Gå til innhold

Har fått følelser for ei eg jobber sammen med hva skal eg gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Eg er en gutt på 26 som di siste uken har blitt ganske så hodestups forelsket i ei eg jobber sammen med. Vi har jobbet i samme firma i ca 2 år.

Men det første 1 og halvt året jobbet vi bare sammen sånn av og til, har alltid synes at hun har vært veldig fin, men for et halvt år siden begynte ho og jobbe sånn at vi ser hverandre nesten hver dag, og no har eg fått følelser for henne.

Vi jobber innen for anleggsbransjen og hun er eneste damen i firmaet så ikke så lett og lese noe på jobb, men føler at vi har god kontakt og trives sammen, vi vi får muligheten kan vi sitte og prate om alt mulig,

Så no har eg lyst til og be henne ut men vett ikke helt hvordan eg skal gjøre det for at det ikke skal bli rart,

Så hva synes dere bør eg gå for det og se hva som skjer?

og er det noen som har forslag til hva vi kan gjøre?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spør om hun vil ta en kaffe/øl etter jobb en dag?

Anonymous poster hash: e20f7...a9d

• Liker 1
Skrevet

Spør henne med ut! Du har liteå tape :D

• Liker 1
Skrevet

Hei takk til di 2 som har svart. Et par spørsmål til bør eg be henne ut ansikt til ansikt og si at eg er inntresert i henne eller blir det litt vell mye? Og hva med og be henne på en middag og en film oss meg eller blir det for mye for fort? Er ikke den som har bet ut mye jenter før så er ganske usikker på hvordan eg skal håndtere dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...