Gå til innhold

Hva kjøper dere i Tax-Free'en?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

salt_75158795.jpg

Noen år siden sist jeg var på taxfree, men denne er det nødvendige barndomsminner i :jepp:

Endret av fruBeist
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snus og sånne smukker fra Haribo er det absolutte must. Kjøper gjerne 2-3 poser av haribo smukker og hver gang jeg blir tom angrer jeg på at jeg ikke kjøpte flere :P

Kjøper også parfyme etc, men det varierer hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parfyme, store pakker med tyggis og et par flasker vin. Noen ganger kjøper jeg litt godteri også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vin

Champagne

Baileys

Kosmetikk

Snus til venner :fnise:

Kommer litt an på hva som trengs der og da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel ingenting.

Er det noe jeg vet jeg holder på å slippe opp for av hudpleieprodukter så benytter jeg gjerne sjansen til å kjøpe det og en sjelden gang blir det med noe sjokolade eller alkohol, men vanligvis gidder jeg rett og slett ikke handle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøper ofte det jeg trenger av kosmetikkartikler på vei ut, da er det unnagjort og jeg slipper å tenke på det når jeg lander. Det hender jeg kjøper toblerone eller annet godteri i avgangshallen på vei hjem. Ofte gidder jeg ikke handle vin når jeg kommer hjem, det kommer an på om jeg trenger noe eller ikke. Sprit og øl kjøper jeg så godt som aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøper alltid to flakser rom og to kartonger røyk. Noen ganger også litt sminke eller parfyme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røyk til ei venninne og så rasker jeg som regel med meg en pose godis bare for å ha kjøpt noe til meg selv også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper alltid et par flasker rødvin, men etter å ha drukket et uanstendig antall margaritas på siste ferie ble det faktisk en flaske tequila med i handlekorga :)

Anonymous poster hash: db5df...90a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et par pakninger med Lackerol (salmiak).



Anonymous poster hash: 31b25...7cb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Jeg kjøper alltid sigaretter til en venninne.

Noen ganger kjøper jeg en flaske sprit til meg selv eller avkommet - neste gang jeg reiser blir det sikkert en juleakevitt fordi jeg syns flasken er fin, men vin og øl kjøper jeg aldri i tax-free.

Av og til kjøper jeg litt sjokolade og kosemetikkartikler, men det er faktisk ganske sjeldent.

:heks:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bortsett fra assortert pose (før i tiden) med jellybeans; ingen verdens ting. Jeg trenger ikke sånt stuff. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Vin/musserende

En flaske whisky/konjakk e.l. til de som har passet hunder eller sett etter huset

Påfyll av parfyme

Toblerone mix

Snus

Eventuelt sminke, kommer litt an på utvalg. Sjelden jeg handler dette på Gardermoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...