Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2013 #1 Skrevet 7. juli 2013 Hvis ei jente sier hun har vært i syden med venninne sine, er det da rimelig å anta at hun har hatt tilfeldig sex? Eller er det noen norske jenter som drar på sydenferie med venninner og ikke har tilfeldig sex?
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2013 #2 Skrevet 7. juli 2013 Det er rimelig og anta at single menn på ferie i U-land kjøper sex. 11
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #3 Skrevet 7. juli 2013 Det var da fælt så fordømmende. Hvorfor lurer du på dette TS? Anonymous poster hash: 41e6f...d97 5
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #4 Skrevet 7. juli 2013 Det er rimelig og anta at single menn på ferie i U-land kjøper sex. Hva om det er single menn, bosatt i et av disse U-landene, som er på ferie i samme landet? Er det fortsatt rimelig å anta at han kjøper sex? Må single menn i U-land la være å ha ferie for å få slippe unna slike ubegrunnede antakelser? Anonymous poster hash: 41e6f...d97
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2013 #5 Skrevet 7. juli 2013 Hva om det er single menn, bosatt i et av disse U-landene, som er på ferie i samme landet? Er det fortsatt rimelig å anta at han kjøper sex? Må single menn i U-land la være å ha ferie for å få slippe unna slike ubegrunnede antakelser? Anonymous poster hash: 41e6f...d97 Hvorfor forsvarer du mennene og ikke kvinnene? 14
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #6 Skrevet 7. juli 2013 Var selv på venninne tur til syden for noen år siden, ingen av oss hadde tilfeldig sex selv om vi var single og partyfaktoren stor. At mange har seg et eventyr på ferie er ikke ensbetydende med at ALLE har det. Noen er faktisk så "kjedlige" at de er på ferie for å kose seg, ikke knulle rundt på random folk. Anonymous poster hash: 2f935...7d8 14
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #7 Skrevet 7. juli 2013 Jeg var i Tyrkia med veninner i 3 uker uten så mye som å gi noen en klem! Men, jeg lurer på... Gutteturer til Thailand, kan man gå utifra at de reiser på sex-ferie med prostituerte?Anonymous poster hash: 18942...193 5
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #9 Skrevet 7. juli 2013 Hvorfor forsvarer du mennene og ikke kvinnene? Men det gjør jeg jo? Det var da fælt så fordømmende. Hvorfor lurer du på dette TS? Anonymous poster hash: 41e6f...d97 Anonymous poster hash: 41e6f...d97
Gjest Blubberella Skrevet 7. juli 2013 #10 Skrevet 7. juli 2013 Hvis ei jente sier hun har vært i syden med venninne sine, er det da rimelig å anta at hun har hatt tilfeldig sex? Eller er det noen norske jenter som drar på sydenferie med venninner og ikke har tilfeldig sex? Nei det er rimelig å anta at hun har vært på venninneferie, solt seg, badet, shoppet, drukket fargerike drinker, fnist og kost seg sammen med gode venner. Om hun har hatt sex eller ikke kommer an på jenta. 16
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2013 #11 Skrevet 7. juli 2013 Det er en kvalm artikkel på forsiden av VG i dag, hvor de skriver om norske jenter som kommer fra sydenferie og går rett til legen for å teste seg for kjønnssykdommer..
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #12 Skrevet 7. juli 2013 Hvorfor forsvarer du mennene og ikke kvinnene? Hvorfor svarte du ikke på spørsmålet? Anonymous poster hash: 41e6f...d97 1
Annabel Skrevet 7. juli 2013 #13 Skrevet 7. juli 2013 Det er helt normalt å reise til varmere strøk for å sole seg og slappe av, og ikke for å drikke og pule. Så nei, det er ikke rimelig å anta at en jente har hatt tilfeldig sex kun fordi hun har vært i syden med venninner. Ærlig talt. 5
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2013 #14 Skrevet 7. juli 2013 Jeg var i Tyrkia med veninner i 3 uker uten så mye som å gi noen en klem!Men, jeg lurer på... Gutteturer til Thailand, kan man gå utifra at de reiser på sex-ferie med prostituerte?Anonymous poster hash: 18942...193 Godt spørsmål. 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #15 Skrevet 7. juli 2013 Flere som napper på TS fordømmelse og blir like fordømmende selv mot de som har fri sex. Anonymous poster hash: 41e6f...d97 1
Thorn Skrevet 7. juli 2013 #16 Skrevet 7. juli 2013 Nei, ikke alle norske jenter gjør det. Jeg ville aldri gjort det, men jeg har heller ikke tilfeldig sex her hjemme. 4
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #17 Skrevet 7. juli 2013 (endret) Denne tråden har en presumptiv holdning: å ha sex er noe skammelig Flere slenger seg på med å prøve å henge ut enten kvinner eller menn som "skammelige" fordi de har sex. Virkelig, KG? Virkelig en holdning KG ønsker å stå for? Jeg lurer fortsatt på hva det er som er så ille HVIS (mange/flere/noen) norske jenter har uforpliktende sex? Eller hvis menn har det? Hva er det som er så skammelig med det? Hvorfor slenger dere dere på dette og prøver å enten trekke dere tilbake i forsvarsstilling ved å si, "nei, det gjelder ikke meg i alle fall! jeg har aldri gjort noe slikt!", og på den måten legitimere holdningen om at det er så skammelig at det er viktig å ta avstand fra uforpliktende sex. La folk få knulle hvis de vil. Anonymous poster hash: 41e6f...d97 Innlegg redigert Sophie-Ann, mod Endret 7. juli 2013 av Sophie-Ann 7
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #18 Skrevet 7. juli 2013 Det er en kvalm artikkel på forsiden av VG i dag, hvor de skriver om norske jenter som kommer fra sydenferie og går rett til legen for å teste seg for kjønnssykdommer.. Hva med norske gutter på sydenferie? De er immune eller bruker kondom? Eller er de avholdende, kanskje?Anonymous poster hash: 06068...1ce 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #19 Skrevet 7. juli 2013 Hva med norske gutter på sydenferie? De er immune eller bruker kondom? Eller er de avholdende, kanskje?Anonymous poster hash: 06068...1ce Det står ingenting om hvorvidt norske gutter/menn tester seg etter å ha vært på ferie. Man får jo håpe. Eller ta det som en oppvekker om at det er viktig å bruke kondom... Anonymous poster hash: 41e6f...d97 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #20 Skrevet 7. juli 2013 Riktig holdning ab. Hva er feil med å dra med seg enda mer kjønnssykdommer og etterhvert lausunger som aldri kommer til å kjenne sin far?Anonymous poster hash: 45f33...7a4
Anbefalte innlegg