Gå til innhold

Slim i halsen, konstant kremting, harking og svelging. Hva er det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen andre som har hatt det sånn? Det er spesielt ille etter jeg spiser noe som helst, men det går rett og slett ikke vekk nå. Blir bare sår i halsen av å kremte så mye og det hjelper ikke. Holder på å bli gal! Det vil liksom ikke opp, eller ned. Hjelp... :sukk:



Anonymous poster hash: 08328...ef5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Har det på samme måten - spesielt etter at jeg har spist eller drukket meieriprodukter. Aner ikke hva det er, men håper noen andre gjør det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melk er slimfremkallende så noen reagerer sånn på melk, gjør det selv. Men om det er melk som gjør deg slimete TS det vet jeg ikke. Hatt det sånn lenge?

Jeg har vært ekstra slimete i over 1 år, mye hosting og har vært hos legen med ingen funn. Har tatt div prøver. Har slim i halsen jeg aldri blir kvitt virker det som.

Endret av Yesterday
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Er det noen andre som har hatt det sånn? Det er spesielt ille etter jeg spiser noe som helst, men det går rett og slett ikke vekk nå. Blir bare sår i halsen av å kremte så mye og det hjelper ikke. Holder på å bli gal! Det vil liksom ikke opp, eller ned. Hjelp... :sukk:

Anonymous poster hash: 08328...ef5

Hvor ofte har du dette?

Er det kun på vår/sommer du får det, kan det ha med pollenallergi å gjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv så hardt du kan å ikke å kremte, kremtingen gjør det bare verre og irriterer slimhinner og stemmebånd. Så har du en vond sirkel gående.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...