Gå til innhold

Hvor kjøper dere joico kpak protein og fuktkur?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å bestille det på feeluniqe og lookfantastic, men så de hadde gått opp i pris der nå.

Noen tips til hvor jeg kan bestille de? :)

Anonymous poster hash: 8043a...7e7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

dytt.

Skrevet

På Beautybay.com er Joico rimelig :)

• Liker 1
Skrevet

Blivakker.no :) (gratis frakt)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

På Beautybay.com er Joico rimelig :)

Takk for alle svar. :) Pleier som sagt å kjøpe på feeluniqe og lookfantastic, men der hadde de gått opp i pris. ;)

Så de var billigere på beautybay ja, men hvordan er de med leveringstid? og er det trygt å handle der? :) Så de hadde fri frakt og. :)

Blivakker.no :) (gratis frakt)

Der hadde de desverre ikke de jeg skulle ha. :-/ Men takker for tipset fordet. :)

Feelunique.com

Gratis frakt :danse:

Vært veldig fornøyd med denne siden ja, men de hadde som sagt gått opp i pris. :)

Skrevet

Takk for alle svar. :) Pleier som sagt å kjøpe på feeluniqe og lookfantastic, men der hadde de gått opp i pris. ;)

Så de var billigere på beautybay ja, men hvordan er de med leveringstid? og er det trygt å handle der? :) Så de hadde fri frakt og. :)

Der hadde de desverre ikke de jeg skulle ha. :-/ Men takker for tipset fordet. :)

Vært veldig fornøyd med denne siden ja, men de hadde som sagt gått opp i pris. :)

Beautybay og feelunique har lik leveringstid syns nå jeg, noen ganger går det veldig raskt og andre ganger kan det gå litt tregere. Jeg har kun positive erfaringer derfra, og har heller ikke hørt om noen som har fått fake, gamle produkter e.l.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Beautybay og feelunique har lik leveringstid syns nå jeg, noen ganger går det veldig raskt og andre ganger kan det gå litt tregere. Jeg har kun positive erfaringer derfra, og har heller ikke hørt om noen som har fått fake, gamle produkter e.l.

Så bra. :) Tusen takk, da tror jeg at jeg prøver å bestille derfra. :)

Skrevet

Før brukte jeg kun Lookfantastic og Feelunique, men etter at jeg oppdaget Beautybay, handler som stort alt der, så sant de fører merket. Det er som regel alltid rimeligst i pris og. Syns Feelunique og Lookfantastic hadde lavere priser "før".

Bautybay bruker som regel 7 - 10 dager, alt etter som når en legger inn bestillingen.

• 2 uker senere...
Skrevet

VakkertHår.no selger også Joico. Gratis frakt

Skrevet

VakkertHår.no selger også Joico. Gratis frakt

Der er det dyrere enn andre steder.

Skrevet

Handler fortsatt fra feelunique.

• 1 måned senere...
Skrevet

Cheapsmells.com har masse joico :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...