Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym
Skrevet

Jeg har sett en fyr over lang tid, mye av/på. Jeg har ennå ikke hatt sex med han, men det er pga mangel på tillit, og dette vet han. Vi har nylig hatt en "oppvask" der jeg har tatt opp ting med han pga dårlig magefølelse. Jeg har sagt at jeg takler ikke flere løgner ( han har løyet mye før...) og at han må innrømme ting jeg vet han har gjort bak ryggen min. Jeg har vært veldig bestemt denne gangen, sagt at hvis han ikke legger alle kortene på bordet, går jeg. Så kom det endel innrømmelser ikveld. Det jeg lenge har følt. Han har hatt sex med ei bak ryggen min i samme periode som han har sett meg. Jeg vet ennå ikke hvor lenge dette har pågått, har ikke orket å svare han ennå...Det vonde er at jeg ofte har hatt dårlig magefølelse tidligere, men når jeg da har tatt det opp, har han lagt skylda på meg, sagt at jeg overreagerer og han har nektet HVER gang på mine utsagn, som altså nå viser seg å ha være rette!

Han skrev, før han kom med innrømmelsene, om jeg kunne love han at jeg ikke gåt ifra han når han kommer med alle de usømmelige tingene han har gjort. Jeg svarte ikke på den mld. Det siste han skrev ikveld var om jeg ikke kunne tilgi han, a lá : "er jeg tilgitt snart eller? Hvor lenge skal jeg leve i dette helvete?" Som om det ikke har vært noen big deal for han! Det har tydeligvis vært ei han har hatt fast. Hva vet jeg om de fortsatt har kontakt, det har de jo med stor sannsynlighet.

Jeg har vært nær han, men ikke gjort "det" med han. Synes uansett han har sviktet meg siden han hadde sex med hun i samme periode. Jeg trakk meg tilbake flere ganger når jeg følte at noe ikke stemte.

Kan jeg stole på denne mannen etter dette?

Setter pris på andres tilbakemeldinger!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Neppe.

Han synes jo tydeligvis det er mye enklere å lyge, nekte, manipulere og heller skylde på deg(!),

om du skulle ta opp noe du ikke liker med oppførselen hans. Også når det var 100% sannhet i mistankene dine gitt. Jeg skal ikke nevne noen personlighetsforstyrrelser siden det blir kastet rundt så mye, men å ligge skylden på andre når en selv er svært så skyldig, samt og lyge om det helt til en selv innser at det ikke nytter lengre, så burde jo det egentlig fortelle alt vel?

Anonymous poster hash: ff96a...106
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Tro meg på dette: det blir aldri bedre!

Jeg var sammen med en sånn fyr i 3 år og rakk å få barn med han i tilegg, løgnene tok aldri slutt, han lovet gang på gang at NÅ var ting annerledes, NÅ skulle alt bli bedre også gikk det et par dager så var det tilbake til løgnene igjen, holdt på med andre damer bak ryggen min, løy og nekta for det helt til han skjønte at jeg hadde sett det selv osv. STAY AWAY fra sånne mennesker, de har problemer og kødder bare med hodet ditt.

Anonymous poster hash: 14903...bd8

• Liker 1
Skrevet

Nei, du kan ikke stole på ham :riste:

• Liker 1
Skrevet

Jeg er sammen med en løgner og stoler ikke på han. Hadde dårlig magefølelse som deg, avslørte han i løgn men det satt langt inne å komme med innrømmelser. I etterkant stoler jeg ikke på han for fem flate ører. Sier seg selv at vårt forhold ryker før eller senerer. Utrolig slitsomt å ha en type som farer med løgn, og han skulle bare visst hvor ødeleggende det er.

• Liker 1
Skrevet

Hvilket dilemma? :klo:

Man er ikke i sammen med en person som juger.

Så enkelt er det.

• Liker 1
Skrevet

Ts her : Jeg ba han si om han så noen ( som jeg lenge har påstått ) , og løgner jeg har reagert på. Så kommer han med ei detaljert sexmelding hva han har gjort med det han beskriver som "henne". Dette er uholdbart! Ja, jeg ba han legge alle kortene på bordet, men å komme med sånne beskrivelser...jeg har ikke ord! Tror han jeg har lyst til å fortsette å se han etter dette?

Han har ringt idag, og kommet med ei kjip mld ( fordi jeg ennå ikke har svart )om jeg har gått i tenkeboksen for å gjøre livet surt for andre...Og det snakker han om!

Hvordan reagere på noe sånt?

Jeg har ikke svart som sagt, men skrevet mye stygt som ligger i utboksen ( dvs ikke sendt ) for jeg er så sint på han, men jeg har blitt helt handlingslammet etter dette, og vet ikke hva som er best å gjøre.

Tar fortsatt gjerne imot råd!

Til dere som er sammen med det dere kaller løgner, hvordan holder dere ut?

Er det ikke et bra tegn at han her har innrømmet til slutt? Eller vil han bare fortsette å lyve? Jeg har jo ikke lyst til å fortsette etter det han skrev uansett, men bare lurer på evt frem i tid?

Skrevet

Ts her : Jeg ba han si om han så noen ( som jeg lenge har påstått ) , og løgner jeg har reagert på. Så kommer han med ei detaljert sexmelding hva han har gjort med det han beskriver som "henne". Dette er uholdbart! Ja, jeg ba han legge alle kortene på bordet, men å komme med sånne beskrivelser...jeg har ikke ord! Tror han jeg har lyst til å fortsette å se han etter dette?

Han har ringt idag, og kommet med ei kjip mld ( fordi jeg ennå ikke har svart )om jeg har gått i tenkeboksen for å gjøre livet surt for andre...Og det snakker han om!

Hvordan reagere på noe sånt?

Jeg har ikke svart som sagt, men skrevet mye stygt som ligger i utboksen ( dvs ikke sendt ) for jeg er så sint på han, men jeg har blitt helt handlingslammet etter dette, og vet ikke hva som er best å gjøre.

Tar fortsatt gjerne imot råd!

Til dere som er sammen med det dere kaller løgner, hvordan holder dere ut?

Er det ikke et bra tegn at han her har innrømmet til slutt? Eller vil han bare fortsette å lyve? Jeg har jo ikke lyst til å fortsette etter det han skrev uansett, men bare lurer på evt frem i tid?

Hvis jeg var i din situasjon nå så hadde jeg ALDRI svart han igjen. Uansett.

I mitt tilfelle så hadde det selvfølgelig vært en hun, men det spiller egentlig ingen rolle i mine øyne.

• Liker 2
Skrevet

I mitt tilfelle så hadde det selvfølgelig vært en hun, men det spiller egentlig ingen rolle i mine øyne.

Jeg ser den, samtidig ba jeg han være ærlig, og når han først er det svarer jeg ikke..? Men det har jo med måten han skrev det på.

Skjønte ikke den siste setningen din?

Ts

Skrevet (endret)

Jeg ser den, samtidig ba jeg han være ærlig, og når han først er det svarer jeg ikke..? Men det har jo med måten han skrev det på.

Skjønte ikke den siste setningen din?

Ts

Det er bra at han var ærlig fordi da kan du dumpe han uten noen som helst tvil om at det er det eneste riktige å gjøre.

Og på grunn av informasjonen i svaret hans så bør du nå altså vite det du trenger å vite om han. Og da trengs ingen mer kommunikasjon.

Og det jeg mente i siste setningen er at jeg er mann og derfor måtte det ha vært ei kvinne som behandlet meg på samme måte. Og da hadde jeg aldri hatt noen som helst mer kontakt med henne.

Men vil du absolutt svare noe så kan du jo bare skrive helt enkelt: "Jeg vet det jeg nå trenger å vite. Takk."

Endret av Steinar40
Skrevet

Det er bra at han var ærlig fordi da kan du dumpe han uten noen som helst tvil om at det er det eneste riktige å gjøre.

Og på grunn av informasjonen i svaret hans så bør du nå altså vite det du trenger å vite om han. Og da trengs ingen mer kommunikasjon.

Og det jeg mente i siste setningen er at jeg er mann og derfor måtte det ha vært ei kvinne som behandlet meg på samme måte. Og da hadde jeg aldri hatt noen som helst mer kontakt med henne.

Men vil du absolutt svare noe så kan du jo bare skrive helt enkelt: "Jeg vet det jeg nå trenger å vite. Takk."

Jeg har ikke sendt noe, men er så i tvil...Han har såret meg , skjønte han ikke at det han skrev var veldig vondt? Han har meldt igår kveld og idag som om jeg bare skulle tilgi at han hadde sex med ei anna, mest sannsynlig over tid, bak ryggen min! Trodde han virkelig at jeg kom til å akseptere det, måten han formulerte det på, intime detaljer..! Det var ikke det jeg ville vite, jeg ville vite OM han ser noen andre, og om tidligere løgner. Hva får en mann til å skrive noe sånt direkte intime detaljer med ei anna? Jeg er ennå i sjokk..Skrev ( som jeg nevnte tidligere her ) ei veldig sint mld som ennå ligger i utboksen, men får kjenne etter om jeg vil sende den etterhvert...

Det vonde er at jeg følte han virkelig ville satse på meg nå, legge kortene på bordet, starte om igjen, han har sagt så mye fint til meg i det siste, at han har det bra med meg og at det er sjelden man treffer noen det vrikelig funker med..så kommer sånne detaljer ( var jo jeg som ba han være ærlig, men allikevel )..Tror han virkelig jeg vil ha han etter dette? Det er så turnoff for meg!

Skrevet

Jeg har ikke sendt noe, men er så i tvil...Han har såret meg , skjønte han ikke at det han skrev var veldig vondt? Han har meldt igår kveld og idag som om jeg bare skulle tilgi at han hadde sex med ei anna, mest sannsynlig over tid, bak ryggen min! Trodde han virkelig at jeg kom til å akseptere det, måten han formulerte det på, intime detaljer..! Det var ikke det jeg ville vite, jeg ville vite OM han ser noen andre, og om tidligere løgner. Hva får en mann til å skrive noe sånt direkte intime detaljer med ei anna? Jeg er ennå i sjokk..Skrev ( som jeg nevnte tidligere her ) ei veldig sint mld som ennå ligger i utboksen, men får kjenne etter om jeg vil sende den etterhvert...

Det vonde er at jeg følte han virkelig ville satse på meg nå, legge kortene på bordet, starte om igjen, han har sagt så mye fint til meg i det siste, at han har det bra med meg og at det er sjelden man treffer noen det vrikelig funker med..så kommer sånne detaljer ( var jo jeg som ba han være ærlig, men allikevel )..Tror han virkelig jeg vil ha han etter dette? Det er så turnoff for meg!

Det nytter ikke å forstå andre folk dessverre.

Men det nytter heller ikke å leve i sammen med folk som er utro og/eller som juger.

Aksepterer du dette så blir det ikke siste gangen det skjer.

Nei, finn deg heller en annen som har samme verdier og moral som du har.

• Liker 1
Skrevet

Det nytter ikke å forstå andre folk dessverre.

Men det nytter heller ikke å leve i sammen med folk som er utro og/eller som juger.

Aksepterer du dette så blir det ikke siste gangen det skjer.

Nei, finn deg heller en annen som har samme verdier og moral som du har.

Takk, skal prøve. Ikke lett når man har fått følelser for vedkommende, men kjenner jo at jeg klarer ikke stole på han når han har gått bak ryggen min på denne måten. Han har høyst sannsynlig fortsatt kontakt med henne og jeg klarer ikke gå inn i noe med en som ser ei anna dame samtidig. Bare det at han har løyet om det LENGE forteller meg at det koster han ingenting å fortsatt ha sex med henne, selv om jeg evt skulle komme inn i bildet.

Skrevet

Tro meg på dette: det blir aldri bedre!

Jeg var sammen med en sånn fyr i 3 år og rakk å få barn med han i tilegg, løgnene tok aldri slutt, han lovet gang på gang at NÅ var ting annerledes, NÅ skulle alt bli bedre også gikk det et par dager så var det tilbake til løgnene igjen, holdt på med andre damer bak ryggen min, løy og nekta for det helt til han skjønte at jeg hadde sett det selv osv. STAY AWAY fra sånne mennesker, de har problemer og kødder bare med hodet ditt.

Anonymous poster hash: 14903...bd8

Hva var det som fikk deg til å gå ? Følte du at dere hadde forskjellig moral/verdier, eller handlet det mer om at han manglet impulskontroll, evt at han søkte spenning, var veldig ego, hadde ikke samvittighet, psykopatiske trekk?

Skrevet

Jeg er sammen med en løgner og stoler ikke på han. Hadde dårlig magefølelse som deg, avslørte han i løgn men det satt langt inne å komme med innrømmelser. I etterkant stoler jeg ikke på han for fem flate ører. Sier seg selv at vårt forhold ryker før eller senerer. Utrolig slitsomt å ha en type som farer med løgn, og han skulle bare visst hvor ødeleggende det er.

Hvordan holder du ut? Har han kommet med innrømmelser? Hva å foreslå at han må søke hjelp, a lá psykolog, evt parterapi? Hvorfor tror du han lyver? Elsker han deg/du han? Hvor lenge har dere vært sammen?

Hvis du hadde vært i min situasjon, hva hadde du gjort? Jeg har som sagt ikke tatt steget fullt ut med han, men tatt han i løgner, inntil jeg nå nylig satte foten ned, ba han legge alle kortene på bordet. Magefølelsen min har stemt hele veien.

AnonymBruker
Skrevet

Kjære, søte deg. VÆRSÅSNILL å gå fra denne mannen! Jeg har sett alle de andre trådene dine om den samme mannen, med de samme spørsmålene. Selv om han har vært søt mot deg i det siste, så er det bare et spill.

Du kan ikke fortsette å tro at det er du som har makten i dette "forholdet" fordi du har nektet han sex, når du godtar at han oppfører seg sånn gang på gang på gang.

Hva mener han? At han har deg rundt lillefingeren.

Hvorfor skrev han det han skrev? Fordi han manipulerer deg.

Hva jeg ville gjort i din situasjon? DUMPA HAN!

Anonymous poster hash: 3474d...f7a
  • Liker 3
  • 2 uker senere...
Skrevet

Helt enig!

Anonymous poster hash: beb65...0fc

Skrevet

Nå begynner det å ligne på noe her.

Anonymous poster hash: ff96a...106

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...