Gå til innhold

Hva kjøper dere i Tax-Free'en?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For min del blir det som regel:

-Masse Skittles

-Mørk Toblerone

-Bailey's



Anonymous poster hash: 83119...c15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Daim, sånne små som er i twist posen.

Toblerone

Tyggis

Lackerol

Vin - rød/hvit/rose litt ettet sesong og hva vi har liggende hjemme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toblerone

Winegums

Sånn fin belgisk sjokolade som jeg ikke husker hva heter som jeg har med på familiebesøk

Sminkesett på tilbud som jeg gir til min søster til jul og bursdag

Dior Mascara

Biotherm bodylotion

Og det som er på tilbud av alkoholer som vi drikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varierer sterkt, avhengig av om det er noe spesielt jeg "trenger" og/eller hva jeg finner.

Jeg kom hjem via Oslo Lufthavn i går og handlet 1 liter Jägermeister, 7 flasker øl, 1 parfyme og 1 pose M. Neste gang blir trolig vin og øl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godteriiiii :) Bounty, skittles (dog ikke like god som den du får kjøpt i utlandet), tropisk blanding fra haribo, stjernemix fra haribo, m&ms, bassetts allsorts m.m. Ikke alt hver gang da selvfølgelig, kommer an på dagsformen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brunt brennevin (whisky, konjakk, akevitt)

Kanskje noe sjokolade (jeg er glad i Anthon Berg, men det kan også være andre ting som frister)

Kanskje noe tyggegummi og lakrispastiller (jeg kjøpte Fazer salmiakklakris sist jeg var ute og fløy)

Her jeg bor er vin billigere i butikken. Parfyme og sminke bruker kona mi veldig lite av, så det er svært sjelden vi gidder å kjøpe noe av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg kommer til gardermoen fra tyskland, men skal reise videre i norge, kan jeg fortsatt dra innom den store taxifreen? Syns den for innland ikke har noe særlig.



Anonymous poster hash: b8fc6...6cf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg kommer til gardermoen fra tyskland, men skal reise videre i norge, kan jeg fortsatt dra innom den store taxifreen? Syns den for innland ikke har noe særlig.

Anonymous poster hash: b8fc6...6cf

Ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.

Kult, hvordan gjør jeg det?

Anonymous poster hash: b8fc6...6cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprit

Mascara fra Chanel

Lakris

Dusjolje fra Loccitane

Storpakker med tyggis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Røyk, alkohol, godteri, parfyme, sminke, fuktighetskremer osv osv. ikke alt på en gang selvsagt.

Anonymous poster hash: 7d60e...b1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult, hvordan gjør jeg det?

Anonymous poster hash: b8fc6...6cf

Ehm.. Du går inn i taxfree og handler det du vil ha?? Hvis du kommer fra Tyskland og lander på Gardermoen så er det bare å gå inn på taxfree og handle det du skal ha før du går ut og sjekker inn på nytt fly? Hvertfall slik jeg har gjort det tidligere :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm.. Du går inn i taxfree og handler det du vil ha?? Hvis du kommer fra Tyskland og lander på Gardermoen så er det bare å gå inn på taxfree og handle det du skal ha før du går ut og sjekker inn på nytt fly? Hvertfall slik jeg har gjort det tidligere :)

Bare husk å få det forseglet, men det spør de deg som regel om du trenger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Snus, vin, sminke, Ole Henriksen produkter og snop. Siste tur ble det i tillegg til snus og vin, dagkrem fra OH, neglelakk fra Chanel, Operamints og sånne lakriskritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at man også kan handle tax-free i vanlige butikker i utlandet, man må bare be om å få tax free-skjema så kan man få pengene tilbake på avreiseflyplassen før man setter seg på flyet hjem.



Anonymous poster hash: d6e63...374
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyrkisk pepper, lakris og annet godteri, sprit (kommer an på hva jeg har lyst på eller mangler hjemme) og vin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...