Gå til innhold

Trenger hjelp - inviterte min eks og han jeg holder på med, på samme fest!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har invitert til fest nå til helgen. Men føler meg plutselig veldig usikker på et par av de jeg inviterte. Jeg har invitert min vennekrets, inkludert eksen min siden vi har felles venner. Og jeg går utifra at det ikke blir noe problemer mellom meg og eksen :)

Men så har jeg også invitert en jeg holder litt på med. Jeg er usikker på om det kan bli noe mer, og jeg tror ikke han heller har tenkt at det skal bli noe mer med det første.

Så til det som gjør meg usikker...jeg har lyst å få vært med eksen min bare som en "venn". For jeg håper og tror at vi kan fortsette som venner. Men så er det jo han her jeg holder på med. Jeg er redd det kanskje kan ødelegge for et eventuelt vennskap mellom meg og min eks.

Så hva skal jeg gjøre? Jeg kan jo ikke be en av de om å ikke komme. Så jeg trenger egentlig noen tips til hvordan jeg skal forholde meg til begge på festen. For jeg vil jo snakke normalt med eksen og prøve å bygge opp et "vennskaps-forhold". Og jeg vil jo heller ikke at han jeg holder på med skal føle seg "utenfor" og føle at jeg dropper han fordi min eks er der.

Anonymous poster hash: e6420...acb
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du velger å være venner med eksen, så må du faktisk bare tolerere at ikke alle liker det. hvis han du holder på med nå, ikke vil like at du skal bygge opp et venne forhold med din eks, så må du rett og slett ta et valg mellom hvem av dem du vil beholde.

Anonymous poster hash: c1459...a86
AnonymBruker
Skrevet

Hvor er festen da? På KG?

Anonymous poster hash: 04419...aa6
Gjest Radowan
Skrevet

Feike epileptisk anfall, ta kvelden og la resten utspille seg på egenhånd mellom de to?

AnonymBruker
Skrevet

Last man standing!!!

AnonymBruker
Skrevet

Neida, selvsagt ikke. Hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...