Gå til innhold

Oppmuntringstråd for oss nysingle

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nettopp blitt singel. Det var min avgjørelse, det var det aller rette da vi var veldig forskjellige.

Likevel ligger jeg her helt søvnløs. Har ikke grått over bruddet, men føler meg bare helt tom. Ligger å kjenner på hjertebank akkurat nå, føler meg litt svimmel. Har så utrolig lyst til å ringe han, men klarer å la være.

Brudd er noe alle opplever iløpet av livet, er det noen der ute med støttende og oppmuntrende ord? Ante ikke at dette skulle være så vanskelig, selv om bruddet er det aller beste for meg.

Anonymous poster hash: 5b1e5...000

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uansett hvor ferdig du er med selve fyren, så vil nok alle kjenne på savnet etter "noen".

Finn deg en rebound ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg savner ikke han eller "noen", så en rebound er uaktuelt. :)

Jeg begynte å se for meg og drømme om fremtiden med denne mannen, synd å tenke på at det aldri blir noe av. Er også bitter på han pga hvordan han var mot meg, og litt bitter på meg selv også fordi jeg fant meg i det.

Men samtidig ville han ikke ha gitt meg den fremtiden jeg drømte om, så nå er jeg endelig fri til å finne den perfekte for meg. Men jeg er kresen, finner få jeg kan tenke meg, så jeg kommer nok til å bli singel ei god stund. Rart å omstille seg til å være alene. :)

Skrevet

Vi er i akkurat samme båt, bortsett fra at jeg sover bedre om natta nå enn før.

Jeg er ett hundre prosent sikker på at det var riktig av meg å gå, derfor klarer jeg meg veldig bra uten kontakt med han.Drøm heller om en fremtid med den mannen du en gang kommer til å møte :)

Skrevet

Er en stund siden jeg var gjennom det samme (i februar), men jeg var også helt over eksen før jeg slo opp. Hadde prøvd et år etter følelsene mine var borte, og orket ikke prøve mer. Hadde dermed heller ingen kjærlighetssorg for at jeg hadde mistet han. Vi hadde store fremtidsplaner og hadde vært sammen en god stund. Jeg kjente meg også veldig tom, det var lenge siden jeg hadde vært alene og jeg hadde aldri bodd helt alene. Følte meg plutselig veldig alene.

Det som hjelper er å bruke ting på akkurat det du vil, gjøre ting som ikke var mulig på samme måte når man var to. Som impulse ferier, bruke masse penger på seg selv og henge med gode venninner til alle døgnets tider. Det hjelper også veldig å flørte igjen, om det så er på byen, på nett eller rett utenfor døra. Ikke fordi man nødvendigvis er ute etter en kjæreste, det er nemlig ikke jeg heller. Ikke for å finne seg et ONS heller, men rett og slett for å føle seg fin, og føle at det fortsatt finnes noen der ute som vil ha deg.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar dere to. Det hjelper faktisk å høre fra noen som har kjent på og opplevd det samme. Jeg har blitt dumpet før, men å dumpe noen er nesten like vondt. Vi var enige, men han var også litt uenig, han mente vi burde prøve hardere. Derfor kjenner jeg på dårlig samvittighet ovenfor han. Men det var ingenting igjen, vi hadde prøvd alt. Så det var 100% riktig å gjøre det slutt, selv om jeg kjenner på tvilen ved leggetid..

Skrevet

Eksen min var nok ikke enig i det hele tatt, og mente vi hadde det fint til tross for all kranlinga og mangelen på intimitet. Han visste derimot at jeg ikke var fornøyd, så jeg tror ikke det kom som noe sjokk heller. Jeg har ikke sliti med dårlig samvittighet, men det er kanskje fordi jeg var såpass forbredt. Nå er det nemlig på tide å tenke hva som er best for meg, ikke alle andre.

• Liker 1
Skrevet

Kjenner til følelsen av å bare føle seg tom. Det er en vond følelse, spesielt å våkne med. Ble singel rett før jul, etter 6 år. Vi ble enige om det, men etter 2 måneder fant jeg ut at jeg savnet han. Masse. Ville prøve igjen. Men da hadde han allerede funnet seg ei ny. Kjenner fortsatt på det, det er som en berg og dalbane. Har heldigvis en stor vennegjeng, så jeg har alltid noen å være med. Lurer jo av og til på om jeg noen gang skal finne meg en som faktisk vil ta meg med storm..En som vil få meg til å "glemme" eksen.

Ting vil bli bedre, du vil lære å leve med det, og kanskje til og med tenke at det å være singel ikke er så gale. Noen ganger kjenner jeg det er helt ok å være singel, andre dager hater jeg det.

Hvor gammel er du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...