Gå til innhold

Gutter får lett følelser for meg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg aner ikke hva det er som gjør det. Jeg er ei veldig stille, rolig og sjenert jente. Er ikke av den typen som hyler høyt, prøver å få oppmerksomhet osv.. Er heller motsatt, syntes det er vanskelig å prate med folk i større sammenhenger og liker ikke så godt oppmerksomhet. Eller, jeg liker det jo, men syntes det er kleint og aner ikke hvordan jeg skal reagere.

På tross av dette så ender ofte gutter opp med følelser for meg, selv om jeg ikke føler det på samme måte, og ikke flørter noe med dem. Men jeg smiler mye, og er hyggelig med alle. Det er vel kanskje fordi jeg er sjenert, og derfor setter jeg pris på når folk viser at de vil prate med meg, så blir jeg jo smilende og hyggelig.. :)

For tiden er det 4 gutter som har innrømmet at de har følelser for meg. Den ene er en jeg jobber sammen med (Jeg er 19, og jobber på en Narvesen-kiosk, der vi ofte er to samtidig) Han fortalte det på en fest, da vi satt sammen, han hadde også fortalt det til en annen kollega av oss når han var edru.

Det er også tre andre kompiser/bekjente med felles venner som jeg har hengt litt sammen med på byen og prata litt med på facebook som har sagt til meg eller felles venner at de er forelsket i meg. :vetikke:

Jeg skjønner det ikke. Jeg legger ikke opp til noe som helst.. men når jeg først prater med noen så prater jeg gjerne om litt "dype" ting, meninger osv.. men jeg er så veldig rolig og sjenert at jeg skjønner hva jeg gjør for at dette skal skje.

Slik har det vært siden jeg var 15 ca, har alltid vært gutter som har innrømmet de liker meg, og som ofte tar kontakt osv.. Mista også en av de veldig få guttekompisene mine pga. dette.. jeg hadde ikke flørta, sendt noen hjerter eller vært noe spesielt intim med han (utenom en klem når vi møttes og sa hadet) og han fortalte at han var forelsket.. når jeg ikke følte det samme så ble det skikkelig akward stemning mellom oss, og den gode kontakten og alle samtalene forsvant..

Jeg skjønner ikke hva jeg gjør feil her.. virker ikke som om noen gutter er kun interessert i være venner med meg. :(

Anonymous poster hash: 7790e...082
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spiller svak, skjør jente som trenger en stor sterk kar til å hjelpe henne ja. Klassisk honningkrukke for mannfolk å tiltrekkes av.

Anonymous poster hash: c4acb...a86
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg aner ikke hva det er som gjør det. Jeg er ei veldig stille, rolig og sjenert jente. Er ikke av den typen som hyler høyt, prøver å få oppmerksomhet osv.. Er heller motsatt, syntes det er vanskelig å prate med folk i større sammenhenger og liker ikke så godt oppmerksomhet. Eller, jeg liker det jo, men syntes det er kleint og aner ikke hvordan jeg skal reagere.

På tross av dette så ender ofte gutter opp med følelser for meg, selv om jeg ikke føler det på samme måte, og ikke flørter noe med dem. Men jeg smiler mye, og er hyggelig med alle. Det er vel kanskje fordi jeg er sjenert, og derfor setter jeg pris på når folk viser at de vil prate med meg, så blir jeg jo smilende og hyggelig.. :)

For tiden er det 4 gutter som har innrømmet at de har følelser for meg. Den ene er en jeg jobber sammen med (Jeg er 19, og jobber på en Narvesen-kiosk, der vi ofte er to samtidig) Han fortalte det på en fest, da vi satt sammen, han hadde også fortalt det til en annen kollega av oss når han var edru.

Det er også tre andre kompiser/bekjente med felles venner som jeg har hengt litt sammen med på byen og prata litt med på facebook som har sagt til meg eller felles venner at de er forelsket i meg. :vetikke:

Jeg skjønner det ikke. Jeg legger ikke opp til noe som helst.. men når jeg først prater med noen så prater jeg gjerne om litt "dype" ting, meninger osv.. men jeg er så veldig rolig og sjenert at jeg skjønner hva jeg gjør for at dette skal skje.

Slik har det vært siden jeg var 15 ca, har alltid vært gutter som har innrømmet de liker meg, og som ofte tar kontakt osv.. Mista også en av de veldig få guttekompisene mine pga. dette.. jeg hadde ikke flørta, sendt noen hjerter eller vært noe spesielt intim med han (utenom en klem når vi møttes og sa hadet) og han fortalte at han var forelsket.. når jeg ikke følte det samme så ble det skikkelig akward stemning mellom oss, og den gode kontakten og alle samtalene forsvant..

Jeg skjønner ikke hva jeg gjør feil her.. virker ikke som om noen gutter er kun interessert i være venner med meg. :(

Jeg kjenner meg faktisk igjenn :) Nå er jeg gift, men før de periodene jeg var singel. Jeg var jo smilende og hyggelig jeg også. Igrunn stille og rolig av meg :) De kompisene jeg hadde, ble forelsket i meg. Og jeg var jo ganske naiv og skjønte jo ikke det før jeg fikk det fortalt. Var jo andre enn bare kompiser som var forelsket også. Men jeg skjønte det sjeldent selv. Sånn var jeg da jeg var 17-19 år. Fikk så et langvarig forhold. Da det ble slutt hadde jeg vist samme draget som før likevel jeg var alenemor i tilegg. Fikk en veldig god kompis som jeg så på en som god venn og ikke noe mere. Hel til en dag han slapp bomba. Har en kompis fra da jeg var 18 år. Han var kjempeforelska, og har vel idag ikke helt glemt meg. Men jeg kan ikke forstå det selv. Men det er ikke lett når du føler du er kun venn med kompisen, og så blir han forelsket. Jeg hadde litt vansklig for å takle det.

Men mulig mannfolk liker oss som ikke gjør så veldig mye ut av oss? Ikke vet jeg :) Men kjenner meg igjenn altså:)

Anonymous poster hash: a3caf...e91

AnonymBruker
Skrevet

Har selv veldig lett for å utvikle følelser for ei jente hvis jeg slapper veldig godt av i hennes selskap. Det finnes jo mange søter jenter der ute men den du forelsker deg i er ofte den du kan sette deg ned i en sofakrok med og bare være deg selv. Ikke noe stress, ikke noe tull, bare veldig godt selskap.

Heller enn å lete etter en gutt som bare vil være venner, så ville jeg ha akseptert at du er ei kjempejente og hatt det litt gøy. Får meg egentlig til å tenke på hu jenta fra HMIYM som alltid dater noen xD

Anonymous poster hash: 2bfc2...2a6
  • Liker 1
Skrevet

Du er sikkert en koselig søt og trivelig jente Ts, og gutter liker søte jenter som smiler. Det er faktisk så enkelt. :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du glemmer ett element her. Utseende. Er du en veldig pen jente vil gutter bli forelsket. Spesielt i 15-20 års alderen. Sånn er det bare.

Tipper det er det som er tilfellet her.

Anonymous poster hash: 546b1...341
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar dere. :) Er det noen som vet hvordan man kan unngå disse situasjonene? hehe :)

Nei, jeg er ikke veldig pen. Er ikke tynn og blond. Har vel rundt 23 i BMI, og har mørkt hår, brune øyne og får ofte høre at jeg ser litt spansk/eksotisk ut. Er ikke den type jente som gutter sikler etter, hehe. :)

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar dere. :) Er det noen som vet hvordan man kan unngå disse situasjonene? hehe :)

Nei, jeg er ikke veldig pen. Er ikke tynn og blond. Har vel rundt 23 i BMI, og har mørkt hår, brune øyne og får ofte høre at jeg ser litt spansk/eksotisk ut. Er ikke den type jente som gutter sikler etter, hehe. :)

Det er jo tydeligvis akkurat det du er :)

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor vil du unngå at gutter forelsker seg i deg?? Det er helt sikkert mange fler enn disse 4 som er forelsket i deg, men som ikke sier det. Sånn er det for de fleste egentlig og det er jo helt normalt og bare flott :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den beste løsningen, få deg type ;)

Gjest RompeRusk
Skrevet

med mindre mannfolka dine er 15-20 år, er det nettopp det du er ;)

AnonymBruker
Skrevet

Noen gutter og jenter utgjør en spesiell "aura" som får folk til å føle seg bedre rundt de personene, du har kanskje lagt merke til det selv rundt noen personer.

Og kanskje du er en av de personene, det er en jente jeg er spesielt interessert i, jeg er bare så interessert i å date henne, og flere andre gutter også.

Anonymous poster hash: 7cb91...4c4
Skrevet

Jeg har hatt litt av det samme ''problemet''. Jeg er ganske sjenert, ikke spesielt pen, og har ikke så lett for å bli kjent med nye mennesker. Likevel har mange av mine venner blitt forelsket i meg på et eller annet tidspunkt. Min teori er dette; Man blir lett betatt av typiske feminine jenter, som er pene og utadvente. Betatt altså, ikke forelsket. Så og si ingen av de som har vært forelsket i meg har blitt betatt ved første øyekast, men etterhvert oppdager man vel at det er viktig å være med en som har litt samme humor, samme interesser... Noen man er venn med også, og føler seg komfortabel rundt. Jeg er gjerne en av dem, siden jeg alltid har hatt mer til felles med gutter.

Det er jo ikke så mye å gjøre med det. Jeg kommer ikke til å slutte å være hyggelig mot folk i tilfelle de skulle bli forelsket, det eneste man kan gjøre er vel å være ekstra påpasselig med å ikke gi romantiske signaler om man ikke er interessert.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor vil du unngå at gutter forelsker seg i deg?? Det er helt sikkert mange fler enn disse 4 som er forelsket i deg, men som ikke sier det. Sånn er det for de fleste egentlig og det er jo helt normalt og bare flott :)

TS her. :) Jeg vil unngå det fordi jeg er en person som hater å såre andre, og får dårlig samvittighet over å ikke føle det samme tilbake.. Er egentlig veldig kresen på gutter, men samtidig får jeg vondt av å tenke på at andre har følelser for meg. Vet hvordan det føles selv. :(

Tusen takk for svar dere andre også! "Godt" det bare ikke er meg som har det sånn..

Gjest Vena Cava
Skrevet

TS her. :) Jeg vil unngå det fordi jeg er en person som hater å såre andre, og får dårlig samvittighet over å ikke føle det samme tilbake.. Er egentlig veldig kresen på gutter, men samtidig får jeg vondt av å tenke på at andre har følelser for meg. Vet hvordan det føles selv. :(Tusen takk for svar dere andre også! "Godt" det bare ikke er meg som har det sånn.. Anonymous poster hash: 7790e...082

Jeg skjønner hva du mener, har det på en måte som deg jeg også. R dårlig samvittighet om jeg ikke føler det på samme måte som de gjør.

Skulle ønske jeg kunne hatt noen gode guttevenenr å henge med også, men det erså mange som misforstår, og tror jeg er interessert. Og det er jeg jo ikke!

Kan på en måte forstå det også siden jeg har fått hørt at jeg er en veldig god lytter, holder øyekontakt med folk og smiler mye. Men skal man bytte personlighet bare for det? Blir jo ikke ekte da.

Skrevet

TS her. :) Jeg vil unngå det fordi jeg er en person som hater å såre andre, og får dårlig samvittighet over å ikke føle det samme tilbake.. Er egentlig veldig kresen på gutter, men samtidig får jeg vondt av å tenke på at andre har følelser for meg. Vet hvordan det føles selv. :(

Tusen takk for svar dere andre også! "Godt" det bare ikke er meg som har det sånn..

Jeg hadde det som deg før, men nå så tar jeg heller kontroll over situasjonen tidlig og gir beskjed om at jeg desverre ikke føler det samme, med en gang de forteller meg at de har følelser for meg. Samtidig så gir jeg også beskjed om at jeg liker dem kjempe godt som venner og at jeg derfor hadde syntes det var fint om vi kunne fortsette å være venner.

Hvis man skal gå rundt å tenke over hva alle andre føler kan man bli smågal, så nyt heller det faktum at menn blir intressert i deg og ikke lag så mye styr ut av det annet enn at du er ærlig om hva du føler.

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Spiller svak, skjør jente som trenger en stor sterk kar til å hjelpe henne ja. Klassisk honningkrukke for mannfolk å tiltrekkes av.

Anonymous poster hash: c4acb...a86

Æg tenkt det samme.

• Liker 1
Skrevet

Sliter med det samme problemet! Opplever ofte at gutter/menn forteller at de har følelser for meg, og jeg kan rett og slett ikke forstå hvorfor... Jeg er vel sånn passelig utadvendt, og tror jeg ser helt okey ut. Personlighetsmessig vil jeg si at jeg er en som liker å ha det gøy og kan være utrolig sta, og alltid må få min vilje (jeg vet...). Er litt guttete av meg, og tar generelt ikke ting så altfor særiøst. Samtidig liker jeg også "feminime" ting.

Jeg føler heller ikke at jeg tar noe initiativ til å være noe mer enn venner med de aller fleste gutter/menn, da det er svært få jeg finner av min interesse (er veldig kresen).

Menn! :(

Skrevet

Gutter/Menn blir betatt av jenter/kvinner som det ikke er noe stress med. Hvis man smiler masse, ler masse, er ukomplisert og søt/grei så er det lettere at de blir betatt når de også omgås slike jenter.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke for å avspore, men; Who gives a shit?

Anonymous poster hash: 9f34c...7cc
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...