AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #1 Skrevet 30. juni 2013 Når dere skal date en gutt, og dere er i 26+ årene. Hva ser dere etter da? Utseende? Jobb/utdanning? Sosial status? Personlighet? Fordi de fleste av de superdeilige venninne mine fra skolen er sammen med helt normale gutter, noen er faktisk under gjennomsnittet, men de har høy utdanning, Master og godt betalt jobb. Jeg har bare utdannet meg som kokk og tjener 336 000 i året brutto, de mennene de er sammen med tjener opptil 450-500 000 i året. Så har utdannelse og lønn endel å si? Anonymous poster hash: 69a43...d40
Testosteron Skrevet 30. juni 2013 #2 Skrevet 30. juni 2013 Personkjemien er avgjørende for meg. Har jeg ikke en god kjemi med henne, så er hun uaktuell for meg. Er derimot kjemien der, så spiller ikke utseendet, pengene hennes eller hva andre måtte syns om henne noen rolle. 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #3 Skrevet 30. juni 2013 Personkjemien er avgjørende for meg. Har jeg ikke en god kjemi med henne, så er hun uaktuell for meg. Er derimot kjemien der, så spiller ikke utseendet, pengene hennes eller hva andre måtte syns om henne noen rolle. Nå trengte jeg ikke å høre hva faen du mente da. Anonymous poster hash: 69a43...d40 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #4 Skrevet 30. juni 2013 Tykkelse på pikk og lommebok er alfa og omega. Andre ting er bare bonus, Anonymous poster hash: 14410...c26
Testosteron Skrevet 30. juni 2013 #5 Skrevet 30. juni 2013 Nå trengte jeg ikke å høre hva faen du mente da. Anonymous poster hash: 69a43...d40 Hvorfor spurte du da? 10
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #6 Skrevet 30. juni 2013 Hvorfor spurte du da? Han begynner innlegget "Når dere skal date en gutt", så da er det lite nyttig å trekke inn å date jenter. Anonymous poster hash: f51e7...c25 1
Ulla Ullsokk Skrevet 30. juni 2013 #7 Skrevet 30. juni 2013 Nå er jeg heldigvis eldre enn det, men jeg så mer på underarmene enn lommeboka. Vi jentene snakket aldri om guttas penger, kun om hva de drev med, og da mener jeg fritid. Også snakket vi om klesstil og fine kropper og kjekke smil og alle sånne ting. Vi har mange rike venner og jeg ville aaaaldri ha byttet min deilige mann med de rike mannfolka som er stinnrike, men aldri hjemme og nesten ikke kjenner sine egne barn, og der kvinnen aldri kan jobbe vanlig fordi han jobber så mye at da går bare ikke familien rundt. Skjønner ikke hva som er attraktivt med det. Men det er klart, hvis man er en lat jente som er fornøyd med å være hemmafru med pene negler, så for all del. Hvis jeg hadde forelsket meg i en sånn fyr, så hadde jeg jo måtte takle det, men er glad jeg slapp! Konklusjon: i min venninnegjeng brydde vi oss ikke om penger, nei! 1
Testosteron Skrevet 30. juni 2013 #8 Skrevet 30. juni 2013 Han begynner innlegget "Når dere skal date en gutt", så da er det lite nyttig å trekke inn å date jenter. Anonymous poster hash: f51e7...c25 Ser jenter som dater gutter, etter andre ting enn gutter som dater jenter da? 1
Ulla Ullsokk Skrevet 30. juni 2013 #9 Skrevet 30. juni 2013 (endret) Ser jenter som dater gutter, etter andre ting enn gutter som dater jenter da?Ts tror ihvertfall at hans venninner er golddiggers. De fleste jenter er ikke det. Vi krever litt mer enn penger for å ha en fin hverdag. Det hjelper ikke med dyre greier når sexen ikke funker/ man ikke ler av de samme tingene/ man aldri har noe å snakke om osv osv. Endret 30. juni 2013 av Ulla Ullsokk 2
Guybrush Skrevet 30. juni 2013 #11 Skrevet 30. juni 2013 Nå trengte jeg ikke å høre hva faen du mente da.Anonymous poster hash: 69a43...d40 Slutt å se på andre mannfolks utseende og utdanning/lønn når du er sjalu fordi de er sammen med jentene du vil ha. Forklaringen på hvorfor de ikke foretrakk deg ligger mest sannsynligvis i svaret du skrev her..... 5
Gjest Nucleus Skrevet 30. juni 2013 #12 Skrevet 30. juni 2013 Slutt å se på andre mannfolks utseende og utdanning/lønn når du er sjalu fordi de er sammen med jentene du vil ha. Forklaringen på hvorfor de ikke foretrakk deg ligger mest sannsynligvis i svaret du skrev her..... For et ukonstuktiv resonnement. Om dette skulle være tilfelle så hevder du egentlig at kvinner skulle være helt kravløse der kun riktig fremførelse av interessen er alt som avgjør hva som tiltrekker henne. Den bitre sannheten for menn (ja for den er bitter) er at kvinner velger ut i fra status og ressurser, noe som kanskje ikke høres så verst ut for de ambisiøse, men faktumet er at de kvinnene som hadde et sånn utseende som ga de uendelig med valgmuligheter da de var biologisk på topp, i grunn ikke ser et hakk bedre ut enn de nerdete - men pent kledde akademikerne - de omsider fant gode nok, etter fylte 25. Det betyr at tidens tann visker ut de attributtene som gjør en kvinne ettertraktet og de reduseres til en sånn grad at de manglende fysiske attributtene til menn ikke lenger er av lavere estetisk verdi, uten at dette endrer noe på markedsverdien på kjønnsmarkedet grunnet nerders table turning. De attraktive kvinnenes utfrysning og ekskludering av nerdene/betaene i ungdommen og tidlig voksenalder legger igjen en sånn etterlengtethet til disse kvinnene at de ser rett forbi den mindre faste huden, de grovere og mer pjuskete ansiktstrekkene, de slappere puppene og den litt mer sammenkrøkete og magrere kroppen kvinner over 25 har fått. Derfor lever kvinners markedsverdi i beste velgående på at de fysisk attraktive mennene ikke lenger definerer idealene, fordi den neglesjerte, men etterhvert ressurssterke gruppen av nerdemenn endelig skal få fullbyrde sin pubertet å delta i det seksuelle samspillet med disse forfalne fruktene. Nedfallsfrukt som defineres som spiselig vare kun fordi bakkekryperne aldri kunne klatre opp å høste fruktene mens de var ferske. Der har du det mest sannsynlige svaret.
Guybrush Skrevet 30. juni 2013 #13 Skrevet 30. juni 2013 For et ukonstuktiv resonnement. Om dette skulle være tilfelle så hevder du egentlig at kvinner skulle være helt kravløse der kun riktig fremførelse av interessen er alt som avgjør hva som tiltrekker henne. Den bitre sannheten for menn (ja for den er bitter) er at kvinner velger ut i fra status og ressurser, noe som kanskje ikke høres så verst ut for de ambisiøse, men faktumet er at de kvinnene som hadde et sånn utseende som ga de uendelig med valgmuligheter da de var biologisk på topp, i grunn ikke ser et hakk bedre ut enn de nerdete - men pent kledde akademikerne - de omsider fant gode nok, etter fylte 25. Det betyr at tidens tann visker ut de attributtene som gjør en kvinne ettertraktet og de reduseres til en sånn grad at de manglende fysiske attributtene til menn ikke lenger er av lavere estetisk verdi, uten at dette endrer noe på markedsverdien på kjønnsmarkedet grunnet nerders table turning. De attraktive kvinnenes utfrysning og ekskludering av nerdene/betaene i ungdommen og tidlig voksenalder legger igjen en sånn etterlengtethet til disse kvinnene at de ser rett forbi den mindre faste huden, de grovere og mer pjuskete ansiktstrekkene, de slappere puppene og den litt mer sammenkrøkete og magrere kroppen kvinner over 25 har fått. Derfor lever kvinners markedsverdi i beste velgående på at de fysisk attraktive mennene ikke lenger definerer idealene, fordi den neglesjerte, men etterhvert ressurssterke gruppen av nerdemenn endelig skal få fullbyrde sin pubertet å delta i det seksuelle samspillet med disse forfalne fruktene. Nedfallsfrukt som defineres som spiselig vare kun fordi bakkekryperne aldri kunne klatre opp å høste fruktene mens de var ferske. Der har du det mest sannsynlige svaret. Siden du tilsynelatende ikke evner å lese mellom linjene selv når det er rimelig klart for de fleste hva som menes - det er personligheten som til syvende og sist er viktigst. Om du har en dårlig personlighet/sliter med selvbildet/er aggresiv osv havner man langt bak. Og personlighet er MYE viktiger enn å ha mest mulig penger i banken eller høyest utdannelse. 2
katinkatinka Skrevet 30. juni 2013 #14 Skrevet 30. juni 2013 Nå trengte jeg ikke å høre hva faen du mente da. Anonymous poster hash: 69a43...d40 Skjønner ikke hvorfor du ikke får deg dame når du helt tydelig er en så utrolig trivelig kar. 2
Gjest Nucleus Skrevet 30. juni 2013 #15 Skrevet 30. juni 2013 Siden du tilsynelatende ikke evner å lese mellom linjene selv når det er rimelig klart for de fleste hva som menes - det er personligheten som til syvende og sist er viktigst. Om du har en dårlig personlighet/sliter med selvbildet/er aggresiv osv havner man langt bak. Og personlighet er MYE viktiger enn å ha mest mulig penger i banken eller høyest utdannelse. Statistikk tilsier noe annet.
Gjest Svampebob1 Skrevet 30. juni 2013 #16 Skrevet 30. juni 2013 Nok en tråd som sporer fullstendig ut i manglende respekt, bitterhet og annet ukonstruktivt piss. Resultatet er at nesten hele gjengen blir dummere i stedet for klokere . 3
Guybrush Skrevet 30. juni 2013 #17 Skrevet 30. juni 2013 Statistikk tilsier noe annet. Ahh, så du er en av de som tror at høy utdannelse+god lønn = dårlig personlighet...... 1
Gjest Phoenix Skrevet 30. juni 2013 #18 Skrevet 30. juni 2013 Jeg ser etter personlighet. Om han er kjekk eller ikke ved første øyekast spiller ingen rolle. Det samme gjelder utdanningsnivået, eller lønnen.
Lurt smil Skrevet 30. juni 2013 #19 Skrevet 30. juni 2013 Jeg ser etter en som er sjarmerende og kjekk i mine øyne Har utdannelse fordi jeg liker en mann som er smartere enn meg. Bør tjene ihvertfall ca det samme som meg . Sosial status bryr jeg meg ikke om. Personligheten går forann punktene over
Gjest Nucleus Skrevet 30. juni 2013 #20 Skrevet 30. juni 2013 Ahh, så du er en av de som tror at høy utdannelse+god lønn = dårlig personlighet...... Nei, jeg sa at det var annet enn personligheten som avgjorde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå