Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

har brukt hele dagen på og "manne meg opp" til og skrive dette innlegget.

for 1 uke siden skulle jeg bære ut noe søppel som lukta, og vanlig vis så reagerer jeg ikke på noe lukt bare rynker litt på nesa, plutselig ble jeg veldig dårlig, og måtte løpe til søplebøtta med søpla , og når jeg sto over spøla så lukta den enda værre, og det var helt intens lukt. har aldri tenkt over lukter en gang, ble så dårlig at jeg måtte finne etter et sted jeg kunne kaste opp fordi jeg begynnte og brekke meg. kasta heldig vis ikke opp.

vurderte litt da om dette kunne være fordi jeg var gravid , men la fra meg tanken fordi jeg ikke hadde noen andre symptomer.

1juli blinka det på tlf min fordi det var sånn varsel om at mensen skulle komme. jeg gikk inn og regna litt, og så at jeg skulle ha det ca 1-3 juli, har enda ikke kommet

har vært mye kvalm i det siste, og sånn plutselig kommer det kvalme. når jeg skulle ta av bh'n i går gjorde det nesten "vondt" brystene er veldig ømme .

jeg har ikke mensen smerter og ikke noe tegn på at mensen skal komme.

jeg har alltid sånn gravid følelse før mensen, men så kommer mensen og alt er over. men nå har jeg sånn rar følelse, om at jeg er gravid og samtidig ikke gravid.

jeg har hatt lyst på unge i mange år, og hadde et ons for ca 2 uker siden, og i følge syklusen min skal det være ca eggløsning

klarer ikke ta en test pga om den skal være negativ så er det værre en og vente 14dager på mensen.

har ikke lyst og snakke med venninner eller familie om dette , da jeg er redd jeg ikke er gravid:(

så vet ikke hvorfor jeg lager innlegget, er vel for og håpe på og få litt støtte:)

Endret av Lillecarro
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal ha mens samtidig, og jeg har ikke fått mensen enda jeg heller og heller ingen menssmerter og jeg har også følt meg rar i det siste. Brystene er ikke så veldig ømme da, når jeg tar av bhen er de litt sånn "tunge" men det er de alltid.

Jeg har vært sinnsykt trøtt de to siste dagene, men idag har det gått greit. Men jeg er litt svimmel, kan nesten bli litt svimmel som man ofte blir ved lavt blodtrykk, men jeg fikk målt høyt blodtrykk hos legen på mandag. jeg har ubehag i brystet, som om det er hjertebank eller ujevne hjerteslag, jeg vet ikke hva det er.

mye luft i magen og romling i magen, som om jeg har spist noe jeg ikke tåler.. men det er jo ikke noe graviditetstegn :P

Alltid rundt menstider så blir man alltid litt oppmerksom på ting og tenker litt ekstra på graviditeten og håper mensen ikke skal komme. Min kom ikke når den skulle og det virker ikke som den kommer til å komme heller faktiskt, og jeg testet negativt idag. Gjerne jeg skal teste igjen senere og se.

Hvis jeg ikke er gravid nå så må jeg være syk å feile noe siden kroppen min oppfører seg slik den gjør og jeg ikke får mensen... huff!!

AnonymBruker
Skrevet

Ta en test! Det er jo bedre å vite enn å gå å lure :)

Anonymous poster hash: 4421c...dbe
Skrevet

Høres jo veldig ut som typiske graviditetssymptomer da! Syns du skal teste deg! Selv om du ønsker sterkt at du er gravid, blir du ikke "mer sannsynlig gravid" av å ikke teste deg! Det er også lurt å ta testen, for hvis du er gravid er det jo en rekke hensyn du må ta ifht vitamintilskudd, holde deg unna diverse varer som alkohol, røyk, medisiner m.m...

Lykke til - håper du får det resultatet du ønsker og stol på deg selv og dine evner - la ikke andre som ikke forstår eller unner deg dette barnet ødelegge for deg. Men du har selvsagt etisk "plikt" i mine øyne å fortelle han du hadde ONS med - om du har en liten spire i magen... :blomst:

Skrevet

Høres jo veldig ut som typiske graviditetssymptomer da! Syns du skal teste deg! Selv om du ønsker sterkt at du er gravid, blir du ikke "mer sannsynlig gravid" av å ikke teste deg! Det er også lurt å ta testen, for hvis du er gravid er det jo en rekke hensyn du må ta ifht vitamintilskudd, holde deg unna diverse varer som alkohol, røyk, medisiner m.m...

Lykke til - håper du får det resultatet du ønsker og stol på deg selv og dine evner - la ikke andre som ikke forstår eller unner deg dette barnet ødelegge for deg. Men du har selvsagt etisk "plikt" i mine øyne å fortelle han du hadde ONS med - om du har en liten spire i magen... :blomst:

Blir jo mere psykisk gravid da. men det hjelper ikke når babyen må være i magen:P

barnefaren skal få all informasjon han trenger:)

Skrevet

Du får holde oss oppdatert da!! Lykke til! :lillesky:

Skrevet

den var positiv

Skrevet

den var positiv

Oj, gratulerer! Da trenger ikke jeg fortelle at kvalme av lukt er et typisk for gravide ;)

Skrevet

Vi skal ha mens samtidig, og jeg har ikke fått mensen enda jeg heller og heller ingen menssmerter og jeg har også følt meg rar i det siste. Brystene er ikke så veldig ømme da, når jeg tar av bhen er de litt sånn "tunge" men det er de alltid.

Jeg har vært sinnsykt trøtt de to siste dagene, men idag har det gått greit. Men jeg er litt svimmel, kan nesten bli litt svimmel som man ofte blir ved lavt blodtrykk, men jeg fikk målt høyt blodtrykk hos legen på mandag. jeg har ubehag i brystet, som om det er hjertebank eller ujevne hjerteslag, jeg vet ikke hva det er.

mye luft i magen og romling i magen, som om jeg har spist noe jeg ikke tåler.. men det er jo ikke noe graviditetstegn :P

Alltid rundt menstider så blir man alltid litt oppmerksom på ting og tenker litt ekstra på graviditeten og håper mensen ikke skal komme. Min kom ikke når den skulle og det virker ikke som den kommer til å komme heller faktiskt, og jeg testet negativt idag. Gjerne jeg skal teste igjen senere og se.

Hvis jeg ikke er gravid nå så må jeg være syk å feile noe siden kroppen min oppfører seg slik den gjør og jeg ikke får mensen... huff!!

Nå er jeg veldig spent, er du også gravid? Jeg syns ikke dine symptom var like tydelige som Lillecarro sine, men det kan jo være ...

Skrevet

lykke til :)

Skrevet

Ojda! Gratulerer! (Slik jeg forsto det så ønsker du veldig dette?) Ha en fin helg!

Skrevet

Nå er jeg veldig spent, er du også gravid? Jeg syns ikke dine symptom var like tydelige som Lillecarro sine, men det kan jo være ...

Nei var nok ikke det, mensen kom løpende dagen etter testen ble tatt, typisk det. Men jeg visste vell innerst inne at det ville være for godt til å være sant.

Skrevet

Nei var nok ikke det, mensen kom løpende dagen etter testen ble tatt, typisk det. Men jeg visste vell innerst inne at det ville være for godt til å være sant.

Du får holde motet oppe og prøve videre. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...