Gå til innhold

hva ville dere gjort om dere fant ut at din nye kjæreste har solgt sex tidligere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hei

bare lurer på hvordan flertallet stiller seg til dette med sexsalg... om det var en norsk jente, av egen fri vilje som valgte å selge sex som arbeid..

Kom over en artikkel på nettavisen; http://www.nettavisen.no/nyheter/article3596869.ece

Hadde dere dumpet denne jenten av moralske grunner med det samme? Om det bare var snakk om en periode på 2-3år, hvor hun brukte pengene fornuftig og kjøpte seg leilighet, bil osv..

Eller kunne dere lagt det bak dere, om hun såklart nå når dere møttes ikke gjorde dette lenger, men hadde en vanlig jobb som folk flest? At det var et tilbakelagt kapittel som endte lenge før dere kjente hverandre?

Jeg som jente klarer ikke helt sette meg inn i det, men syntes at det ikke hadde vært noe problem. Jenta valgte jo dette på egenhånd, og tjente gode summer. men hva tenker dere gutter som skulle datet henne? Hadde dere dømt henne ?

Anonymous poster hash: ab879...919
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Summers
Skrevet (endret)

Helt OK, men om jeg var jenta ville jeg nok holdt kjeft, sikkert ikke alle som vil vite at kjæresten er tidligere hore.

Endret av Summers
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde nok hatt problemer med det, og det av to grunner som forsåvidt henger litt sammen:

Det ene er at jeg er mest glad i jenter som mener sex er en ting som hører til i et forhold, og ikke er villig til å gå bort fra den holdningen for penger. Jeg er ikke noen moralist, for jeg driter i hva befolkningen forøvrig måtte foreta seg så lenge de ikke skader noen. Jeg forbeholder meg likevel retten til å velge potensielle livspartnere etter hva jeg selv liker, ikke etter hva jeg tolerer at andre driver med.

Den andre grunnen er rett og slett at det innebærer et lass med tidligere sexpartnere og at det er en turn-off. Ekkel tanke som ville gått igjen i hodet mitt, rett og slett. Det er en barnslig, irrasjonell og idiotisk grunn, men det hadde gnagd såpass på meg at det hadde blitt et problem. Kommer ikke til å argumentere for det synspunktet, det er bare en mental sperre jeg har.

Anonymous poster hash: d0605...cec

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Ville vært tidenes turn-off

Anonymous poster hash: 0696a...6de
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Spurt om hun hadde testa seg skikkelig etterpå.

Men hadde nok akseptert det, love makes blind.

Anonymous poster hash: 8bfc2...61f
Gjest Summers
Skrevet

Den andre grunnen er rett og slett at det innebærer et lass med tidligere sexpartnere og at det er en turn-off. Ekkel tanke som ville gått igjen i hodet mitt, rett og slett. Det er en barnslig, irrasjonell og idiotisk grunn, men det hadde gnagd såpass på meg at det hadde blitt et problem. Kommer ikke til å argumentere for det synspunktet, det er bare en mental sperre jeg har.

Anonymous poster hash: d0605...cec

Men da er det jo tidligere sexpartnere som plager deg ikke horeri.

• Liker 1
Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Selvsagt ville dette ha vært plagsomt for 99% av den mannlige befolkningen. Ingen mann vil ha en dame som har hatt sex med mange menn. Tror ikke engang det handler om at hun har fått betalt for det, men det faktum at hun har hatt sex med flere enn han har.

(Menn vil helst ha en dame som er seksuelt sulten og erfaren, uten å virke horete og uten å ha hatt mer enn max en partner fra før.)

Jeg hadde ALDRI fortalt en potensiell kjæreste om min seksuelle fortid dersom den innebar salg av sex.

Skrevet

Hadde dumpet dama hardt og brutalt.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange damer vil ha en mann som har sugd kuk for penger?

Anonymous poster hash: 679a2...6ba
Skrevet

Dersom hun var relativt frisk psyskisk og fysisk ville det ikke betydd noe for meg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde en fyr jeg likte solgt sex før hadde jeg dumpa han.

Anonymous poster hash: 09e0f...bfd
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt ville dette ha vært plagsomt for 99% av den mannlige befolkningen. Ingen mann vil ha en dame som har hatt sex med mange menn. Tror ikke engang det handler om at hun har fått betalt for det, men det faktum at hun har hatt sex med flere enn han har.

(Menn vil helst ha en dame som er seksuelt sulten og erfaren, uten å virke horete og uten å ha hatt mer enn max en partner fra før.)

Jeg hadde ALDRI fortalt en potensiell kjæreste om min seksuelle fortid dersom den innebar salg av sex.

Pfffffffffffffffffffffffffffffffff. Ingen menn meg her og 99 prosent meg der. Mange menn gir faktisk blaffen i om damen har hatt mange partnere.

Anonymous poster hash: 35356...b52

• Liker 1
Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Pfffffffffffffffffffffffffffffffff. Ingen menn meg her og 99 prosent meg der. Mange menn gir faktisk blaffen i om damen har hatt mange partnere.

Anonymous poster hash: 35356...b52

My bad. Må lære meg å bruke ironiflagget oftere.

Skrevet

Hun hadde aldri vært aktuell.

Skrevet

Da hadde hun blitt dumpet hardt og brutalt!
Ikke fordi hun tidligere har solgt sex, men fordi hun har holdt en så viktig del av sin fortid skjult for meg.

Gjest GirlonGirl
Skrevet

Da hadde hun blitt dumpet hardt og brutalt!

Ikke fordi hun tidligere har solgt sex, men fordi hun har holdt en så viktig del av sin fortid skjult for meg.

Hun holder det ikke skjult for deg når hun forteller deg det? :klo:

Hvis jeg hadde vært gutt så hadde jeg ikke brydd meg.

Skrevet

Hun holder det ikke skjult for deg når hun forteller deg det? :klo:

Hvis jeg hadde vært gutt så hadde jeg ikke brydd meg.

Ref topic "din nye kjæreste" - altså er vi ferdig datet og etablert som par.

Jeg mener dette er en så viktig del av hennes forhistorie at hun burde fortalt om det før vi ble sammen.

Gjest GirlonGirl
Skrevet

Ref topic "din nye kjæreste" - altså er vi ferdig datet og etablert som par.

Jeg mener dette er en så viktig del av hennes forhistorie at hun burde fortalt om det før vi ble sammen.

Det er vel ikke noe hun går rundt og forteller vilt "fremmede". Hun vil vel vente til hun er 100% trygg på deg, pga det er så mange folk som dømmer. Men ja greit å fortelle når man har datet en stund.

Gjest Skogkar
Skrevet

Ikke noe problem med det, så lenge hun var frisk og ikke hadde noen sykdommer, og at hun gjorde det enten fordi hun elsket sex, eller fordi hun ønsket ekstra penger til noen kloke ting som f.eks bolig, utdannelse etc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...