Juce Skrevet 4. juli 2013 #1 Skrevet 4. juli 2013 Hei alle! Vi er i PP 21. For et par år siden var jeg plaget med hyppige urinveisinfeksjoner, ca 6 stk på 6 mnd. Så har jeg lest at symptom på dårlig miljø i livmor er uvi. Jeg fortalte dette til min gynekolog, men han har ikke fokusert videre på det. På samtlige av mine UL, har jeg hatt en fin og tykk slimhinne. Dårlig miljø i livmor fører visstnok til at sæden angripes av meg. Er det noen eksperter på dette området her inne? Kan ikke finne stort på allmektige Google.com
Charlie28 Skrevet 4. juli 2013 #2 Skrevet 4. juli 2013 Nå er ikke jeg noen ekspert, men jeg hadde også mange UVI ett par år tilbake. Gikk stadig med tranebærpiller i vesken, og drakk sikkert 3-4 liter væske til dagen bare for å være sikker. Hos oss klaffet barn nr 1 på 3 forsøk, så for meg var ikke det tilfellet. Dersom dette er flere år tilbake, og du ikke har hatt UVI nå så tror jeg ikke det har noe å si. men som sagt, ingen ekspert....
Athene Skrevet 4. juli 2013 #3 Skrevet 4. juli 2013 Googler du så finner du mye rart.... Man bør unngå å begynne med selvdiagnostisering, ha heller tiltro til de som har studert og spesialisert seg innenfor dette. Men søk gjerne en second opinion. 21 prøveperioder er veldig lenge å gå uten utredning og hjelp, med mindre dere har vært sen med å komme i gang med undersøkelser burde dere vært henvist videre fra gynekolog for lenge siden.
Juce Skrevet 4. juli 2013 Forfatter #4 Skrevet 4. juli 2013 Vi er under utredning ja, jeg burde vel ikke kalt han gynekolog. Vi er under utredning hos Medicus. Jeg tar femare, ovitrelle og crinone fram til september (vi får 6 forsøk), og da antar jeg det blir søkt om prøverør. Men dette med "dårlig miljø" i livmor - er det noe som kommer fram på tester, og er det noe som i tilfelle kan kureres? Foreløpig er det ikke funnet feil på verken meg eller mannen, men nå har vi jo ikke sett kvaliteten på eggene enda heller da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå