Gå til innhold

Date eller ikke date

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For noen år siden møtte jeg en fyr på byen. Skjedde ingenting, snakket bare mye og han ville ha tlf.nr mitt. Greit nok. Der og da syntes jeg han var veldig kjekk, og håpet han skulle ta kontakt. Han sendte noen meldinger men da jeg tok initiativ så gadd han ikke svare en gang. Og etter det har det vært veldig mye fram og tilbake. Vi har avtalt å møtes flere ganger men han har ikke tatt initiativ eller svart når jeg har spurt om noe.

Så plutselig, i det siste begynte han å ta kontakt igjen. Sa han hadde veldig lyst å møte meg og ta noen øl en dag. Ok, tenkte jeg, får gi han en sjans. For sikkerhets skyld hadde jeg en backup plan med en venninne, for regna ikke med han dukka opp. men det gjorde han faktisk. Hadde det utrolig morsomt med han på daten eller hva jeg skal kalle det. Vi har så sykt mye til felles at det er skummelt.

Han sier han ikke stoler på damer etter exen var utro for 4 år siden. Jeg stoler ikke på menn pga det samme.

Tror jeg liker han jeg.. Etter å ha vært veldig mistenksom og trodd han var en player (han liker seg best i sofaen med en god film framfor å fly på byen) så merker jeg at jeg liker han veldig godt.

Så, hva hadde dere gjort kg people? Det skjer jo liksom ikke noe mellom oss, da vi møttes var det ikke noe kyssing eller noenting. Men han sa "Nå har jeg en unnskyldning for å se deg igjen" da han betalte noe mat for meg.

Forvirra!

Anonymous poster hash: 91c35...c91
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som har noen tanker om han er ute etter vennskap eller noe mer..?

AnonymBruker
Skrevet

Uhm. Hvordan kan vi vite det?

Hvis du liker han så får du bare bli værende rundt ham en stund til da, så merkes vel det? :)

Anonymous poster hash: 6e8bc...c62
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Uhm. Hvordan kan vi vite det?

Hvis du liker han så får du bare bli værende rundt ham en stund til da, så merkes vel det? :)

Jeg vet jo at ingen på kg kan vite det, men lurer bare på om noen har noen tanker rundt situasjonen. Han har ikke prøvd seg på meg, men sier han liker å ha meg på facebook så han har noe pent å se på. Løsningen er vel å spør han direkte, men gud så flaut om han sier han bare vil være venner da!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet jo at ingen på kg kan vite det, men lurer bare på om noen har noen tanker rundt situasjonen. Han har ikke prøvd seg på meg, men sier han liker å ha meg på facebook så han har noe pent å se på. Løsningen er vel å spør han direkte, men gud så flaut om han sier han bare vil være venner da!

Du kan jo treffe ham noen ganger og se. Ville ikke spurt etter kun et treff. At dere ikke kysset på første date trenger ikke bety noe.

Anonymous poster hash: 3c3c2...7cb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du overanalyserer sikkert bare littegrann altså. Jeg synes det hele hørtes positivt og bra ut jeg.

Løsningen er nok å spørre han direkte etterhvert ja. Om han bare vil være venner er det jo litt kjipt, men om det er tilfelle, så er du da hvert fall sikker på det. Og kan gå videre og finne deg en som vil ha deg like mye som du vil ha ham, eventuelt.

Skrevet

Har du sendt han melding etter daten? Har han sendt deg? I såfall hva har dere skrevet til hverandre da?

AnonymBruker
Skrevet

For noen år siden møtte jeg en fyr på byen. Skjedde ingenting, snakket bare mye og han ville ha tlf.nr mitt. Greit nok. Der og da syntes jeg han var veldig kjekk, og håpet han skulle ta kontakt. Han sendte noen meldinger men da jeg tok initiativ så gadd han ikke svare en gang. Og etter det har det vært veldig mye fram og tilbake. Vi har avtalt å møtes flere ganger men han har ikke tatt initiativ eller svart når jeg har spurt om noe.

Så plutselig, i det siste begynte han å ta kontakt igjen. Sa han hadde veldig lyst å møte meg og ta noen øl en dag. Ok, tenkte jeg, får gi han en sjans. For sikkerhets skyld hadde jeg en backup plan med en venninne, for regna ikke med han dukka opp. men det gjorde han faktisk. Hadde det utrolig morsomt med han på daten eller hva jeg skal kalle det. Vi har så sykt mye til felles at det er skummelt.

Han sier han ikke stoler på damer etter exen var utro for 4 år siden. Jeg stoler ikke på menn pga det samme.

Tror jeg liker han jeg.. Etter å ha vært veldig mistenksom og trodd han var en player (han liker seg best i sofaen med en god film framfor å fly på byen) så merker jeg at jeg liker han veldig godt.

Så, hva hadde dere gjort kg people? Det skjer jo liksom ikke noe mellom oss, da vi møttes var det ikke noe kyssing eller noenting. Men han sa "Nå har jeg en unnskyldning for å se deg igjen" da han betalte noe mat for meg.

Forvirra!

Det høres ikke ut som han bare vil en ting av det du skriver, og det virker jo som han i det minste er interessert i å treffe deg videre, så langt ser det relativt positivt ut :)

Men det jeg har uthevet bør dere nok begge jobbe med. Kommer ikke noe godt ut av det hvis en/begge har den holdningen. Om man ikke greier å stole på hverandre så er det dødfødt fra første stund.

Anonymous poster hash: d8093...e7c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du sendt han melding etter daten? Har han sendt deg? I såfall hva har dere skrevet til hverandre da?

Ja, masse! Han spurte hvordan det gikk med meg blant annet, og i går kveld sendte han meg melding om at jeg måtte si fra om jeg ville finne på noe til uka.

Vil han bare være venner så går det heeelt fint, jeg er usikker på hva jeg vil selv. Har egentlig kjærlighetssorg.

Skrevet

Ja, masse! Han spurte hvordan det gikk med meg blant annet, og i går kveld sendte han meg melding om at jeg måtte si fra om jeg ville finne på noe til uka.

Vil han bare være venner så går det heeelt fint, jeg er usikker på hva jeg vil selv. Har egentlig kjærlighetssorg.

Du har kjærlighetssorg pga en annen?

AnonymBruker
Skrevet

Du har kjærlighetssorg pga en annen?

Ja, og det vet han jeg var på date med. Så jeg spiller med åpne kort. men nå tenker jeg mer på han nye, så blir litt forvirra av disse følelsene.

Skrevet

Jeg tror uansett ut i fra det du har skrevet i denne tråden at du ikke er klar for noe med denne gutten her. Det virker som om du har vært interresert i han fordi det aldri ble noe mellom dere i begynnelsen og ting har vært usikkert, men nå som du begynner å merke at han viser interesse så har du mistet litt av din. Kanskje du bare trengte å "bruke" han litt for å få en bekreftelse fra noen, fordi du har blitt såret tidligere?

Da handler det i såfall om deg og dine følelser og det er noe du må jobbe med på egenhånd.

• Liker 1
Skrevet

Du sier:

men nå tenker jeg mer på han nye, så blir litt forvirra av disse følelsene.

Men så sier du også:

Dette viser for meg at du egentlig er veldig i ubalanse følelsesmessig akkurat nå og jeg tror du må finne ut av hva du EGENTLIG føler før du ser noe mer på denne situasjonen. Hva er det som egentig ligger bak denne usikkerheten din? Frykten for å bli såret igjen, eller det at du ikke vet om han egentlig er noe for deg? Det å finne ut om du virkelig liker han er veldig lett (du lytter bare til hjertet ditt) og hvis du liker han så må du finne ut av frykten som gjør at du skaper usikkerhet rundt det hele.

For hvis du tenker etter og er ærlig med deg selv, så vet du også at han faktisk viser at han vil være noe mer enn venner! Det er ikke DET som er problemet her ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tror du har ganske rett Netti. Han virker som en bra fyr så vi får bare se hva som skjer. Det jeg er glad for er at han ikke har prøvd seg på meg. Usikker på hva jeg hadde gjort da.

Skrevet

Tror du har ganske rett Netti. Han virker som en bra fyr så vi får bare se hva som skjer. Det jeg er glad for er at han ikke har prøvd seg på meg. Usikker på hva jeg hadde gjort da.

Jepp, ta en dag av gangen og vær bevisst på hva du føler underveis. Kjenner du at du er i ferd med å "utnytte" han for egen vinning, så gi beskjed til han om at du nok ikke er ferdig med eksen osv.. :) Så lenge du er ærlig med han så er det bare å kjøre på tenker jeg :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jepp, ta en dag av gangen og vær bevisst på hva du føler underveis. Kjenner du at du er i ferd med å "utnytte" han for egen vinning, så gi beskjed til han om at du nok ikke er ferdig med eksen osv.. :) Så lenge du er ærlig med han så er det bare å kjøre på tenker jeg :)

:pls: (jeg synes du svarer så bra! :) )

Anonymous poster hash: ff47a...aca

• Liker 2
Skrevet

:pls: (jeg synes du svarer så bra! :) )

Anonymous poster hash: ff47a...aca

takk :)

AnonymBruker
Skrevet

Du blir jo usikker av han ikke prøver seg heller!

Anonymous poster hash: 3c6af...738

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...