AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #1 Skrevet 4. juli 2013 Hvis du får beskjed av legen at det ikke er sjangs for at du blir gravid med mannen, men det er en liiiten sjangse ved hjelp av prøverør, og du etter flere år med mannen plutselig blir gravid uten prøverør, men det passer ikke med barn da, hva ville du gjort? Hvis du og mannen ikke har egen leilighet, dere har greit med penger men ikke nok til å kjøpe leilighet, og du selv har skoleplaner og dere sammen har planlagt en annen fremtid sammen, og du da blir gravid, noe du ikke trodde var mulig. Ville du beholdt det og skiftet på fremtidsplanene og heller tatt det som det kommer med jobb og leilighet? Anonymous poster hash: f86e0...ce8
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #3 Skrevet 4. juli 2013 ville beholdt ja. Anonymous poster hash: d0132...525
Testosteron Skrevet 4. juli 2013 #4 Skrevet 4. juli 2013 Jeg hadde ikke tatt abort av sånne grunner som ts anfører.
Gjest Twelve12 Skrevet 4. juli 2013 #5 Skrevet 4. juli 2013 (endret) Ville tenkt at jeg vil heller ha en familie og ha dårlig økonomi, enn god økonomi og være barnløs resten av livet... Endret 4. juli 2013 av Twelve12 3
Amberleaf Skrevet 4. juli 2013 #7 Skrevet 4. juli 2013 Beholdt selvfølgelig! Ikke sikkert dere får sjangsen igjen, siden det kan virke som du har blitt gravid mot alle odds. 1
Tomaten Skrevet 7. juli 2013 #8 Skrevet 7. juli 2013 Når du endelig har blitt gravid, skjønner jeg ikke hvordan du i det hele tatt greier å tenke tanken abort... 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #9 Skrevet 7. juli 2013 Beholdt selvsagt, jeg ville ikke vært i tvil engang. Utdannelse kunne jeg alltids ha tatt senere, skolen løper ikke vekk. Anonymous poster hash: 62ccd...b95
LillaFrosk Skrevet 7. juli 2013 #10 Skrevet 7. juli 2013 Jeg ville beholdt. Alternativet er jo å slite mye senere med å prøve oppnå en graviditet som kanskje aldri kommer - og sitte der og angre over at man ikke tok sjansen da man hadde den. Et barn angrer man sjeldent på.. Ville nok heller endret fremtidsplanene. Det blir sikkert litt slit - men det er verdt det.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #12 Skrevet 8. juli 2013 Jeg beholdte barnet, bodde i campingvogn da vi fikk beskjeden om at jeg var gravid. Anonymous poster hash: 9dadf...2e3
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #13 Skrevet 8. juli 2013 Er dette noe å ta et valg på? Når ble materielle goder viktigere enn å være en familie sammen om det er ønsket? Hadde jeg ikke ønsket barn, eller vært ung hadde saken kanskje vært en annen. Men for meg kommer menneskene i mitt liv langt foran det å ha den og den boligen eller lønnen/stillingen whatever. Anonymous poster hash: 304bd...691 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #14 Skrevet 8. juli 2013 I den situasjonen ville jeg nesten helt sikkert beholdt barnet. I hvert fall hvis det er sånn at dere på et tidspunkt har ønsket dere barn, og dere er ressurssterke nok til å ta dere av barnet. Man trenger ikke eie noe for å være gode foreldre, det er bare fordi vi har så veldig fokus på materiell velferd i vårt samfunn at folk tror dette... men det er selvsagt en fordel med passe stabil økonomi. Jeg har aldri hatt noe sterkt ønske om barn selv, og har tatt abort i et langvarig (men veldig turbulent) forhold, men jeg vet at noen framtidsplaner kunne jeg godt endret eller lagt på is om jeg skulle bli gravid. Så lenge NOEN viktige omstendigheter var ok. Anonymous poster hash: d1ef6...9fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå