AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #1 Skrevet 8. juli 2013 Jeg og en kompis av meg kommer så utrolig godt overrens, og han er vel den jeg kan si at jeg matcher 100 % med tanke på personlighet osv. Vi har det sinnsykt gøy sammen, samtidig som vi bare slapper av og koser oss i hverandres selskap. Problemer mitt er bare at jeg ikke finner han særlig attraktiv.. Og det er for min del en veldig viktig faktor i et forhold. Tror jeg.. Er det veldig kynisk av meg å tenke slik?! Føler liksom at den er litt "tynn", men... Andre som har opplevd lignende situasjon? Anonymous poster hash: 81b44...a72
super-s Skrevet 8. juli 2013 #2 Skrevet 8. juli 2013 Om de er attraktive eller ikke tror jeg ikke spiller så stor rolle (for meg), men det må jo være tiltrekning der! 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #3 Skrevet 8. juli 2013 Hvis ikke personligheten veier nok opp for det, så er det jo en ærlig sak en skal jo helst tenne på en kjæreste. Hadde jeg vært han så hadde jeg forventet at en eventuell kjæreste skulle synes jeg var attraktiv.Anonymous poster hash: 37faa...721
MissEi Skrevet 8. juli 2013 #4 Skrevet 8. juli 2013 Har en kamerat som er alt bortsett fra pen. Ei vennine gikk ut med han flere ganger de hadde super kjemi og alt stemte men hu greie ikke være med han på grunn av at han ikke var noe fin.. Synes det er svært overflatisk. Ville mye heller vært med en der alt stemte en en som var bare pen... 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #5 Skrevet 8. juli 2013 Føler også det er overfladisk av meg.. Så rart, at noe sånt skal veie opp mer enn personligheten som dere sier.. For som sagt, har aldri møtt noen som har vært så perfekt for meg "personlighetsmessig". Han kommer over nå for å lage middag til meg, og når vi møtes har vi det bare så hærlig sammen. Rett og slett Når det er sagt, så vet jo ikke jeg hvordan eller hva han tenker om meg. Men i det siste har jeg hatt en liten følelse av at han kanskje liker meg litt på en annen måte enn bare venn.. Æh, skulle ønske alt var enklere, og at jeg ikke var så kynisk.. TS Anonymous poster hash: 81b44...a72
Gjest oreokaka Skrevet 8. juli 2013 #6 Skrevet 8. juli 2013 (endret) Det kan jo godt hende at han blir mer attraktiv med tiden? Kan hvertfall personlig si at når jeg møtte kjæresten min for første gang, syntes jeg ikke han var særlig pen å se på. Helt OK liksom. Men nå.... Grisedeilig! Skrivefeil. Endret 8. juli 2013 av oreokaka
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2013 #7 Skrevet 8. juli 2013 Da er det ingen kjemi der, for hadde dere hatt virkelig kjemi, så hadde du ikke tenkt på at han var "sånn såkalt stygg", heller. 3
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #8 Skrevet 8. juli 2013 Da er det ingen kjemi der, for hadde dere hatt virkelig kjemi, så hadde du ikke tenkt på at han var "sånn såkalt stygg", heller. Delvis enig med deg med den der. Har opplevd en syyyyk seksuell og fysisk tiltrekning av en mann jeg holdt på med for noen år siden, og det var bare sånn "WOW!!!!" Men med han funket ikke resten, bare det fysiske. Og har jo erfart at det heller ikke var noe særlig.. Men det er som dere sier tror jeg, at det kanskje ikke er kjemi hvis jeg ikke finner han tiltrekkende. Men noe er det, blir jo glad når jeg ser han, og når jeg er sammen med han. Bare ikke den der "wow" faktoren. Og syns ikke han er direkte "stygg", bare at jeg ikke syns han er kjekk. Vesentlig forskjell?! Ja, har jo tenkt at det kanskje forandrer seg med tiden. Skal prøve å se ekstra på han under middagen nå.. Anonymous poster hash: 81b44...a72
Eudyptula Skrevet 8. juli 2013 #9 Skrevet 8. juli 2013 Hvis han skal bli mer enn en kompis, må du jo føle deg tiltrukket av ham. Det kan komme etterhvert, men det kan også være at han forblir bare en kompis.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #10 Skrevet 8. juli 2013 En MÅ jo være fysisk tiltrukket av personen da. Utseende eller ei, en må være tiltrukket. Det er jo litt synd for folk som ikke har vært like heldige på utseende-fronten, men å si at en god personlighet kan veie opp for det, stemmer egentlig bare til en viss grad. Og det spørs på utseende. Og det spørs på NOEN, som klarer å begynne å like utseende bedre etterhvert som følelsene blusser opp. Anonymous poster hash: f84fb...518 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #11 Skrevet 8. juli 2013 Jeg må være fysisk tiltrukket av personen... jeg trenger absolutt ikke tenke at han er spesielt pen eller kjekk i utgangspunktet, men jeg må være så tiltrukket at jeg har lyst til å teste ut hvordan det funker å være intim med ham. Og jeg har også flere kamerater (og venninner!) som jeg funker veldig bra med på de fleste områder (humor, interesser, temperament, gjensidig respekt osv), men som jeg jo aldri har vært tiltrukket av. Dessverre, kanskje, noen ganger faller man for litt feil ting men nå har jeg en kjæreste hvor både det aller meste stemmer og hvor den fysiske tiltrekningen er på plass, så jeg tror jo det er verdt å vente til du finner en det klaffer ordentlig med. Tror ikke det funker å skulle være i forhold med en man bare har vennefølelser for. Samtidig kan nok fysisk tiltrekning forsterkes om man først komme så langt at man har sex med hverandre. Anonymous poster hash: 71b74...0fe
Inwe Skrevet 9. juli 2013 #12 Skrevet 9. juli 2013 Jeg har en sånn kompis, og jeg tror at hovedgrunnen til at jeg ikke føler meg tiltrukket av han er at vi er såpass gode venner. Vi er venner, og sånn skal det forbli på en måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå