Gå til innhold

Vi gifter oss i all hemmelighet


Kardinal

Anbefalte innlegg

Må finne dress til mannen også. Synes det er utrolig flott med besh/sandfarget dress til et strandbryllupet. Er det bare meg som synes svart dress ikke passer i en slik setting? Men må jo forhøre meg med mannen også da :fnise:

beach-wedding-groom-pictures-kelscirn.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...

Her vil jeg også følge med! Så spennende da!! :hoppendeglad:

Kjempe fin kjole du har valgt deg! :)

Bildet oppforbi er ikke kjolen min altså, bare et random bilde fra google for å vise hva slags dress jeg tenkte at mannen skulle ha :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på en dressbutikk for ikke så lenge siden og fant dress til mannen. Det ble ikke sand/beshfarget, for det hadde dem ikke. Akkurat nå har vi ikke tid til å lete land&strand etter en slik dress. Men uansett, jeg må si at mannen ble nå utrolig kjekk( :wow::rodmer: ) i en grå/blå (som forøvrig ser så og si svart ut på avstand). Må jo si oss fornøyde likevell :biggrin::bryllup::biggrin:

Endret av Kardinal
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ble det mørk dress? :)

Jepp! Og mannen ble veldig fin :) Nesten så han burde gå mer i dress! :fnise:

Endret av Kardinal
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det ikke lenge igjen, altså! Og dere klarer fortsatt å holde det hemmelig? Syns dere er flinke :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ikke lenge igjen, altså! Og dere klarer fortsatt å holde det hemmelig? Syns dere er flinke :nigo:

Ja, nå nærmer det seg veldig!! :) Jeg har alltid målt tiden igjen etter datoen vi gifter oss. Og her en dagen gikk det opp for meg at vi reiser jo før, dvs 23.januar. Sååå snart er det jo bare 2 måneder til vi reiser! *sommerfugler i magen*

Ja, vi har fremdeles klart å holde det (så å si) henmelig. Svigers og mamma/samboeren vett det pga det praktiske mtp barnepass. Så har vi arbeidsgiverne våres (pga ferie/permisjon) og forloverne våres. Disse er jo slike som må vite det. Og så har jeg 2 venninner som vett om det i tillegg. Jeg liker godt å være hemmeligsfull og har ingen problemer med å holde tett. Gleder meg til reaksjonene da. Syns det er kjekt å overraske og være sikkelig utradisjonell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Gratulerer så mye!! :) Ikke lenge igjen nå!

Skal selv gifte meg i all hemmlighet 19.juni 2015 :)

Jo takk for det! Nei, nå er det mindre enn 2 måneder igjen!!! Iiiiiiiiik....

Nå ble jeg litt nysgjerrig og, hvor er det dere skal gifte dere? I tinghuset? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå nærmer det seg ja!! Er alt klart?? :)

Det føles ikke slik ut.... Men når jeg ser over lista mi så ligger jeg godt ann! Sikkert bare julestresset som smitter over :fnise: Må intensivere solinga mi da, for har ikke fått så mye tid til det. Jaja, vi blir nå sikkert gift fordeom og da :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ja, jeg prøvde brudekjolen min her om dagen. Jeg vett at jeg har lagt på meg litt siden jeg tilpasset den, men den passer fremdeles til meg. Sikkert mye på grunn av den har snøring i ryggen :fnise:

Men så ser jeg nå at skoene gjerne burde vært bittelitt høyere. Tror nok de passer akkurat egentlig, for kjolen er ca 1-2 cm ovenfor gulvet. Men jeg skal jo drive å trakke i sanden og da vil jeg jo synke litt ned i sanden.... Har heldigvis slike sko med "heldekkende" hæl, om jeg kan forklare det på den måten. Ikke gira på å stresse rundt å kjøpe nye, så trur jeg tar turen til skomakeren å hører om det kan gjøres noe?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jo takk for det! Nei, nå er det mindre enn 2 måneder igjen!!! Iiiiiiiiik....

Nå ble jeg litt nysgjerrig og, hvor er det dere skal gifte dere? I tinghuset? :)

Godt nyttår! :) Vi skal gifte oss tidligere enn planlagt da ambasaden i København hadde tullet med bookingen. Så 27. Mars i år er datoen ;) Ikke lenge igjen, år faktisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår! :) Vi skal gifte oss tidligere enn planlagt da ambasaden i København hadde tullet med bookingen. Så 27. Mars i år er datoen ;) Ikke lenge igjen, år faktisk :)

Ojoj!!! Nærmer seg veldig da ja :) Hadde mildt sagt blir sikkelig stressa om datoen skulle blitt flyttet fremover :fnise: Men ting er vell ca under kontroll, eller? :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jo alltid skje noe forviklinger nå på slutten...............

Det er I DAG bare 3 uker til vi reiser!!! Herregud, det føles helt uvirkelig at datoen er så nærme. Vi har det sykt travelt om dagen, så. Håper vi rekker "alt"

Men ja, tilbake til forviklingene...... Tror dere søren meg ikke at mannen ikke finner skjorta hans som han kjøpte og betalte på dressbutikken. Vi aner seriøst ikke hvor den har blitt av. Vi (les: jeg) har leitet alle mulige og tenklige steder, men ikke funnet den! Det som er sikkelig rart er at vi kjøpte en ny dress komplett, og skjorta henger ikke inne i posen sammen med dressen. Jeg ser for meg at vi kanskje har glemt posen i butikken eller noe. For den er ikke her hos oss.

Ringte til butikken, men de sa at det var tilnærmet umulig at noe slik kunne skje. Er ikke så sikker jeg, for vi var innom butikken på en veldig travel dag. Han som skulle hjelpe oss, hadde 2 andre samtidig som han hjalp. Så merket at han var stressa (men flink/dyktig likevell da). Og ja, sikkelig rart at vi ikke "fikk" det med oss at vi kom ut uten skjorte. Kostet 1100. Jippi, kjekt med penger ut vinduet. Men det jeg stresser mest med er jo selvfølelig at vi vil ha den samme skjorta, men det er 3 timers kjøring (med 1 ferje) EN vei. Kanskje vi får presset inn en tur før vi reiser, men det blir ikke lett med vår tidsplan. :(
*FRUSTRERT*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var innom apoteket å kjøpte litt diverse varer. Noen som kommer på noe som ein trenger/bør ha? Annet enn paracet, idoform, myggspray, plaster, sårsalve, kløestillende middel og solkrem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thailand:

- 25. januar kl 10.00 = Møte med bryllupsplanleggeren på hotellet

- 28. januar kl 13.00 = Hår/make up
- 28. januar kl 16.30 = Reise med båt til Bak Bia :bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Spennende da!!! Du må oppdatere :)

Nå er det i hvertfall veldig kort tid igjen.. Fikk dere orden på skjorta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Spennende da!!! Du må oppdatere :)

Nå er det i hvertfall veldig kort tid igjen.. Fikk dere orden på skjorta?

Ja, vi tok turen til butikken og kjøpte en ny. Få fikk ordnet det heldigvis. Midt oppi dette har vi flyttet, og det slo meg faktisk her en dagen at den "gamle" skjorta ikke er kommet til rette. Så den er iallefall helt sikkert ikke komt hjem, så jeg tenker nok at den ble liggendes igjen i butikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...