skal gjøre det igjen, men dagen etterpå ønsker jeg å få anfall igjen og da klarer jeg ikke la være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvem er King Julien?



Anonymous poster hash: 2d3ce...5a8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvem er King Julien? Anonymous poster hash: 2d3ce...5a8

Han er den lemuren i Madagaskar filmene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i tillegg så ser king julien når kroppen min jobber for å bli frisk når jeg har influensa og lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du en animert figur som i tillegg snakker til deg, da er du psykisk sjuk ja.

Jeg har ingen syner eller hørselshalusinasjoner. Går det an å ære psykisk syk uten å ha disse fenomenene, og uten å være deppa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ingen syner eller hørselshalusinasjoner. Går det an å ære psykisk syk uten å ha disse fenomenene, og uten å være deppa?

Når du ser King Julien har du jo det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du ser King Julien har du jo det.

Jeg ser han ikke andre steder enn på bilder av ham, men jeg føler at han ser på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sørg for at du ikke ser bilder av den lemuren da.



Anonymous poster hash: 3c395...ee6
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sørg for at du ikke ser bilder av den lemuren da. Anonymous poster hash: 3c395...ee6

Ok. Men jeg liker at king julien ser på meg når jeg er syk. Derfor har jeg hengt opp bilde av ham på soverommet og i stua mi i tilfelle jeg skal få feber en gang. Jeg har ikke vært syk på 2 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, du er nok et troll. Det er ingen, syk eller frisk, som har så mange forvridde tanker som deg.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, du er nok et troll. Det er ingen, syk eller frisk, som har så mange forvridde tanker som deg.

Jeg er ikke et troll, og jeg troller ikke. Beklager, men Jeg er så lei av at noen folk på kvinneguiden tror jeg er et troll bare fordi jeg tar opp tankene mine. Jeg ønsker ikke å krangle.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke et troll, og jeg troller ikke. Beklager, men Jeg er så lei av at noen folk på kvinneguiden tror jeg er et troll bare fordi jeg tar opp tankene mine. Jeg ønsker ikke å krangle.

Forstår du hvorfor noen kan tro at du er et troll?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er ikke et troll, og jeg troller ikke. Beklager, men Jeg er så lei av at noen folk på kvinneguiden tror jeg er et troll bare fordi jeg tar opp tankene mine. Jeg ønsker ikke å krangle.

Hav er vitsen med å opprette 40 vasetråder? Kan du ikke heller lage 1 tråd om alle tåpelighetene dine og spare deg selv masse tid?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hav er vitsen med å opprette 40 vasetråder? Kan du ikke heller lage 1 tråd om alle tåpelighetene dine og spare deg selv masse tid?

For meg er disse trådene ikke vas. Jeg oppretter tråder fordi jeg vil vite ting. De er heller ikke tåpeligheter for meg. Dere syns kanskje det er tåpeligheter, men for meg er det viktig å ta opp disse tingene.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

For meg er disse trådene ikke vas. Jeg oppretter tråder fordi jeg vil vite ting. De er heller ikke tåpeligheter for meg. Dere syns kanskje det er tåpeligheter, men for meg er det viktig å ta opp disse tingene.

Kjære Pinnedyr! Du har vrangforestillinger. Vi ikkefagfolk på KG kan ikke hjelpe deg. Snakk med legen og personalet der du bor.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det ikke bedre å ta opp disse tingene med noen som er kvalifisert til å svare?

Hva mener du forresten med helseskadelig aktivitet?



Anonymous poster hash: 3c395...ee6
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...