AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #1 Skrevet 1. juli 2013 Det har nå gått 28 dager siden forrige mens. Kjente idag når jeg våknet at jeg hadde mensensmerter. Gikk ned for å tisse og forventet egentlig se litt blod men ingenting. Istedet luktet det mens der nede. Etter jeg tisset så forsvant smertene kjenner.. hva skjer?? Prøver bli gravid forresten. Anonymous poster hash: 8536f...ba5
Gjest sweetsugar Skrevet 1. juli 2013 #2 Skrevet 1. juli 2013 Uhm, har aldri opplevd det med at smertene forsvant etter jeg har tisset, men kan det ikke være at du er på tur å få mensen? eller at du er gravid
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #3 Skrevet 1. juli 2013 har kjent mensenmurringer nå i over en uke. Det har kommet og gått. Ja kan jo hende jeg skal begynne få mensen nå etterhvert, men har aldri kjent murringer så lenge i forveien før om jeg kan huske ihvertfall! Og nå har jeg ikke murringer mer. Det kommer og går. Kan komme etterpå igjen liksom. Anonymous poster hash: 8536f...ba5
Gjest sweetsugar Skrevet 1. juli 2013 #4 Skrevet 1. juli 2013 har kjent mensenmurringer nå i over en uke. Det har kommet og gått. Ja kan jo hende jeg skal begynne få mensen nå etterhvert, men har aldri kjent murringer så lenge i forveien før om jeg kan huske ihvertfall! Og nå har jeg ikke murringer mer. Det kommer og går. Kan komme etterpå igjen liksom. Anonymous poster hash: 8536f...ba5 Murringer er jo et symptom på graviditet, men er mensen litt senere enn den pleier å være? Kjøp deg en test så får du svar
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #5 Skrevet 1. juli 2013 har VELDIG lyst kjøpe en prøve og teste idag, men er det for sent å tisse på en idag?? Har drukket ett glass vann cirka og tisset to ganger siden jeg sto opp idag. Kan jeg teste idag?? Anonymous poster hash: 8536f...ba5
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #6 Skrevet 1. juli 2013 Teste KAN man jo alltid..Står ikke noe i veien for det. Hvis det er etter den dagen du VET at mensen skulle kommet så spiller det ingen rolle når på dagen du tester.. Men det er alltid best å la urinen vente litt sånn at den ikke er helt fersk hvis du er før IKM... Men hvis den blir negativ, hva gjør du da? Er ikke du den brukeren som er superstressa over å ikke skulle ha blitt gravid på første forsøk? Turid? Er det idag du forventer mensen? Men å lukte at mensen er på vei.. da er det vel lukten av blod du mener? Og blod har man som regel ikke i store strømmer hvis man er gravid.For all del, test i vei Anonymous poster hash: 1f1c5...83c
Gjest sweetsugar Skrevet 1. juli 2013 #7 Skrevet 1. juli 2013 har VELDIG lyst kjøpe en prøve og teste idag, men er det for sent å tisse på en idag?? Har drukket ett glass vann cirka og tisset to ganger siden jeg sto opp idag. Kan jeg teste idag?? Anonymous poster hash: 8536f...ba5 Du kan gjøre det, men vil anbefale deg å vente til imorgentidlig.
Juce Skrevet 1. juli 2013 #8 Skrevet 1. juli 2013 Det har hendt seg at jeg også kjenner det lukter mens etter jeg har vært på do. Da har mensen kommet innen 2 dager. Tviler på det lukter mens uten at det kommer noe etterpå. Ingen røyk uten ild
bebisss Skrevet 4. juli 2013 #9 Skrevet 4. juli 2013 Det har hendt seg at jeg også kjenner det lukter mens etter jeg har vært på do. Da har mensen kommet innen 2 dager. Tviler på det lukter mens uten at det kommer noe etterpå. Ingen røyk uten ild Hva betyr den der DPO greia du har nede på signaturen din?
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #10 Skrevet 4. juli 2013 Hva betyr den der DPO greia du har nede på signaturen din? DPO står for Days past ovulation, dvs dager etter eggløsning. Anonymous poster hash: d57bb...bba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå