Gå til innhold

Familieforøkelse på gang!


TuttaV

Anbefalte innlegg

Takk dere :klemmer: Var en strevsom og lang affære visst. Hadde holdt på i 26 timer fordi barnet lå som "stjernekikker". Heldigvis slapp de keisersnitt, noe det vanligvis trengs... Bra jobba! :tommelsmil:

Blir spennende å følge deg, Cypress, i dag!! :jepp:

Litt opp- og nedturer siste døgnet.

Nedtur med ingen søvn på nattevakt. Opptur med igangsettingstillatelse på huset :hoppendeglad:. Nedtur med vrien huseier som bare prøver å presse oss for ekstra penger :dry:. Opptur å komme her og se alle gratulasjonene til den stolte tanten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer som tante! Og med igangsettingstillatelse på huset. Så spennende! :)

Så hyggelig med nytt ansikt! Den stolte tanten takker og bukker :)

Og er også superhappy for fremgang i husplanene! Nå er de plutselig veldig veldig virkelige!

------------

Jeg hater å flytte!! :angry:

Endret av TuttaV
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært veldig sløv i sommer med tankene på helt andre steder ser jeg.. Gratulerer så mye med ny spire :hoppendeglad: Blir spennende å følge deg fremover! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig med nytt ansikt! Den stolte tanten takker og bukker :)

Og er også superhappy for fremgang i husplanene! Nå er de plutselig veldig veldig virkelige!

------------

Jeg hater å flytte!! :angry:

Hæ? Har jeg ikke vært her inne før? Hadde deg på mine innlegg. Forvirra.... :klo::fnise: Endret av Doh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært veldig sløv i sommer med tankene på helt andre steder ser jeg.. Gratulerer så mye med ny spire :hoppendeglad: Blir spennende å følge deg fremover! :klem:

Takk, MaiL :hjerte::klemmer:

Hæ? Har jeg ikke vært her inne før? Hadde deg på mine innlegg. Forvirra.... :klo::fnise:

Kan hende jeg surrer altså... :sjenert: Hadde deg bare ikke under mine innlegg, så da regnet jeg med du var "ny". Pleier å gå inn og titte hos de som titter hos meg ;)

Uansett trivelig :biggrin:

Flytta for et par mnd siden selv, ikke gøy nei! :( Håper det går bra! :)

Største problemet er å bestemme seg for om jeg trenger KitchenAid maskinen min de neste 6 mnd :fnise::klo:

Er så strev og herk med alt pakkinga... Er greit når man først setter i gang, men er ikke moro å tenke på at vi skal bo litt sånn midlertidig helt frem til nyhuset står ferdig vår/sommer 2014.

Først flytte inn i annet hus her i byen (dette er møblert, så her trengs kun tøy og evt fritidsting) deretter bo alene på ei øy i 1,5 mnd (kun mitt tøy. Alt skal helst få plass i en koffert!), deretter x antall måneder i 2. etasje hos svigers før vi flytter inn i nyhuset. Gjelder å pakke litt smart også slik at vi kan finne igjen eventuelle ting vi trenger uten å måtte pakke opp ALT på nytt :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Oj, for et pakke- og organiseringsprosjekt! :daane: Håper du kommer i mål til slutt! Og så måtte jeg bare :ler: litt av at du skal bo alene på ei øy i 1,5 mnd, hørtes litt ut som Robinson Crusoe der altså, deg og papegøya... Men innerst inne skjønner jeg jo at det betyr bo uten familien :sjenert:

Håper du får en fin fredag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår godt det kreves mye organisering rundt flyttingen.. Ikke lett å skulle forholde seg til så mange variabler - Ønsker deg masse lykke til med pakkinga :hug:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooj for et styr!! Og gravid i tillegg, håper det ikke blir så ille som det høres ut som, lykke til! :5:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, for et pakke- og organiseringsprosjekt! :daane: Håper du kommer i mål til slutt! Og så måtte jeg bare :ler: litt av at du skal bo alene på ei øy i 1,5 mnd, hørtes litt ut som Robinson Crusoe der altså, deg og papegøya... Men innerst inne skjønner jeg jo at det betyr bo uten familien :sjenert:

Håper du får en fin fredag! :klemmer:

:ler: øya er ikke så øde, nei. For et bilde :fnise:

------

Takk MaiL og yesterday :klemmer:

Det skal vel gå på et vis, er bare så dritt når man står midt oppi det!

Ja, nå kan jeg hoppe for 9 uker :hoppendeglad: begynner å bli en god del folk som vet om de lykkelige omstendighetene nå. Nærmeste familien og venner/venninner, mange av mine kollegaer (pga sykemeldingen).. og i dag er det 60 års lag for min onkel på vestlandet, så da må jeg regne med at resten av familien får vite det også...

Formen er kanskje noe bedre, men langt i fra på topp. Hele familien bor på en felles campingplass i hver sin leilighet i helgen. De andre er ute og mingler nå, men jeg kjenner at jeg ikke har ork til det mens M sover..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Så deilig med et påskudd for å hvile litt ekstra når M skal sove da! :jepp: Tenker det var ganske godt! Håper formen din fortsetter å bedre seg og at du har hatt en kjempefin helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig at alle vet om nyheten - da er det bare og slappe av og nyte tiden fremover :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med et påskudd for å hvile litt ekstra når M skal sove da! :jepp: Tenker det var ganske godt! Håper formen din fortsetter å bedre seg og at du har hatt en kjempefin helg! :klemmer:

Ja, det hjalp veldig :jepp:

Ble en veldig trivelig feiring. Helt nydelig tre-retters middag med desserten servert under båttur. Turen startet ganske tidlig, så M ble med, men klokka ble jo 21.45 før vi var tilbake igjen og jeg kunne ta M i seng. Heldigvis var hun i godt humør, ble egentlig bare supergira :bond: sloknet momentant i sengen :fnise:

I dag har jeg fått hilst på tantebarnet. Hu var nå skjønn :rodmer: kjenner jeg gleder meg masse til vårt neste lille nurk :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har fått helt dilla på sushi :sikle: Tredje dagen på rad at jeg spiser det i dag :overrasket:

Endret av TuttaV
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en utrolig koselig feiring! :)

Sushi er heldigvis ikke det verste å få dilla på da. Laget du selv, eller har du sushisted i nærheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en utrolig koselig feiring! :)

Sushi er heldigvis ikke det verste å få dilla på da. Laget du selv, eller har du sushisted i nærheten?

Lager ikke selv, men har veldig lyst til å lære det nå :jepp: er først siste 1-2 mnd jeg begynte å like sushi :sikle:

ååå babykos! :strix: Har du fått dato for UL?

Ha en fin dag! :blomst:

Ja, har fått time i uke 18 :) tror jeg skal snike meg til en titt i uke 11 også. Er siste uka mi på sykehuset, så tenkte jeg skulle be om en minitjeneste av en av gynekologer :lur:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...