Gå til innhold

Min personlige trener ringte meg i fylla og prøver seg på meg?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Leste om saken på Dagbladet i dag. Håper han fikk en irettesettelse han husker resten av livet sitt.



Anonymous poster hash: f4720...e74
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lo meg skakk av han "kalkunkrøll". Snakk om å være blottet for empati og evnen til å flytte blikket fra sin egen bola navle.At han hadde lyst til å gi juling til den flinke jenta, som endelig hadde dratt seg opp av sofaen for å gjøre en innsats for seg selv, fordi hun "sto i veien", og at han kjørte vekta oppi rumpa på henne sier bare alt om typen. Det finnes, for min del, ikke latterligere mannfolk enn det der, der "gymmen", muskler og proteiner er alt i livet. Tydelig at dette overtar plassen til en del andre brukbare celler i kroppen. Anonymous poster hash: 6c274...f70

Det som er trist er at han får plusser for det stygge han skriver :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

TS er jo vår gode kalkunvenn... :roll:

Som soser inne på et kvinneforum, mens her er det tydeligvis feil som kvinne å si meningen sin på et manneforum i følge han :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei igjen!

Kan legge til at jeg leste en del sider gjennom den tråden på diskusjon.no. Heldigvis ble denne "Kalkunkrøll" satt på plass av andre brukere. Synd at han fikk såpass mange plusser for sin OP, men enkelte folk inne på diskusjon.no velger å gi slike flåsete utsagn + pga. "underholdningsverdi" virker det som.

"Kalkunkrøll" virket som en temmelig patetisk "alfahann". Sånne er ikke noe å bry seg om. Kan legge til at hans egne negative opplevelser på gym'en som han beskrev hadde veldig lite med TS' historie å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...