AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #1 Skrevet 11. juli 2013 Jeg ble nesten rørt av en gutt i helgen. Rørt er kanskje litt feil ord da. Vi møttes på byen, og hang sammen til langt ut på natt. Han er noen år yngre enn meg, så jeg ble så glad når jeg skjønte at han ikke var en barnslig drittunge hehe. Jeg hadde veeeeldig stram bukse, og magen hang bittelitt utenfor buksa. Jeg klaget over det, men han likte det. Jeg bare:whaat? Jo mer vi oppholdt oss ute, jo mer fall fikk jeg i håret. Følte jeg fikk afro etterhvert, men han synes det var søtt! Jeg vaklet rundt på høøøye hæler og slet etterhvert med å gå. Han synes det var helt unødvendig at jenter følte de måtte gå med pumps, for det så jo så vondt ut. Jeg bare: men det er jo så fiiint Etter å ha møtt han følte jeg at jeg fikk nytt syn på gutter. Det finnes faktisk søte gutter der ute:) Anonymous poster hash: 7fa44...06d 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #2 Skrevet 11. juli 2013 Hahahaha Du er så morsom. Dere er så søte. Dette blir bra. Anonymous poster hash: 57273...569 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #3 Skrevet 11. juli 2013 Hahahaha. Er dere 13 ? Anonymous poster hash: 0ec47...378 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #4 Skrevet 11. juli 2013 Full = Søt Han ville knulle deg. Ferdig med saken. Anonymous poster hash: 37cb8...3a0
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #5 Skrevet 13. juli 2013 Kan hende han er skaphomse som trenger en god venninne også Anonymous poster hash: e5125...c0b
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #6 Skrevet 13. juli 2013 Jeg ble nesten rørt av en gutt i helgen. Rørt er kanskje litt feil ord da. Vi møttes på byen, og hang sammen til langt ut på natt. Han er noen år yngre enn meg, så jeg ble så glad når jeg skjønte at han ikke var en barnslig drittunge hehe. Jeg hadde veeeeldig stram bukse, og magen hang bittelitt utenfor buksa. Jeg klaget over det, men han likte det. Jeg bare:whaat? Jo mer vi oppholdt oss ute, jo mer fall fikk jeg i håret. Følte jeg fikk afro etterhvert, men han synes det var søtt! Jeg vaklet rundt på høøøye hæler og slet etterhvert med å gå. Han synes det var helt unødvendig at jenter følte de måtte gå med pumps, for det så jo så vondt ut. Jeg bare: men det er jo så fiiint Etter å ha møtt han følte jeg at jeg fikk nytt syn på gutter. Det finnes faktisk søte gutter der ute:)Anonymous poster hash: 7fa44...06d Så kjøp deg bukse som passer Anonymous poster hash: 1a070...796
Junine Skrevet 13. juli 2013 #7 Skrevet 13. juli 2013 Kan hende han er skaphomse som trenger en god venninne også Anonymous poster hash: e5125...c0b En 'skaphomse' ville da aldri sagt at pumps er unødvendig! Makan:) 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 13. juli 2013 #8 Skrevet 13. juli 2013 En 'skaphomse' ville da aldri sagt at pumps er unødvendig! Makan:) Kan noen i skapet bekrefte det? 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #9 Skrevet 13. juli 2013 Kan hende han er skaphomse som trenger en god venninne også Anonymous poster hash: e5125...c0b Skaphomse fordi han vil muntre opp en jente? Rykter om homofili blir slengt rundt alt for lett. Anonymous poster hash: e7bf1...0b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå