TuttaV Skrevet 19. februar 2014 Forfatter #781 Del Skrevet 19. februar 2014 Aaaw, deb er så nydelig den vårjakken! Så på den når jeg var i København sisst, men må nokk vente noen år før snuppa her har bruk for en slik vårjakke. Og jelly cat bamsene virker som om et veldig populære hos de fleste barn. Har kjøpt to kaniner selv til mini Har to venninner som begge har jelly cat bamser til barna sine, og etter 2-3 år er de like hele og totalt avhengige av bamsene sine Kos deg på sofaen. er like aktiv her.. Men smågodt i en skål god start på uka Ja, det er blitt morsommere å kjøpe klær til henne nå som hun har blitt litt eldre. Særlig av "pyntetøy" M var ikke særlig interessert i sin bamse før hun var ca 1 år gammel. Men da plutselig var kaninen kjempeviktig! Nå roper hun på kaninen hver dag når hun kommer hjem fra barnehagen "Josefine? Hvor er du?!" Godt å høre det er flere som er i samme posisjon Er igrunnen samme som vi har her. I tilegg har vi Barnashus og Babyshop. Pluss en del dyre barnebutikker som gjerrigknarken Kakaoen triller lett forbi. Vi har noe større avdelinger enn der dere har, f.eks på HM. Jeg synes Lindex har mye fint og god kvalitet til de små Jeg betaler ALDRI mer enn 200 kr for en body. Det er absolutt max. Sånn som ungen min ser ut etter en dag i bhg burde ikke det være så vanskelig å forstå Har kjøpt mye brukte bhg klær til han. Genialt siden han er dekka av leverpostei uansett Lindex kan glimte til ja, helt enig Også er jeg veldig glad i Kappahl sin Newbie-kolleksjon. Hvertfall til jenter 200kr er en absolutt maxgrense ja. Nærmere 100kr så er jeg fornøyd Men er ganske flink til å være på utkikk etter dyrere merker på salg. Synes det er verdt den ekstra letingen, for kvaliteten er absolutt en annen. Særlig etter flere runder med vask. Men når jeg tenker meg om så må jeg innrømme at det er en type bodyer jeg kan kjøpe til fullpris. Og det er Nøstebarn sine. Kvaliteten der er som ingen annen! Veldig greit å ha litt rimelig tøy til skift i barnehagen. Ikke minst fordi ting blir borte Kjempefin jakke, og nydelig bamse! Det er koselig å handle sånt. Håper du har en fin dag : klem: Veldig koselig å handle inn sånt ja Dagen i går var en fin dag. Tuslet litt rundt på storsenteret etter gode tilbud og fikk handlet litt ammevennlig tøy til meg til 70 % samt billig dyne og sengetøy som trengs for å få fylt denne puffen som jeg har hatt liggende en stund På kvelden fikk jeg ferdig en siste bukse og et par sokker (fra boka Myk Start) som jeg har strikket til lillesøster. Fikk strikket sokkene med restegarn og det var ikke 1 cm for mye garn for å si det sånn Neste prosjekt ut blir denne genseren fra Pickles. Skal bli koselig å strikke med litt farger! Men sånn sosialt sett må jeg si jeg kjeder meg litt om dagen Alle venninnene mine er opptatte og kan ikke finne på noe før om 1-2 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 19. februar 2014 Forfatter #782 Del Skrevet 19. februar 2014 Har vært bare en gang i den dyre butikken og det var salg, bodyer til 400kr nedsatt til 300kr ol. Og veldig fine var de ikke, men sikkert noen som kjøper de. Annen salg er bra Nei, det hjelper ikke så mye Må være minst 50 % for at prisen skal bli overkommelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 19. februar 2014 #783 Del Skrevet 19. februar 2014 Så mye fint du strikker og lager! Den genseren var skjønn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 19. februar 2014 Forfatter #784 Del Skrevet 19. februar 2014 Så mye fint du strikker og lager! Den genseren var skjønn Takk synes den var artig er spent på hvordan størrelsen blir. Synes oppskriftene kanskje er litt små i størrelsen, hvertfall det jeg har strikket hittil, så har derfor valgt å strikke i str 3-4 år til min 2åring (og hun er ikke stor for alderen)... Håper den blir brukandes til sommeren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 19. februar 2014 Forfatter #785 Del Skrevet 19. februar 2014 Plutselig har det blitt umulig for meg å spre bena noe særlig (det hørtes ikke noe bra ut, men dere skjønner vel tegninga ) kjennes ut som det er trykt noe nedi der, så umulig for meg å bøye meg og gjøre visse bevegelser... Ting på gang i magen?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. februar 2014 #786 Del Skrevet 20. februar 2014 Ja, må vel nesten anta at noe er på gang når du tross alt har vært gravid i 8 måneder! Selve fødselen synes jeg du kan drøye i et par-tre uker til! Ellers blir min egen ventetid så lang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 20. februar 2014 #787 Del Skrevet 20. februar 2014 Plutselig har det blitt umulig for meg å spre bena noe særlig (det hørtes ikke noe bra ut, men dere skjønner vel tegninga ) kjennes ut som det er trykt noe nedi der, så umulig for meg å bøye meg og gjøre visse bevegelser... Ting på gang i magen?! Jeg klarte ikke å la være å av den setningen, selv om jeg skjønte hva du mente... Litt må man få more seg med en trøtt torsdag morgen... Og så er jeg fortsatt imponert over dine strikkekunster altså! Og gleder meg til jeg skal være lærling! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 20. februar 2014 Forfatter #788 Del Skrevet 20. februar 2014 Ja, må vel nesten anta at noe er på gang når du tross alt har vært gravid i 8 måneder! Selve fødselen synes jeg du kan drøye i et par-tre uker til! Ellers blir min egen ventetid så lang... Ja, noe skjer definitivt der inne! Men det var så akutt at disse bevegelseshemningene kom, at jeg tenkte litt "herrlighet, er det noen som trykker seg ned?!?" Men tror ikke det altså. Akkurat nå føler jeg at lillesøster ligger i litt skrått tverrleie, så ingenting er på vei ut! Satser på å vente en 2-3 uker til som du sier Jeg klarte ikke å la være å av den setningen, selv om jeg skjønte hva du mente... Litt må man få more seg med en trøtt torsdag morgen... Og så er jeg fortsatt imponert over dine strikkekunster altså! Og gleder meg til jeg skal være lærling! Man får til det meste når man bare prøver Gleder meg til å stille opp med strikkekurs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 20. februar 2014 Forfatter #789 Del Skrevet 20. februar 2014 Noen som forresten vet om det er noe "ekspedisjonsgebyr" på å fremkalle bilder i butikk? Koster 49kr å fremkalle over nett og jeg skal bare ha ut noen få, så lurer på om jeg kan spare penger ved å rett og slett gå i butikken med en usb-pinne...?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leopanter Skrevet 20. februar 2014 #790 Del Skrevet 20. februar 2014 Skikkelig spennende med nært forestående fødsel, altså! Selv om det kanskje var falsk alarm nå, så er det uansett ikke så veldig lenge igjen! Superspennende! Ang. bildeframkalling og ekspedisjonsgebyr er jeg ikke helt sikker, men jeg kan ikke huske at jeg betalte noe slikt gebyr da jeg framkalte bilder i butikk, i alle fall? Tror det var hos elitefoto. Er jo litt rart om man skal betale noe, for man gjør jo egentlig jobben selv på de derre datamaskinene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 20. februar 2014 #791 Del Skrevet 20. februar 2014 Høres ikke "verre" ut enn at det kanskje kan bli føding om ikke så alt for lang tid, spennende! Tror ikke det er noe gebyr om man går for å fremkalle bildene selv nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 20. februar 2014 #792 Del Skrevet 20. februar 2014 Mmmmmmmelon mellom beina Kjenner følelsen!! Så gøy med strikkeproskjekter da Når er "siste" sjans for lillesøster å snu seg med hodet ned før du må vurdere setefødsel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 20. februar 2014 Forfatter #793 Del Skrevet 20. februar 2014 Takk leopanter og favole for dlete bildeerfaringer. Da satser jeg på å ta med meg bildene på en usb for å få dem fremkalt Mmmmmmmelon mellom beina Kjenner følelsen!! Så gøy med strikkeproskjekter da Når er "siste" sjans for lillesøster å snu seg med hodet ned før du må vurdere setefødsel? Melon! Der sier du det! Akkurat den følelsen Man blir vel sendt til vurdering av seteleie ved kontroll i uke 36 tror jeg det er... Men usikker altså! ------------ I løpet av de nærmeste dagene tenkte jeg å prøve meg på denne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leopanter Skrevet 20. februar 2014 #794 Del Skrevet 20. februar 2014 I løpet av de nærmeste dagene tenkte jeg å prøve meg på denne Den der har jeg også sikla litt på i det siste! La oss få høre hvordan den ble om du lager den, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 20. februar 2014 Forfatter #795 Del Skrevet 20. februar 2014 Den der har jeg også sikla litt på i det siste! La oss få høre hvordan den ble om du lager den, da! Skal jeg gjøre De hadde ikke vanlige digestivekjeks i butikken (bare med Oliven?! ), så må bare få handlet inn det, så blir det prøvings Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 20. februar 2014 #796 Del Skrevet 20. februar 2014 Av og til er det "like greit" med laktoseintoleranse.. Så slipper jeg å prøve meg på den superdigge kaka du linka til.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 20. februar 2014 Forfatter #797 Del Skrevet 20. februar 2014 Av og til er det "like greit" med laktoseintoleranse.. Så slipper jeg å prøve meg på den superdigge kaka du linka til.. Godt du velger å se det på den måten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 20. februar 2014 #798 Del Skrevet 20. februar 2014 Godt du velger å se det på den måten Trying to stay positive Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 21. februar 2014 Forfatter #799 Del Skrevet 21. februar 2014 I dag var fristen for svar på min søknad om foreldrepenger. Den er selvfølgelig ikke kommet Så da ble det telefon til nav med purring om svar. Det skulle fint la seg ordne så jeg fikk penger som jeg skulle i slutten av mars. Men blir jo litt oppgitt når man må purre på sånne ting. Er jo NAV som skal gi meg inntekten min de neste månedene, og den må jeg ha! Nesten så det blir heftig bare det at lønnsutbetaling går fra den 12. i måneden til slutten av måneden Lagde for et par dager siden en bamsesjokoladekake til samboeren til min søster (som er på utvekslingsopphold i Afrika for tiden). Nærmer seg 30, men hadde alltid ønsket seg en bamsekake, så da fikk han det Det ble en del sjokoladekrem og smørkrem igjen, så jeg fant ut at jeg fikk lage en sjokoladelangpanne til frysing, selv om vi egentlig ikke har så mye fryseplass Heldigvis blir det jo litt smaksprøver underveis, så nå sitter jeg med sjokoladekakestykket mitt og morgenkaffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. februar 2014 #800 Del Skrevet 21. februar 2014 Hvordan vet du når fristen var? (Og hvorfor er jeg ikke overraska..? ) Sjokoladekake til morgenkaffen høres ut som en fortreffelig start på dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå