Gå til innhold

Veninne maser om masse symptomer,mens jeg ikke kan bli gravid..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ei veninne som ofte kommer på besøk, hun var gravid for noen uker siden men mistet babyen, hun har vanskelig for å bli gravid og var veldig glad da hun endelig ble det, veldig synd hun mistet det.

Men nå er hun veldig ivrig på det igjen og SKAL bli gravid helst igår! Hun er ofte på besøk hos meg, og hver eneste gang så komme hun med disse "symptomene" sine Hun sier hun har hodepine, noe hun sa hun hadde sist gang også, og hun sier hun ikke liker melk lengre, noe som også skjedde sist gang, og hun får rare frysninger når hun spiser, og senest igår kveld følte hun at hun hadde smerter i brystet som tydet på halsbrann.

Hun sitter hele tiden, da mener jeg heeeeele tiden mens hun er her og bretter ut om symptomene sine, selv om hun har tatt to negative tester. Jeg har bedt henne roe seg og hun sier selv hun har roet seg litt ned, stressing hjelper jo ikke. Men hun liksom kjenner etter og føler etter symptomer.

Jeg er veldig lei av å høre om det og det maset hennes, og hun kommer somregel uanmeldt på døra og da kan jeg ikke kaste henne ut, hun vet jeg ikke akkuratt er opptatt, og da begynner graviditetsnakket hennes igjen. Hun sier hun har det grusomt og hater alle som kan bli gravide..

Så her sitter jeg da, lengter selv etter å få barn, men jeg og min mann kan ikke få barn fordi han spermier funker ikke.. mens hun hvertfall har en sjangse og gnåler om symptomene sine.. jeg vil også ha symptomer, men jeg kommer aldri til å ha det..

Jeg blir irritert av det....

Anonymous poster hash: bacc2...fae
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun der hørtes veldig slitsom ut.

Vet hun at dere sliter? I så fall syns jeg hun er veldig hensynsløs..

AnonymBruker
Skrevet

Hvis dere er så gode venninner så hadde jeg nå iallefall sagt at det er veldig vanskelig for deg å høre på.

at du unner henne graviditet, men at du ikke er et så nobelt menneske (ingen er nok det ) at du kan sitte der og høre på dette når du selv ikke kan bli gravid. Er man så gode venner, så forstår man det. Hvis hun er ved sine fulle fem så forstår hun selv at det var dumt...

Åpne munnen og fortell henne det.

Anonymous poster hash: 5329f...a5f
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun høres ut som hun mangler sosiale antenner, selv om din situasjon ikke hadde vært tilfelle.

I tillegg er jo du helt person å klage til såpass mye, så jeg hadde bare fortalt henne at jeg synes det ble overdose på en sånn måte at du ikke klarer høre om det akkurat nå.

Anonymous poster hash: e73ec...7a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...