Gå til innhold

Kisskiss med guttelus


kisskissbangbang

Anbefalte innlegg

Jeg husker ikke hvor lenge vi venta etter fødselen, men jeg husker at jeg ikke syntes det var noe særlig :ler: ..og at jeg ble helt :sjokkert: over at jeg kunne tenke noe sånn :hakeslepp: Jeg som eeeelsker sex :daane: Det gikk seg til da..heldigvis!!

Og kiloene mine kom på igjen når jeg slutta å amme :dry: Umulige å fa av igjen er de også :grine: Mulig det har noe med energiinntaket mitt å gjøre :sjenert: Hjelper lite å trenetrene når inntaket av sjokolade er..til tider stort :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Første gangen etter fødsel var ikke akkurat himmelsk, nei. Men det gikk seg fort til, så satser på det denne gangen også. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg var livredd over å ikke kjenne noe som helst, så jeg var megafornøyd med at det kjentes ganske likt ut som før :ler: Og enda mer redd for at mannen ikke skulle kjenne noe, da hadde det vel aldri blitt noe på meg ever igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Hadde ikke skjedd her! Mannen sa "Nå kan mini godt begynne å være våken på natta, for nå skal jo jeg være det og :nigo: ". Jaja. Ikke jeg! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme skjebne her! Men mannen synes i hvert fall baby og fotball-VM går fint overens, da kan de sitte oppe om natta :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke få sagt nok hvor glad jeg er for at mannen ikke er interessert i fotball :jepp: (skjønte ikke hva dere snakka om før La Traviata skrev det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi spilte ludo etter åtte uker, men det tok nesten ni måneder før vi kunne ha sex uten å bruke laaaaang tid i starten fordi jeg fikk så vondt. Håper på å slippe det neste gang. ;)

Oi, kjenner jeg er glad for at R ikke er så opptatt av det. Dvs. han er glad i fotball og sånt, men han sitter sjeldent og ser på kamper for tiden. Leser bare vg sport for å holde seg oppdatert. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi spilte ludo etter åtte uker, men det tok nesten ni måneder før vi kunne ha sex uten å bruke laaaaang tid i starten fordi jeg fikk så vondt. Håper på å slippe det neste gang. ;)

Oi, kjenner jeg er glad for at R ikke er så opptatt av det. Dvs. han er glad i fotball og sånt, men han sitter sjeldent og ser på kamper for tiden. Leser bare vg sport for å holde seg oppdatert. :P

Sånn var det her også. Dvs. at det måtte en ny fødsel til før det sluttet å være vondt! :hoho:

Fotball :dry: Mannen min er ''heldigvis'' borte frem til neste fredag, men VM varer vel et par-tre uker? Blæ. Det må være det punktet jeg liker verst ved ham. Greit at han har en hobby altså, men jeg hadde ikke vært lei meg om det hadde vært noe annet. *sur kjerring* :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, måtte dere sy mye ettersom det var så vondt? Jeg revna en del første gangen, men lite denne gangen. Er likevel bekymra for at de har sydd igjen for stramt eller noe sånt :omg:

Er litt glad vi ikke har riktig kanal for alle kampene, jeg. :P Men synes egentlig det kan være litt gøy å følge med på et mesterskap, om man f.eks. har øl og potetgull til alle kampene, og følger litt med, finner seg et lag å heie på osv. :jepp: Selv om jeg har null interesse for sport ellers. Men nå blir det jo ikke så mye øl, akkurat... :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, måtte dere sy mye ettersom det var så vondt? Jeg revna en del første gangen, men lite denne gangen. Er likevel bekymra for at de har sydd igjen for stramt eller noe sånt :omg:

Er litt glad vi ikke har riktig kanal for alle kampene, jeg. :P Men synes egentlig det kan være litt gøy å følge med på et mesterskap, om man f.eks. har øl og potetgull til alle kampene, og følger litt med, finner seg et lag å heie på osv. :jepp: Selv om jeg har null interesse for sport ellers. Men nå blir det jo ikke så mye øl, akkurat... :dry:

Vet ikke hvor mange sting det ble, men revnet en sterk grad to i alle fall, så sydde i musklene i sjedeveggen. Det var vooondt! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke hvor mange sting det ble, men revnet en sterk grad to i alle fall, så sydde i musklene i sjedeveggen. Det var vooondt! :P

Au, au, au. Tror det var grad to på meg også første gangen. Fikk ingen detaljer om muskler og vegger og sånt, heldigvis... :redd: Men syinga var seriøst nesten verre enn fødselen. Var så letta da bedøvelsen funka denne gangen, og jeg slapp unna med små rifter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, måtte dere sy mye ettersom det var så vondt? Jeg revna en del første gangen, men lite denne gangen. Er likevel bekymra for at de har sydd igjen for stramt eller noe sånt :omg:

Er litt glad vi ikke har riktig kanal for alle kampene, jeg. :P Men synes egentlig det kan være litt gøy å følge med på et mesterskap, om man f.eks. har øl og potetgull til alle kampene, og følger litt med, finner seg et lag å heie på osv. :jepp: Selv om jeg har null interesse for sport ellers. Men nå blir det jo ikke så mye øl, akkurat... :dry:

Jeg slapp akkurat unna grad 3-revning med A. Revna helt rundt, fra hull til hull i tillegg til innover i skjeden. (Skikkelig lekkert :P )

Med M revna jeg bittelitt i det gamle arrvevet bakover, men det ble ikke sydd. Det er nok derfra det helt plutselig ble bra igjen. Jeg revna også litt innover med M, men det merket jeg ikke noe særlig til i ettertid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det fotball og revning i skjønn forening, ser jeg. :ler:

Får skikkelig sympatismerter i diverse kvinnedeler av å lese her nå. Føler meg ganske heldig som slapp å sy noe særlig og ikke har vondt under sex. Jeg som i mitt stille sinn i dagene etter fødsel var sikker på at jeg var helt ødelagt og jeg aldri kunne ha sex (eller gå på do :ler: ) igjen.

Føding er jammen glamorøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fotball er verre enn revning :laugh: om jeg må vente helt til neste fødsel før det blir helt bra igjen så klikker jeg :P

Den bedøvelsessprayen var jo verre enn rier :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, kjære vene, ikke misunnelig på riftene deres! :bond: Revnet litt jeg også (15-20 sting), men ikke verre enn at vi måtte teste litt ludo etter tre uker (spørs om jeg dermed går under Sushis kategori "supermødre" på grunn av dette, men i realiteten må jo skylden legges på graskap, ikke superhet :fnise: ). Å gjøre det så tidlig var ikke noe å skryte av, da, men veldig greit å få bekreftet at ting funker :ler:

Stakkar mannen klagde over blå baller allerede uka etter fødselen, da, så han hadde ingenting imot å teste ut greiene :ler:

Og hva angår fotball er det bare RBK som er fotball her i heimen, så jeg slipper heldigvis alt av VM :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15-20 sting?! Au...?

Tror kanskje jeg også er super denne gangen, for nå har det gått tre uker og jeg er ikke heeelt fremmed for ludo. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...