Jump to content
Sign in to follow this  
AnonymBruker

!Peppes pizza Strømsø, Drammen!

Recommended Posts

AnonymBruker

Har aldri følt meg så dårlig behandlet på en restaurant! Var helt skjelven etterpå. En gang jeg var der, stilte jeg sp.målstegn da ølen var rimelig dau. De sjekket det og påsto alt var ok. Faire enough. Sist jeg var der bestilte jeg en drink og dama klarte å putte opp i feil blandevann. Da jeg sa fra, klikket en av de som jobber der i vinkel. Jeg gjorde ikke annen en å klage, ingen tvang meg til å gå der etc.....Fikk ikke engang forklart meg.

Det var siste gang jeg dro dit og håper flere boikotte hele stedet. Det finnes en haug med pizzasteder i byen.

Anonymous poster hash: 7481d...197

Fortsetter under...

Gummiloppa

Jeg har stikk motsatt erfaring av stedet faktisk. Fant brent bakepapir i pizzaen en gang, som vi sa fra om på en pen måte. Fikk store beklagelser og 5 gavekort.

AnonymBruker

Jeg har også bare god erfaring med stedet.

Anonymous poster hash: 0bdbf...528

AnonymBruker

Er mulig folka bare hadde en dårlig dag, ikke hver dag at alt går på skinner i restauranter.

Forleden dag var vi på Peppes i Stortingsgata i Oslo og vi ble sittende der 1,5 timer fordi de visstnok hadde ansatt ny servitør og nye kokker. Servitøren tok bestillingen (stor pizza med rømmedressing og pizzasaus) uten å skrive ned noe. 20-25 min senere kom hun igjen og ville bekrefte bestillingen. Etter nye 20-25 min fikk vi omsider pizzaen vår men hun hadde glemt pizzasaus, fikk bare rømmedressing. Så forsvant hun bare, kunne skimtes innimellom. Ikke kom hun og spurte hvordan ting var og smakte. Ba om regningen som ikke kom, måtte selv stikke til kassa og minne på. Som en trøst fikk vi halv pris på det hele men en del tapt tid pga mulig manglende opplæring.

Vært der før noen ganger med topp service, men slikt skjer også dessverre.

Anonymous poster hash: 44acc...01a

AnonymBruker

Eller så er du bare en overlegen og sur person.

Anonymous poster hash: 90cf0...a2e

AnonymBruker

Har aldri følt meg så dårlig behandlet på en restaurant! Var helt skjelven etterpå. En gang jeg var der, stilte jeg sp.målstegn da ølen var rimelig dau. De sjekket det og påsto alt var ok. Faire enough. Sist jeg var der bestilte jeg en drink og dama klarte å putte opp i feil blandevann. Da jeg sa fra, klikket en av de som jobber der i vinkel. Jeg gjorde ikke annen en å klage, ingen tvang meg til å gå der etc.....Fikk ikke engang forklart meg.

Det var siste gang jeg dro dit og håper flere boikotte hele stedet. Det finnes en haug med pizzasteder i byen.

Anonymous poster hash: 7481d...197

Selger de drinker på Peppes? Og tror du virkelig at man får en førsteklasses drink der?

Som du sier finnes det en haug med pizzasteder i byen. Anbefaler deg å gå dit neste gang.

Anonymous poster hash: d50e6...91f

Annonse