Gå til innhold

Vi gifter oss i all hemmelighet


Kardinal

Anbefalte innlegg

Da er endelig jeg og mannen gift Vi gifta oss på ei strand i Thailand. Vi skulle egentlig ta båt ut til en øy, men pga noen omstendigheter med myndighetene så bar ikke det tillatt lengre. Ble litt skuffet når vi fikk kontabeskjeden, men hadde egentlig ingen grunn til det!!! For forventningene ble innfridd og vell så det!

Stranda og område var så fint pyntet med blomster og det hele. 3 retters middag på stranda etterpå. Var helt utrolig fint pyntet der også, med lys, blomster osv. Sjømannspresten var veldig dyktig og utrolig jordnær, og han sa mange gode poeng/ting som vi skal ta videre med oss i ekteskapet. Nå gleder vi oss til vi får bildene!!!! Håper vi blir fornøyd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye!!! :strix: Endelig! Tenk så lenge dere har planlagt dette! :hjerte: Har dere fortalt det til venner og familie nå??

Jeg fødte ikke på bryllupsdagen deres da, eneste nedturen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Takktakk😊 Ja, familie/venner fikk vite det ganske kjapt etter at vi kom hjem. Vi fikk bildene relativt fort etterpå og vi er såååå fornøyde. Er så glad for at vi oppgradere fotografen og vi har 100 bilder fra begynnelse til slutt. Sliter med å finne favoritt bildet for det er så mange!!! Skulle vell gjerne delt bilder, eller hva sier dere? Jeg har ikke bestemt meg helt for å si det slik.... Da er jeg jo ikke anonym lengre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne se bilder :) Du kan jo opprette en blog der kun noen få får tilgang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Jeg vil gjerne se bilder :) Du kan jo opprette en blog der kun noen få får tilgang?


Sikkelig treig jeg
:P Jeg har bestemt meg for å ikke dele bildene her i dagboka. Men kan vise/dele bilder for de som har lyst å se. Bare litt usikker hvor det er lettest å dele bilder med privat/begrenset adgang....Blogg er ikke helt min cup of tea :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...