AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #21 Del Skrevet 15. juli 2013 Priscilla Dina Karla Pia Sara Britt Gerd IngaAnonymous poster hash: 4aba0...4fd Hun ba om bare ett. Anonymous poster hash: 55e1a...ae0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #22 Del Skrevet 15. juli 2013 Dynga! Anonymous poster hash: 15c9f...858 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #23 Del Skrevet 15. juli 2013 Hun ba om bare ett.Anonymous poster hash: 55e1a...ae0 jeg prøver å gi alternativer. det var absolutt ingen andre som hadde gitt noen som helst forslag som var jente navn. Anonymous poster hash: 4aba0...4fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cevita Skrevet 16. juli 2013 #24 Del Skrevet 16. juli 2013 Skal du lage facebookprofil for bilen din også? Visste egentlig ikke at biler pleier å få navn... er det vanlig? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #25 Del Skrevet 16. juli 2013 Skal du lage facebookprofil for bilen din også? Visste egentlig ikke at biler pleier å få navn... er det vanlig? Bare hvis man er kvinne. Anonymous poster hash: cf4d0...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Acalewia Skrevet 16. juli 2013 #26 Del Skrevet 16. juli 2013 Ofte vanlig at bilene har navn hvis eierne interesserer seg for bil. Veldig vanlig at veteranbiler får navn. :-) Begge mine amerikanske har navn. (Og utenom det er det ofte typiske små "jentebiler" (som blant annet Polo) som får søte navn uten at eier har bilinteresse, har jeg merket.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå