#Sunrise Skrevet 30. juni 2013 #1 Skrevet 30. juni 2013 jeg føler meg som en fjortis når dissa selgerne som står ute kommer og flørter. dem er jo så kjekke, og så sier dem så mye pent(a) blir litt skuffa fordi dem bare gjør jobben sin. flere som blir litt glad i dissa selgerene eller andre?
Gjest Sakone Skrevet 30. juni 2013 #2 Skrevet 30. juni 2013 (endret) Vi har vel alle erfart å ikke klare å gå forbi fordi selgeren var så pen, og bare måtte benytte sjansen til å prate med han/hun, slik at vi endte opp med å kjøpe et produkt, og følte oss som idioter i etterkant Endret 30. juni 2013 av Sakone 1
Gjest Gunfreak Skrevet 30. juni 2013 #3 Skrevet 30. juni 2013 jeg føler meg som en fjortis når dissa selgerne som står ute kommer og flørter. dem er jo så kjekke, og så sier dem så mye pent(a) blir litt skuffa fordi dem bare gjør jobben sin. flere som blir litt glad i dissa selgerene eller andre? Nei, men pene damer som smiler til meg bak butikk disken er kjipe,
#Sunrise Skrevet 30. juni 2013 Forfatter #4 Skrevet 30. juni 2013 Vi har vel alle erfart å ikke klare å gå forbi fordi selgeren var så pen, og bare måtte benytte sjansen til å prate med han/hun, slik at vi endte opp med å kjøpe et produkt, og følte oss som idioter i etterkant er en grunn til at jeg tar polarkrill, fordelen er at nå kan jeg snakke med alle som sleger det uten og kjøpe noe mere:D
#Sunrise Skrevet 30. juni 2013 Forfatter #5 Skrevet 30. juni 2013 Nei, men pene damer som smiler til meg bak butikk disken er kjipe, kanskje jeg skal begynne og jobbe i butikk, så kan jeg blunke til deg;)
Gjest Gunfreak Skrevet 30. juni 2013 #6 Skrevet 30. juni 2013 kanskje jeg skal begynne og jobbe i butikk, så kan jeg blunke til deg;) Hvis du blunker til meg, blir jeg bare mer forvirra, pluss at det er ikke lett å prøve å sjekke kassadamer.
#Sunrise Skrevet 30. juni 2013 Forfatter #7 Skrevet 30. juni 2013 Hvis du blunker til meg, blir jeg bare mer forvirra, pluss at det er ikke lett å prøve å sjekke kassadamer. jooda, funker så bra så
Gjest Gunfreak Skrevet 30. juni 2013 #8 Skrevet 30. juni 2013 jooda, funker så bra så Nja, har ikke baller nok til det altså. kanskje om de blunket til meg, men ikke under andre omstendigheter.
#Sunrise Skrevet 30. juni 2013 Forfatter #9 Skrevet 30. juni 2013 Nja, har ikke baller nok til det altså. kanskje om de blunket til meg, men ikke under andre omstendigheter. da må du gjør som meg da, kjøpe noe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå