AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #1 Del Skrevet 16. juli 2013 Synes ikke Mette-Marit er noe mer lett å like enn Ari Behn engang. Hun har ikke hatt noen problemer med å utnytte (mildt sagt) alt av goder en kongelig kan få. Hun er heller ingen spesielt sjarmerende eller intelligent person ut fra det jeg har sett og lest i media. Synes rett og slett de kongelige har tabbet seg ut grovt med ekteskapene sine. Anonymous poster hash: 54664...747 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 16. juli 2013 #2 Del Skrevet 16. juli 2013 Synes hun er grådig. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #3 Del Skrevet 16. juli 2013 Jeg har tro på kronprins Håkons valg. Anonymous poster hash: 8ed4b...915 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Is_te Skrevet 16. juli 2013 #4 Del Skrevet 16. juli 2013 Kjenner du MM? Har du møtt henne? Media har skapt MM til et hat ikon. Grådig? Fordi hun får kjoler, og kjøper de med rabattert pris? Hvem hadde ikke gjort det? Kan henne ikke få lov til å gå i det hun selv er fint? Uansett hvem kronprinsen hadde giftet seg med hadde det blitt bråk, ingen hadde vært bra nok. Om han ikke hadde giftet seg med en av dere da, som tydeligvis vet hva som er best. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 16. juli 2013 #5 Del Skrevet 16. juli 2013 Haakon Magnus valgte Mette-Marit fremfor alle andre. Hvorfor? Nei, si det? Det var hans valg? Han fant den jenta han ønsket å dele resten av sitt liv med? Jeg syns det skal respekteres! Samme med Märtha Louise - hun valgte Ari Behn - og det må respekteres! Nå har de kongelige en rolle som gjør at de må se bra ut og kle seg deretter. Bare se på kongehusene i Sverige, Danmark, Storbritannia, Spania, Monaco ... Skulle tatt seg ut om alle hadde bed-hair og gikk i grilldress? Når man har en slik stilling som de kongelige, så ofrer man mye. Sitt privatliv. De kongelige som blir født inn i dette, må føre arven videre, enten de vil eller ei. Vi dødelige kan gjøre som vi vil, kle oss som vi vil, si det vi vil - uten at det er førsteoppslag i avisen dagen etter ... Ville dere byttet livet deres mot et kongelig liv? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
palle Skrevet 16. juli 2013 #6 Del Skrevet 16. juli 2013 (endret) jeg syns ho virker veldig selvrettferdig, og blir nesten alltid irritert av uttalelsene hennes. som nå, etter kjoledebatten, avfeier ho kritikken med at "det er trist at de bare bryr seg om kjolene mine.." og "det er ikke sånn jeg er som person.." (hva slags uttrykk er det forresten, "er som person"?? hva ellers er man som, enn person?). og den gangen ho var i india, da også ble kritikken avfeid med at ho hadde gode grunner til å gjøre det, at ho måtte følge hjertet. hvis ho har evne til å se ting fra flere sider, og å være litt objekt til sin egen rolle kommer i alle fall ikke det fram i uttalelsene hennes. og at media har skapt et hatobjekt er i beste fall en side av saken, det er jo avslørt hvordan slottet/paret selv kontrollerer reportasjer og saker de stiller opp på. etter min vurdering er mm enten litt dum, naiv og selvrettferdig, eller så er ho offer for elendige rådgivere. Endret 16. juli 2013 av palle 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 16. juli 2013 #7 Del Skrevet 16. juli 2013 Kjenner du MM? Har du møtt henne? Media har skapt MM til et hat ikon. Grådig? Fordi hun får kjoler, og kjøper de med rabattert pris? Hvem hadde ikke gjort det? Kan henne ikke få lov til å gå i det hun selv er fint? Uansett hvem kronprinsen hadde giftet seg med hadde det blitt bråk, ingen hadde vært bra nok. Om han ikke hadde giftet seg med en av dere da, som tydeligvis vet hva som er best. Se på busjettes deres, så forstår du. Jeg ville aldri oppført meg som henne og hadde vært fornøyd med noen andre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 16. juli 2013 #8 Del Skrevet 16. juli 2013 Se på busjettes deres, så forstår du. Jeg ville aldri oppført meg som henne og hadde vært fornøyd med noen andre. Vis oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rægs Skrevet 16. juli 2013 #9 Del Skrevet 16. juli 2013 (endret) Jeg syntes det var veldig spesielt av henne å bruke en Pradaveske i en slik anledning: http://www.tv2.no/gmn/-velg-noe-billigere-neste-gang-mettemarit-3716261.html (2. avsnitt) Endret 16. juli 2013 av Rægs 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 16. juli 2013 #10 Del Skrevet 16. juli 2013 Vis oss. http://www.aftenbladet.no/nyheter/politikk/Kronprinsparet-far-mer-okning-enn-kongeparet-3045676.html#.UeVZ5G09WQE Nå krever hun også penger av gjestene sine i bursdagen, har hun virkelig ikke millioner nok selv til å betale det? Hun sier at hun selv ikke skal betale det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #11 Del Skrevet 16. juli 2013 MM er veldig trivelig hvis man stryker henne med hårene, hvis ikke: not so much Anonymous poster hash: b8b93...8a1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 16. juli 2013 #12 Del Skrevet 16. juli 2013 Jeg likte heller ikke Mette-Marit i starten, men for å være helt ærlig så må jeg innrømme at jeg faktisk liker henne og hele kongefamilien svært godt. Og her møter jeg meg selv skikkelig i døra siden jeg av prinsipp er veldig i mot kongehuset. Men så liker jeg i grunn hele familien svært godt, unntaket er kanskje Ari Behn som blir litt "høytflyvende" for min smak. Og nei, jeg er ingen fan av engler, men synes Märtha virker som en knakende søt og hyggelig person, og sånn er det med Mette-Marit også: jeg er ikke så veldig fan av det hun alltid gjør eller sier, men allikevel klarer jeg ikke til å få meg til å mislike henne. Dessverre får jeg nesten si, for det gjør det vanskelig for meg å stå på mine prinsipper. Så jeg velger å se bort i fra dem (jauda). Nei altså, jeg forstår jo at man kan mislike henne, men jeg kan ikke annet enn å beundre henne for at hun har stått "løpet ut". Det kan umulig ha vært lett for henne å komme fra sin bakgrunn og plutselig være i medienes søkelys så til de grader. Og klart hun vil gjøre sine tabber, men jeg tenker som så at det hadde nok jeg også gjort hvis det var meg. Og dette med klesbudsjettet osv: tja, de har fått utdelt sin apanasje, hva de velger å bruke den til får være opp til dem. Ønsker man restriksjoner for bruk får man legge dette inn. Poenget er vel at man på en side skal virke presentabel og representere Norge, og samtidig ikke virke for høy på pæra. Mette-Marit har sikkert mye å lære, men jeg synes nå det ikke er bare henne kritikken skal rettes mot, det må i så fall også være staben og alle de rundt henne. I motsetning til en del så ser jeg faktisk ikke på Mette-Marit på som spesielt grådig. Mvh Yvonne 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerunpedia Skrevet 16. juli 2013 #13 Del Skrevet 16. juli 2013 MM bruker pels, det er grunn nok til å ikke like henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wilmap Skrevet 16. juli 2013 #14 Del Skrevet 16. juli 2013 deg om det, jeg har ihvertfall et godt inntrykk av henne og synes hun er perfekt til å bli dronning av Norge. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #15 Del Skrevet 16. juli 2013 Dronning Sonja er en perfekt dronning. MM rekker henne ikke til knærne engang. Anonymous poster hash: 2aa11...cb0 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #16 Del Skrevet 16. juli 2013 Er det fordi at hun ikke er særlig vakker? Anonymous poster hash: 2df59...3ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2013 #17 Del Skrevet 16. juli 2013 Har aldri truffet MM, ergo jeg kan ikke si om jeg liker henne, eller ei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #18 Del Skrevet 16. juli 2013 Kjenner du MM? Har du møtt henne? Media har skapt MM til et hat ikon. Grådig? Fordi hun får kjoler, og kjøper de med rabattert pris? Hvem hadde ikke gjort det? Kan henne ikke få lov til å gå i det hun selv er fint? Uansett hvem kronprinsen hadde giftet seg med hadde det blitt bråk, ingen hadde vært bra nok. Om han ikke hadde giftet seg med en av dere da, som tydeligvis vet hva som er best. Fordi hun ikke har vett til å takke pent nei til gratisklær - fordi hun ikke klarer å innfinne seg i den rollen hun har. Det virker rett og slett som om slottet mangler rådgivere - eller så er hun så bisk at det er ingen som tør si mot henne. Hun virker ufordragelig. Og den fotoreportasjen i alle aviser i dag er jo kun for å snu den elendige oppfatningen folk har fått av henne den siste tiden. Hun vil ha både i pose og sekk - og det går aldri bra. Anonymous poster hash: ff67b...f53 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #19 Del Skrevet 16. juli 2013 Ja..hvem hadde trodd at Mette Marit som jobbet på Engebret Cafe på midten av 90-tallet, knipset E på clubs og houseparty i helgene, skulle ende opp der hun er nå. All kredit der. Hun har virkelig fått balanse og lykke i livet sitt. Godt for henne! Forøvrig mener jeg monarkiet i Norge burde ende med kong Harald og dronning Sonja. Dronning Sonja bærer monarktittelen med en helt annen verdighet og i tro mot tradisjoner enn kronprinsesse Mette Marit. Med Mette Marit er det mer fokus på vennskap med Hollywoodkjendiser, designerklær & tilbehør og så sper hun på med litt veldedighetengasjement (AIDS, barn/ungdom) for å gi henne litt mer kredibilitet. Anonymous poster hash: 81630...d11 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MilleVanille Skrevet 16. juli 2013 #20 Del Skrevet 16. juli 2013 Jeg liker faktisk Mette-Marit. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg