Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Shit... Har fått noen nye bilder jeg ikke har sett av han før og på de ser han mye bedre ut enn på profilbildet han har...Selv er jeg på mitt aller peneste på mitt, og i virkeligheten er jeg ikke i nærheten av å matche hans utseende. Kjemien (vi har ennå ikke møttes) mellom oss er god, men jeg tror han blir skuffet over meg. Hva gjør jeg? Vet ikke om jeg vil møte han lenger fordi jeg vet det blir skuffende for han...

Anonymous poster hash: 1ded8...b41

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror du virkelig du er den eneste som ser bedre ut på profilbildet enn i virkeligheten? Eller ihvertfall er på sitt beste. Det er jo det som er hovedregelen. Og det tror jeg alle på sånne sider er klar ovr og forventer seg.

Anonymous poster hash: 894bc...a96
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sendte han noen andre (mer realistiske) bilder men så sa han bare at de var fine og at han skal sove. Er løpet kjørt? Eller skal han faktisk sove?

AnonymBruker
Skrevet

Haha ts igjen her, ser så dumt det ble med "han sa bare at de var fine". Jesus christ. Nå får jeg ta meg sammen og sove. Interessert eller ei!

• Liker 2
Skrevet

Når du har startet med å ha bilder hvor du forskjønner deg selv, så blir det dummeste du kan gjøre å skal vise hvem du egentlig er etterpå.. Da får du egentlig bare stå til og treffe han heller og vise deg fra din beste side på daten.. Mulig han blir skuffa, men mulig du og blir skuffa.. mulig dere begge innser at dere ikke kan få noen som er så pene som dere fremstår på profilen og dermed finner hverandre pene nok i virkeligheten..

Men vet aldri... men har man begynt med å forpene seg er dette det man må forholde seg til.

Min anbefaling er å heller benytte møteplassen og være seg selv!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...