AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #1 Skrevet 7. juli 2013 Jeg har pratet med en jente nå i noen uker på facebook og meldinger. Jeg liker henne, men skjønner at om det skal bli noe mer må vi møtes. Det jeg lurte på er, hva kan man finne på sånn første gang man skal møte noen? Kan det være noe så enkelt som å gå tur? Anonymous poster hash: 14c3f...6c0
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #2 Skrevet 7. juli 2013 Selvsagt kan det være noe så enkelt som å gå en tur. Hva med en tur ikke så langt bort i fra alt og alle, så kan dere jo ta en pause hvor enn, og kjøpe en kaffe, noe godis eller noe liknende. Før dere går videre eventuelt. Anonymous poster hash: 8f011...378
Gjest badeand1 Skrevet 7. juli 2013 #3 Skrevet 7. juli 2013 Jepp, gå tur funker fint det. Er koselig.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #4 Skrevet 7. juli 2013 Jeg og min første kjæreste dro på stranden og grillet. Vi skulle egentlig badet også, men det ble ikke noe av. Grillingen ble nesten heller ikke noe av. Ligge og stirre inn i hverandres øyne ble det derimot veldig mye av. Anonymous poster hash: fce02...426
oeas Skrevet 7. juli 2013 #5 Skrevet 7. juli 2013 (endret) Jeg anbefaler at dere allerede på forhånd avtaler et møte etter første møte, ikke bare pga det gir dere noe å prate om, hvis de skulle være noe problem, og noe å se fram mot. Dessuten trenger man ofte å møte hverandre flere ganger, gjerne under ulike omstendigheter, slik at dere ikke gjør det samme hver gang, før man får noe ordentlig inntrykk av den andre personen. Gåtur er en god idé. Spesielt siden man tenker bedre på føttene, noe som gjør at man er mer til stede i samtalen. Men hva som helst kan være en aktivitet, egentlig. Bowling er en hit. Kino, også. Men da anbefaler jeg dere å ha en aktivitet før eller etter forestillingen. Hvis ikke blir det fort at dere møttes, hentet smågodtet, satt halvannen time i mørket, stille, og så på lerretet, og sa hade. Og kafé, hvis man føler for å sitte og slappe av. Nå som det er sommer er det jo mange steder man kan sitte ute, også, når det er så fint vær. Det finnes i utgangspunktet ikke noen grenser. Endret 7. juli 2013 av oeas
super-s Skrevet 7. juli 2013 #6 Skrevet 7. juli 2013 (endret) Gå tur, kafé, piknik i en park eller strand eller noe, kanskje? Edit: manglet en komma. Endret 7. juli 2013 av super-s
magicpie Skrevet 8. juli 2013 #7 Skrevet 8. juli 2013 Synes gåtur var en god ide. Hvis dere plutselig ikke har noe å snakke om, kan dere jo snakke om noe dere ser/går forbi?
sandkri01 Skrevet 8. juli 2013 #8 Skrevet 8. juli 2013 En gåtur er jo en god ide. Prøv å gjør noe der dere ikke fokuserer for mye på noe annet enn dere selv og hverandre. Jeg og kjæresten min, da vi begynte å henge sammen, spilte vi kort på de første "datene" (var ikke dater, fordi vi var venner på den tiden, og begynte å bli kjent) Da MÅTTE vi kommunisere med hverandre, og fikk se hverandres reaksjoner, vi fikk ledd og vi fikk snakket sammen. Etter noen kortspillrunder over flere dager, begynte vi å gjøre andre ting; se film på rommet hans, gå ut og spise, gå på kino, osv.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #9 Skrevet 8. juli 2013 Bowling er en hit. Der var'n igjen, den famøse kg-bowling-daten ER bowling virkelig en hit på date? Er det andre enn kg'ere som bowler på date? Bare stusser fordi jeg aldri noensinne har vært på en bowlingdate eller hørt om noen som har vært på en, mens på kg er det absolutt obligatorisk. Anonymous poster hash: 9258c...b2c
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #10 Skrevet 8. juli 2013 Bruker å invitere hjem for kaffe med nogetattåt.Anonymous poster hash: 2e335...246
Black March Skrevet 8. juli 2013 #11 Skrevet 8. juli 2013 Spille Ludo. Perfekt first-date aktivitet, totalt poengløst, umulig og egentlig være god men du kan skryte av gode kast og ha det kjempegøy allikevel. Og alle kan gjøre det, uten problemer! It's perfect
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå