Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg har hatt kontroll på min syklus i minst syv år nå, visst med en eller to dagers mellomrom når den kommer. Så forrige gang jeg skulle hatt det forsto jeg ingenting. Dagen før jeg sku hatt det kjente jeg at jeg begynte å blø, men ingen smerter. Måtte stoppe bilen å gå inn på et toalett. Men der var det bare tynn blank væske. Dagen etter kjentes det ut som menstruasjonsmerter, da skulle jeg også hatt det. Ingenting. Etter to dager hadde jeg litt murringer igjen. Dag 3 kjente jeg ingenting, men på kvelden var det plutselig litt mørk spotting i trusa. Dagen etter hadde jeg kraftig smerte og mye blødning. Først brun slimete, så litt friskere farge. Dagene etter var det litt brunt noen ganger som etter mens, men smertene kom til og fra i åtte dager. Har vanligvis 4 dagers mens. For noen dager siden fikk jeg plutselig så kraftig smerte i magen at jeg måtte legge meg ned. Det varte i ti min. Dagen etter ingenting. I dag kjennes det ut som jeg har mens, og er veldig oppblåst.. Noen som har tanker om hva dette kan være? Var hos lege for urinveisinfeksjon, men testet negativ..

Anonymous poster hash: 756fd...492

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av Kuley
AnonymBruker
Skrevet

Forrige mens skulle forresten vært den 18. Juni, men fikk blødning først 22. Juni..

Anonymous poster hash: 756fd...492

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...