AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #1 Skrevet 8. juli 2013 De siste par månedene har jeg begynt å bli plaget av hetetokter. Særlig etter jeg har sovet, men det kommer et par ganger i løpet av dagen. Noen som har noen tanker hva det kan komme av? Jeg får en helt forferdelig varmefølelse i kroppen, svetter, får hjertebank, blir skikkelig irritabel og ja.. Jeg er 25. Anonymous poster hash: f770b...6b6
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #2 Skrevet 8. juli 2013 De siste par månedene har jeg begynt å bli plaget av hetetokter. Særlig etter jeg har sovet, men det kommer et par ganger i løpet av dagen. Noen som har noen tanker hva det kan komme av? Jeg får en helt forferdelig varmefølelse i kroppen, svetter, får hjertebank, blir skikkelig irritabel og ja.. Jeg er 25.Anonymous poster hash: f770b...6b6 Hetetokter er nesten alltid hormonelt. Jeg svettet som en gris om natta da jeg hadde mensen. Har også vært plaget med svetting da jeg hadde lavt stoffskifte og selvfølgelig ifm overgangsalderen. Ta deg en tur til legen. Anonymous poster hash: 68a0b...756 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #3 Skrevet 8. juli 2013 Jeg har også hetetokter, er 30 år. Det begynte da jeg var 26-27. Legen har tatt mange tester, men ikke funnet noe. Er bare noe jeg må "innfinne" meg med. Anonymous poster hash: 030a1...319
Sugerøret Skrevet 8. juli 2013 #4 Skrevet 8. juli 2013 Samme her,svetter enormt! Har tatt ørten forskjellige tester,inkl. overgangsalder osv Men for meg er det pga smerter at jeg svetter ,samt at kroppsregulatoren har klikket. Fint lite å gjøre med for min del.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2013 #5 Skrevet 10. juli 2013 Det var litt godt å høre at jeg ikke er alene, selv om jeg ikke unner dere situasjonen dere er i Jeg skal ta en tur til legen, men han er på ferie for øyeblikket (og det er ikke deling av de andre fastlegene på kontoret). Det er jo dessuten ikke akutt. Syns det aller verste egentlig er i det hetetoktene er på vei til å passere. Blir helt ør i hodet og kvalm etter å ha vært varm og svettende. Det kommer liksom i små puljer. Et øyeblikk fikk jeg panikk for overgangsalderen, mamma kom i det når hun fylte 40, men jeg har jo enda litt til førti + at mensen er der enda. Så..Anonymous poster hash: f770b...6b6
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2013 #6 Skrevet 10. juli 2013 Et øyeblikk fikk jeg panikk for overgangsalderen, mamma kom i det når hun fylte 40, men jeg har jo enda litt til førti + at mensen er der enda. Så..Anonymous poster hash: f770b...6b6 Da er det sikkert overgangsalderen. Jeg fikk den første hetetokten mange år før mensen forsvant. Anonymous poster hash: 68a0b...756
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2013 #7 Skrevet 10. juli 2013 Da er det sikkert overgangsalderen. Jeg fikk den første hetetokten mange år før mensen forsvant. Anonymous poster hash: 68a0b...756 Da er det sikkert overgangsalderen. Jeg fikk den første hetetokten mange år før mensen forsvant. Anonymous poster hash: 68a0b...756 Allerede i 25 års alderen?.. Det er jo 15 år igjen til 40.. Anonymous poster hash: f770b...6b6
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2013 #8 Skrevet 10. juli 2013 Allerede i 25 års alderen?.. Det er jo 15 år igjen til 40.. Anonymous poster hash: f770b...6b6 Det kan det være. en venninne av meg var ferdig med overgangsalderen da hun var 32. Hvorfor går du ikke bare til legen og får undersøkt det? Ingen her kan vite hva det er.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2013 #9 Skrevet 10. juli 2013 Som sagt, han er på ferie nå, så jeg venter på time - Skal også til gynekolog i august. Skader ikke å høre her mens man venter på time!Anonymous poster hash: f770b...6b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå