Gå til innhold

Bør jeg ta en ny test eller er jeg ikke gravid? stressa prøver!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det har gått 2 dager over IKM og jeg tok en test idag, den var negativ. Hvis mensen fortsatt ikker er her innen neste uke, burde jeg ta en ny eller jeg det ganske sikkert jeg ikke er gravid når denne testen viste negativ?

Anonymous poster hash: 202b1...b75
Videoannonse
Annonse
Gjest Wei Wei
Skrevet

Det er stooor mulighet at du ikke er gravid. Jeg ville ventet på mensen snart. Kommer den ikke om 1 uke, så tester du. Ikke kast bort tester mer enn nødvendig.

Skrevet

Har du hatt eggløsning til normal tid så er du nok ikke gravid. Om eggløsningen din av en eller annen grunn har blitt forsinket så er det mulig at du kan være gravid, men at det har gått for kort tid til at en test vil slå ut

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville åpenbart tatt en ny test etter noen dager om du er vant med regelmessige sykluser og man ikke får menstruasjon etter endel dager.

Om du er prøver kan du jo bestille disse tidligtestene.

Jeg prøvde en god stund, og tok kun tester om ikke menstruasjonen kom som ventet. Ble ikke så mange skuffelser da ;)

Anonymous poster hash: 06177...200
Skrevet

Ta en ny test, alt er mulig :)

Skrevet

Dersom man vanligvis er regelmessig er det bare å ta en ny test etter noe dager. Når mens ikke dukker opp som den skal og testen er negativ, har eggløsning vært forsinket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...