Gå til innhold

Hater "spillet" .....

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

... Fordi jeg kan ikke å spille!!!

Og jeg vet ikke når jeg skal sende melding, hvor mange timer jeg skal vente, hva jeg bør skrive, og alt som hører til. Blir som regel til at jeg ikke skriver noe, da jeg blir usikker, og ikke årker å utsette meg for dette psykologiske spillet.. :P Med den nye trenden nettdating, har jeg i allefall blitt forvirret.

Har skrevet med en mann der inne, som lurte på om jeg ville adde han på facebook. Fant ut at det ikke kunne skade, så jeg gjorde det. Har ikke hørt noe fra han inne på facebook, og er så ufattelig usikker på om det er JEG som skal ta initaiv, eller han.. Ender med at jeg ikke gidder å skrive, siden jeg tenker at det var han som lurte på om jeg ville adde han, så da får HAN ta kontakt :P

En annen som også ønsket at jeg skulle adde han på facebook, og han skrev med en gang. Som jeg føler blir mer naturlig, siden det er de som spør.. Men i forhold til han, så vet jeg ikke om det er meningen det er JEG som skal ta kontakt nå, siden han har skrevet først alle gangene. Når jeg skriver dette, innser jeg vel egentlig at det er "min tur". :fnise: Har bare ikke peiling på hva jeg skal skrive. Skrive noe for å skrive noe blir liksom litt teit...

Måtte bare få ut frustrasjonen. For jeg er elendig på spillet, og har et sinnsykt stort konkurranseinnstikt. Så dette går litt innover meg. Ikke lett å være singel i 2013, ass... ;)

Ha en flott helg!

Anonymous poster hash: bf3d7...7ed
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

Skjønner ikke at folk gidder å spille spill hele tiden. Vil du sende melding så sender du melding. Tenk om han tenker akkurat det samme som deg og da sitter dere der like dumme begge to. :P Du merker jo fort om han ikke er interessert.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Haha, det er så sant!! :P Er ikke akkurat kjent for å spille noe "spill" blant de som kjenner meg, så er vel derfor jeg ikke passer med de som gjør det. Har bare kommet dit at jeg ikke ÅRKER å skrive. Og det er vel ikke like naturlig å skrive ofte til noen man ikke har møtt uansett?! For som sagt, har ikke peiling på hva man skriver lenger... "Hei, håper du får en fin dag".

BLÆH.

Hilsen TS. Som ikke er like håpløs som det virket i innlegget, bare hadde litt frustrasjon som måtte ut. :P

Anonymous poster hash: 65f00...0b6
Gjest badeand1
Skrevet

Hehe, du er nå søt da. :fnise:
Det med å finne på noe å skrive kan være litt tricky.. Hvor lenge er det siden han adda deg på face da?

Gjest Svampebob1
Skrevet

Slutt å tenke så fælt og send han en melding. Ferdig med det! ;-)

Skrevet

Vent med å like folk til du kjenner dem! Hvorfor er det så viktig for kvinner å bli betatt og likt av folk de ikke kjenner slik at kvinner kan kjøre huet sitt i istedet?

Enig med svampebob, å tenke mye gjør ingenting godt!

AnonymBruker
Skrevet

To dager.. :omg:

Men jeg er ikke så veldig bekymret. Tror uansett han er en med mange jenter etter seg, og kjenner jeg ikke er der at jeg gidder å konkurrere så mye. Så da kan jeg bare ha det så godt.. ;)

Hehe, jo. Jeg skal ikke tenke, men har kanskje ikke nok lyst å sende melding selv da.. Siden jeg ikke kommer på noe å skrive. Og blir som du sier Waco, jeg kjenner jo faktisk INGEN av dem. Og er langt i fra betatt av noen, da hadde jeg ikke nølt med å skrive. Kjenner jeg bare syns det er vanskelig å gå fra "du er litt interessant", til å faktisk bli kjent. (Nei, det er ikke så enkelt å bare be noen på date, faktisk). ;)

Gjest Riskjeks
Skrevet

Så drit i å "spill". Er han typen som liker å "jakte" og late som og den slags tull, så er han jo ikke noe for deg likevel. Men jeg tror (håper) mange menn liker ærlige jenter som ikke er redd for å vise interesse. Så lenge du ikke spammer ham med sms, tror jeg det skal gå helt fint :) Det kommer sikkert litt an på alderen deres da, mange unge menn (gutter ;) ) liker kanskje sånt spill-tull, mens voksne menn ikke gidder sånt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Haha, greit. Jeg skal ikke spille! :P Utrolig hvor tøffe alle på kvinneguiden er. Har noe å lære.. Vet ikke, han er 27 år, så da må de vel begynne å vokse litt "opp". Men tiden vil vise. Jeg har ikke sendt melding enda, må værtfall vente til han er pålogget. Har sendt melding til han andre, og fikk super respons tilbake. Så det var ikke så vanskelig. Må bare presisere at jeg ikke er noe player, siden jeg prater med to stk samtidig. Føler ikke det siden jeg ikke har møtt noen irl. Eller defineres det som player kanskje? Hum..

Men står fortsatt vedlike med at det IKKE er lett å være singel i 2013. Folk gjemmer seg bak tastaturet i stede for å faktisk møtes.. Ikke alle da, og ikke hele tiden. Men ofte! ;)

Hilsen "pingle" TS.

AnonymBruker
Skrevet

Så drit i å "spill". Er han typen som liker å "jakte" og late som og den slags tull, så er han jo ikke noe for deg likevel. Men jeg tror (håper) mange menn liker ærlige jenter som ikke er redd for å vise interesse. Så lenge du ikke spammer ham med sms, tror jeg det skal gå helt fint :) Det kommer sikkert litt an på alderen deres da, mange unge menn (gutter ;) ) liker kanskje sånt spill-tull, mens voksne menn ikke gidder sånt.

Voksne menn er utelukkende utrolig lei av å spille spill. Likevel, spør en hvem som helst som har dame, så vil de si at slike kjipe spill er desverre avgjørende med kvinner. Faktisk..

Selv hater jeg dem. Skulle så gjerne ha truffet noen som syntes det samme, men det er jo INGEN kvinner som er sånn.

Så moralen er; Vil en ha en dame, MÅ en kunne spille. Men hvor 'god' enkelttilfeller er, er jo en relativt individuell greie.

Anonymous poster hash: 160e1...393

Gjest Riskjeks
Skrevet

Jeg er ikke akkurat så veldig tøff på dette området, men å spille et spill har jeg aldri giddet. Har heldigvis ikke truffet på menn som har vært opptatt av sånt heller.

AnonymBruker
Skrevet

Det vil vel tiden vise? ;)

Anonymous poster hash: 160e1...393

Skrevet

Tror kanskje definisjonen på "å spille spill" er litt individuelt til folk også?! Jeg utelukker menn som ikke gidder å svare etter et par dager på spørsmål, er litt frekke (uten at det er lekent frekk), og som gir uttrykk for at de er mer populær/cocky/attraktiv enn de faktisk er. Bare for å skille på det ;) Men tror dessverre det naturlig kommet en form for "spill" når man møter nye mennesker. Og ikke fordi det absolutt må være et spill, men fordi man lærer hverandre å kjenne. Mange mener jo dette er det som er spennende med å møte nye mennesker også.

I bunn og grunn skal man alltid gjøre mot andre som man ønsker å bli behandlet selv. Det er mitt motto.

TS :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...