Gå til innhold

Var det bare fyllerør?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har noe på gang med en fyr, og i går kveld så sendte han meg melding om jeg ville ta en tur til han i kveld. Jeg svarte ja, og hørte ikke noe mer. Nå i dag har jeg ikke hørt noe fra han, så jeg går ut fra at det ikke blir noe.

Er så lei av denne berg-og-dalbanen med følelser..

Kan jeg spørre han om han husker at han spurte om vi skulle møtes? Han var på fest og jeg tror han var full.. Eller skal jeg bare la det passere?

Anonymous poster hash: 1cc3d...acc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke noe galt i å spørre han. :)

Kanskje han venter på at du skal ta kontalt?

AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe galt i å spørre han. :)

Kanskje han venter på at du skal ta kontalt?

Hva kan jeg si til han da? Er så dårlig på sånn :P

Skrevet

Bare spør han om han fremdeles har lyst til at dere skal treffes:) Hører du ikke noe da så er han vel ikke så interessert.

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke jeg spør han, får bare vente og se.. Blir vel uansett ikke i kveld. Om han hadde vært interessert hadde han nok tatt kontakt :(

ts

Gjest Riskjeks
Skrevet

Tror ikke jeg spør han, får bare vente og se.. Blir vel uansett ikke i kveld. Om han hadde vært interessert hadde han nok tatt kontakt :(

ts

Tenk hvis han tenker det samme om deg?

Du har da ingenting å tape på å kontakte ham. Svarer han ikke da, er han nok ikke interessert. Men du gir jo opp før du har prøvd...

AnonymBruker
Skrevet

ts

kan hende han ble flau over at han var full, og du skjønte dette (at han måtte være full for å ta motet til seg å spørre f.eks.) og venter på at du skal ta kontakt. Send en melding og skriv; " skjønte du var litt full i går, men du inviterte meg over, er det forsatt en stående invitasjon;) ? "

så slipper du å vente..

Anonymous poster hash: 17ecb...932

AnonymBruker
Skrevet

Okey, da sendte jeg.. Kryss fingrene for meg!!

ts

AnonymBruker
Skrevet

:) håper det gikk bra?

Anonymous poster hash: eadcd...e85
Skrevet

Håper også at det gikk bra! :)

Hvis ikke er det flere fisker i havet!

Skrevet (endret)

Så bra du sendte meld.! Jeg pleier, i sånne sit. å bare å skrive "Hei, når passer det at jeg kommer i kveld? :)" ..og liksom bare ta det for gitt at en avtale er nå en avtale... Hvis han har vært full og surret - så er det hans problem og ansvar å løse opp i - ikke ditt! Du er jo tross alt blitt invitert! ;)

Lykke til! Spent på svaret! :)

Endret av PanLi
AnonymBruker
Skrevet

Fikk svar, vet ikke helt om det er positivt eller ikke. Han husker ikke at han sendte meldingen, men at det ikke var fylleprat å invitere meg, men at han burde nok ikke ha sendt den meldingen siden han kom til å være i dårlig form idag. Han har forresten vært på festival i helga, så det er jo forståelig at han er sliten..

Hvordan skal jeg tolke dette da?

Ts

Gjest badeand1
Skrevet

Han vil ha besøk av deg bare ikke når han er fyllesyk. :)

Skrevet

Så bra at du turte å sende melding! :) Var ikke så lett å tolke det han skrev, men siden han ikke har foreslått en annen dag å møtes i meldingen så ville jeg ha ventet til han tok det neste initiativet mtp å møtes.

Skrevet

""

Fikk svar, vet ikke helt om det er positivt eller ikke. Han husker ikke at han sendte meldingen, men at det ikke var fylleprat å invitere meg, men at han burde nok ikke ha sendt den meldingen siden han kom til å være i dårlig form idag. Han har forresten vært på festival i helga, så det er jo forståelig at han er sliten..

Hvordan skal jeg tolke dette da?

Ts

Positivt selvfølgelig.

Hvis han ikke har noen interesse av å invitere deg, så hadde han ikke holdt mulighetene for å senere invitasjon åpenbart åpne. Enten det, eller så er han ekstremt redd for å såre folk.

Hvis det ikke var fylleprat at han inviterte deg, så er det tydeligvis noe han mener han hadde gjort edru også.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for at dere svarer, det hjelper meg veldig :)

Tror kanskje han er litt sjenert når det kommer til jenter, så det er kanskje skummelt å møte meg alene edru. Jeg kommer i hvert fall ikke til å ta neste initiativ, det får han gjøre.

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...