AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #1 Del Skrevet 2. juli 2013 Det er blitt bygget en del nye flermannsboliger i bydelen min. Disse har ikke alltid parkeringsplasser som hører til leiligheten, hvilket har ført til at folk parkerer bilene sine i veien. Det må jo være greit det, men flere steder parkerer folk nå i svinger hvor man overhodet ikke har sikt når de står der. Dette er ikke bare irriterende, men har også til dels blitt farlig noen steder. Så vidt jeg vet er det ikke lov til å parkere i svinger, men uansett hva som er lov å ikke, må det da være meningen at man skal se an forholdene litt? Det jeg egentlig lurer på er hvor man kan si fra om dette? Hvilken instans går man til for å få opp et skilt eller noe for å forhindre denne farlige parkeringen? Anonymous poster hash: c9545...6d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #2 Del Skrevet 2. juli 2013 Ikke lov å parkere i svinger? Mener du kryss? Anonymous poster hash: 5f639...b19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #3 Del Skrevet 2. juli 2013 jeg ville i første omgang tatt det opp med de som parkerer der. Kanskje de ikke har tenkt over at det kan være farlig/dårlig sikt der.Anonymous poster hash: fc014...eb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #4 Del Skrevet 2. juli 2013 Ikke lov å parkere i svinger? Mener du kryss? Anonymous poster hash: 5f639...b19 Nei, mener sving. § 17. Stans og parkering 1. Det er forbudt å stanse a) i uoversiktlig kurve, i tunnel, på bakketopp eller på annet uoversiktlig sted, jeg ville i første omgang tatt det opp med de som parkerer der. Kanskje de ikke har tenkt over at det kan være farlig/dårlig sikt der.Anonymous poster hash: fc014...eb7 Det gjelder veldig mange, og ikke mitt nabolag, så det vil være litt rart å banke på døren til ørten fremmede mennesker og be dem flytte bilene. Ei heller vet jeg hvem som eier disse bilene, jeg kan bare gjøre antakelser ut fra plasseringen av dem. TS. Anonymous poster hash: c9545...6d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #5 Del Skrevet 2. juli 2013 Bor du i Oslo ringer du bymiljøetaten, bor du et annet sted ringer du kommunen og spør hvem som håndhever parkering. Anonymous poster hash: 1643f...110 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #6 Del Skrevet 2. juli 2013 Er Oslo, ja TS. Anonymous poster hash: c9545...6d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå