AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #1 Skrevet 13. juli 2013 Var på tredje date med min nettflørt i går. Vi var ute å spiste og drakk alkohol og det endte med at han ble med meg hjem. Vi er i 30-årene. Problemet: Jeg liker han godt, men er helt sikker på at jeg ikke kommer til å utvikle de rette følelsene for han. Det har ingenting med sexen å gjøre, den var helt grei. Var utrolig dumt å la han bli med meg hjem, for jeg kjenner jo nå at det blir vanskelig å dumpe han etter at vi har hatt sex. Hvordan dumpe han nå?? Anonymous poster hash: bf6a7...6d8
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #2 Skrevet 13. juli 2013 For menn betyr ikke sex noe. Sex betyr bare noe hvis de ikke får det. Du kan fint dumpe han. Anonymous poster hash: 939ed...6f7 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #3 Skrevet 13. juli 2013 For menn betyr ikke sex noe. Sex betyr bare noe hvis de ikke får det. Du kan fint dumpe han. Anonymous poster hash: 939ed...6f7 Føles kjipt hvis man tror man ble dumpet pga. sexen. Anonymous poster hash: fcb84...326
PanLi Skrevet 13. juli 2013 #4 Skrevet 13. juli 2013 Klart man kan si at man ikke vil mer enn dette. Jeg synes som regel det er mye bedre å si det som det er, enn å forsøke å være "snill" og endre opp meg å gi den andre falske forhåpninger. Er jeg usikker, så sier jeg det. Klart det kan være kjipt for den andre, men jeg tenker det er bedre at de vet, enn at de blir ført bak lyset. Da er det opp til den andre personen å velge hva den vil selv! 1
Lady Skrevet 13. juli 2013 #5 Skrevet 13. juli 2013 Skuff med heller med sannheten, enn å glede meg meg en løgn. Er det ikke det man sier? 3
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #6 Skrevet 13. juli 2013 Er det ok å dumpe på melding eller må det skje face to face? Anonymous poster hash: bf6a7...6d8
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #8 Skrevet 13. juli 2013 Ta det på facebook, som alle andre gjør.Anonymous poster hash: d9335...d00
Gjest Gresshoppesang Skrevet 13. juli 2013 #9 Skrevet 13. juli 2013 Ta det på facebook, som alle andre gjør.Anonymous poster hash: d9335...d00 Helst på veggen hans, da! 4
Lady Skrevet 13. juli 2013 #10 Skrevet 13. juli 2013 Helst på veggen hans, da! hahahaha :D nå fikk ejg en god latter
lazylin7 Skrevet 13. juli 2013 #11 Skrevet 13. juli 2013 Var på tredje date med min nettflørt i går. Vi var ute å spiste og drakk alkohol og det endte med at han ble med meg hjem. Vi er i 30-årene. Problemet: Jeg liker han godt, men er helt sikker på at jeg ikke kommer til å utvikle de rette følelsene for han. Det har ingenting med sexen å gjøre, den var helt grei. Var utrolig dumt å la han bli med meg hjem, for jeg kjenner jo nå at det blir vanskelig å dumpe han etter at vi har hatt sex. Hvordan dumpe han nå?? Anonymous poster hash: bf6a7...6d8 Tror du han bryr seg etter bare tre dater og et greit knull? Han har nok fått det han ville uansett. Konkulusjon: ikke ta deg selv så seriøst. 1
Gjest Gresshoppesang Skrevet 13. juli 2013 #12 Skrevet 13. juli 2013 Hvordan dumpe han nå?? Anonymous poster hash: bf6a7...6d8 Har du hørt noe fra ham etter at han dro hjem i dag? Det finnes mange mulige løsninger på denne problemstillingen: 1. La vær å svare neste gang han tar kontakt 2. Svare vagt neste gang han tar kontakt 3. Svare med et smilefjes neste gang han tar kontakt 4. Svare at du har det ekstremt travelt i tiden fremover og ikke vet når dere kan treffes igjen 5. Satse på at han ikke tar kontakt 6. Oppfør deg rart neste gang dere treffes (ticks, nervøse håndbevegelser, fortelle historier mens du ler høyt og klasker hånden på låret hans osv. Her er mulighetne uendelige.) 7. Ringe ham og si at du egentlig ikke er interessert i å treffes mer 8. Møte ham og si at du egentlig ikke er interessert i å treffe ham mer 9. Send en sms og si at du har mistet telefonen. Han kommer til å tenke at du er stokk dum, men han tar sannsynligvis hintet
Gjest Rodion Raskolnikov Skrevet 13. juli 2013 #13 Skrevet 13. juli 2013 (endret) Bare si til han det er slutt. Så enkelt er det Endret 13. juli 2013 av Mephistopheles
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #14 Skrevet 13. juli 2013 Har du hørt noe fra ham etter at han dro hjem i dag? Det finnes mange mulige løsninger på denne problemstillingen: 1. La vær å svare neste gang han tar kontakt 2. Svare vagt neste gang han tar kontakt 3. Svare med et smilefjes neste gang han tar kontakt 4. Svare at du har det ekstremt travelt i tiden fremover og ikke vet når dere kan treffes igjen 5. Satse på at han ikke tar kontakt 6. Oppfør deg rart neste gang dere treffes (ticks, nervøse håndbevegelser, fortelle historier mens du ler høyt og klasker hånden på låret hans osv. Her er mulighetne uendelige.) 7. Ringe ham og si at du egentlig ikke er interessert i å treffes mer 8. Møte ham og si at du egentlig ikke er interessert i å treffe ham mer 9. Send en sms og si at du har mistet telefonen. Han kommer til å tenke at du er stokk dum, men han tar sannsynligvis hintet HAHAHA!!!! Ja, tar nok meg selv for seriøst som det skrives over her, men jeg har fått opp til flere meldinger av han i dag hvor han er tilsynelatende veldig sjarmert. Hater den situasjonen, at jeg ikke bare kunne styrt meg for sexen. Anonymous poster hash: bf6a7...6d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå