Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

1. Hva forventer dere av en mann dere blir sammen med når det kommer til barnet deres. Både økonomisk, tidsbruk, og ellers hvordan han skal forholde seg til barnet deres?

2. Er det lettere å få dere i seng enn andre jenter?

3. Hvordan er kvaliteten på vaginaen nå etter fødsel kontra før fødsel?

4. Har du jobb, eller får dere stønad igjennom NAV?

5. Hvor gammel er du?

Anonymous poster hash: 86f42...2d4
Videoannonse
Annonse
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

1. At han ikkje gjer noko forskjel på mitt barn og dei me evt får saman.

2. :klo:

3.Akkurat lik ( keisersnitt )

4. 100% og stønad frå NAV.

5. 35 år

Gjest Tirkes
Skrevet

Det høres nesten ut som alenemødres vaginaer er annerledes enn andre mødres.

• Liker 8
Skrevet

Helt ødelagt, men hvis jeg blir sammen med barnefaren igjen så reparerer den seg sånn helt magisk...

:klaske:

• Liker 6
Skrevet (endret)

1. Barnet er mitt ansvar, men forventer nok at mannen har et ønske om å bli kjent med barnet, og få et godt forhold.

2. Jeg vet ikke hvem du bedømmer når du snakker om at jenter er lett å få til sengs, men( jeg kan bare snakke for meg selv som alenemor) jsvaret er nei.

3. hahaha.

Endret av plinkyplonk
  • Liker 2
Gjest Gresshoppesang
Skrevet

1. Hva forventer dere av en mann dere blir sammen med når det kommer til barnet deres. Både økonomisk, tidsbruk, og ellers hvordan han skal forholde seg til barnet deres?

2. Er det lettere å få dere i seng enn andre jenter?

4. Har du jobb, eller får dere stønad igjennom NAV?

5. Hvor gammel er du?

1. Jeg har solid økonomi og forventer at han forholder seg til barna slik han forholder seg til andre mennesker. (Jeg liker menn som er høflige, morsomme og oppmerksomme.)

2. Nei. Hvorfor skulle det være lettere å få meg til sengs nå enn før?

3. Litt trist at du aldri får sjekket det ut. (Liker som sagt menn som er høflige...)

4. Full jobb og ingen stønader fra NAV. Tjener for mye til å få annet enn en ekstra barnetrygd, siden den (foreløpig) ikke er behovsprøvd.

5. Litt over 40

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

1) Han har ingen økonomiske forpliktelser så klart, og jenta mi har en pappa. Men han får jo en rolle i barnet sitt liv, håper han vil være en "ekstrapappaperson". Om vi skulle få felles barn, så vil jeg ikke at han skal gjøre noe synlig forskjell på dem, men det økonomiske vil fortsatt ligge på meg og pappaen.

2) Vet ikke hva du ser på som lett eller hva "andre jenter" gjør, men jeg er heller vanskeligere å "få til sengs" nå enn før (selv om jeg ikke har vært enkel), da jeg ikke bare har meg selv å tenke på.

3) Trangere, har vært flink til å knipe.

4) 100% jobb, lederstilling, kun barnetrygd x 2 fra NAV.

5) 31

Anonymous poster hash: a4e02...775
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

1. Han skal akseptere at det følger med et barn på lasset, han har ingen økonomiske forpliktelser og skal være seg selv rundt barnet.

2. Tror ikke det?

3. Har aldri fått klager... :vetikke:

4. 100% jobb og barnetrygden.

5. 26 år

Anonymous poster hash: b6fe9...864
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skuffet over svarene på spørsmål 3 så langt. Internettet pleier å fortelle meg at single mødre vil ha pikken min hver gang jeg er innom tvilsomme sider. Ja, når det ikke er "modne kvinner" da, men de reklamene er ikke like fristende.

Anonymous poster hash: 987c3...62d
Skrevet

Skuffet over svarene på spørsmål 3 så langt. Internettet pleier å fortelle meg at single mødre vil ha pikken min hver gang jeg er innom tvilsomme sider. Ja, når det ikke er "modne kvinner" da, men de reklamene er ikke like fristende.

Anonymous poster hash: 987c3...62d

Du er skuffet over svarene på om vaginaen?

Fasit er at noen er stramme og noen er som å stikke pikken i en bøtte lunka vann. Test deg frem vel?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...