Gå til innhold

Min personlige trener ringte meg i fylla og prøver seg på meg?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da var det gjort. TS

Anonymous poster hash: 72652...3e9

Så bra :) Håper de tar kontakt :)

Anonymous poster hash: bc632...6aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra :) Håper de tar kontakt :)

Anonymous poster hash: bc632...6aa

Leste videre og så de hadde svart på mailen :) Så bra :) Veldig lurt og skrive ned hva du vil si, så det var smart tenkt, TS :)

Anonymous poster hash: bc632...6aa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, i første omgang gjorde du en liten brøler ved å ikke sjekke bakgrunnen til denne "PT'en" først, men det er jo sånt som skjer. Ja, jeg bruker gåseøyne med god grunn. Slike som han er en skam for bransjen! Han drikker på dagtid, ringer deg i fylla og tyr til grov/vulgær sjekking. For et motbydelig svin! En real PT går foran med et godt eksempel på livsførsel, noe han totalt stryker på her. Jeg er villig til å vedde månedslønna mi på at han ikke er i nærheten av å tilfredsstille de kravene som egentlig burde stilles til en PT (merk at pr. dags dato kan visstnok hvem som helst kalle seg for "personlig trener".).

Det er en del useriøse PT'er der ute:

http://www.nrk.no/rogaland/se-opp-for-useriose-pt_er-1.8193089

Som siste notis kan jeg si: Gi blaffen i at han har regninger å betale, det er hans problem. Trist om han er eier/leder for treningssenteret, men dersom din og andre jenters historier blir kjent, går det ikke lenge før han er ferdig.

Lykke til videre.

Endret av Problembarnet
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OPPDATERING

I dag møtte jeg på ei jente som også er kunde hos han - og tro det eller ei, hun har opplevd akkurat det samme som meg. Hun er faktisk blitt ringt opp av han hele to ganger, og han har lagt igjen flere telefonsvarere til henne - alltid i fylla. Eneste forskjellen er at han ikke snakker så seksuelt til henne, sånn som med meg.

Nå har vi sittet i bilen hennes og snakket i 1 time, om hva vi skal gjøre og hvordan vi skal løse dette her. Flere ting har vi lagt merke til han: Han baksnakker kollegene sine, og det grovt! Og han bryter taushetsplikt - ved å snakke dritt samt fortelle om sykdommer som andre kunder har. ++

En annen ting,

hovedkontoret har ikke ringt meg opp i dag. Jeg blir sint og frustrert over at de ikke tok mailene mine seriøst, hvor jeg presiserte at jeg var svært opprørt pga forkastelig atferd hos deres ansatte.

Så... Vi vet egentlig ikke hva vi burde gjøre, eneste mulighet jeg kan se er å sende ENDA en mail til senteret?

TS



Anonymous poster hash: 72652...3e9
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten - den lørdagen han ringte meg, og akkurat på det tidspunktet, så skulle han være på jobb, og hadde avlyst et møte med hun andre kunden sin pga det. Men, hva skjedde så? Jo, han drakk seg dritings midt på lyse dagen og ringte meg.

TS



Anonymous poster hash: 72652...3e9
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville purret på de. og sendt en mail til.



Anonymous poster hash: e4d92...3bd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vente å se iløpet av dagen om de ringer, vist ikke sender du de en ny mail på onsdag :)



Anonymous poster hash: bc632...6aa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er ikke SÅ kanondrita når man klarer holde en samtale i 45 min.

Eh, jo, det kan man godt være.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes TS overreagerer, jeg er ganske sikker på at treneren mente det humoristisk når han sa han hadde Facebookstalket henne. Og at han tolket hele samtalen aldeles motsatt av TS.

Stakkars mann, og stakkars TS som tydeligvis er veldig skjør og sart...!

Dummeste jeg har hørt. Oppførselen hans var fullstendig uakseptabel, og man trenger ikke være skjør og sart for å bli pinlig berørt og ønske å bytte PT og aldri se fyren igjen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OPPDATERING

I dag møtte jeg på ei jente som også er kunde hos han - og tro det eller ei, hun har opplevd akkurat det samme som meg. Hun er faktisk blitt ringt opp av han hele to ganger, og han har lagt igjen flere telefonsvarere til henne - alltid i fylla. Eneste forskjellen er at han ikke snakker så seksuelt til henne, sånn som med meg.

Nå har vi sittet i bilen hennes og snakket i 1 time, om hva vi skal gjøre og hvordan vi skal løse dette her. Flere ting har vi lagt merke til han: Han baksnakker kollegene sine, og det grovt! Og han bryter taushetsplikt - ved å snakke dritt samt fortelle om sykdommer som andre kunder har. ++

En annen ting,

hovedkontoret har ikke ringt meg opp i dag. Jeg blir sint og frustrert over at de ikke tok mailene mine seriøst, hvor jeg presiserte at jeg var svært opprørt pga forkastelig atferd hos deres ansatte.

Så... Vi vet egentlig ikke hva vi burde gjøre, eneste mulighet jeg kan se er å sende ENDA en mail til senteret?

TS

Anonymous poster hash: 72652...3e9

Jeg tenker at de mest sannsynlig ringer i morgen, du fikk svar ganske sent på dagen i dag så det er mulig den som mailen ble videresendt til hadde gått fra jobb. Om det lir ut på dagen i morgen og du ikke har hørt fra de, kan du sende en mail til. Du kan også sende en mail og be om e-postadresse direkte til en leder du kan snakke med.

Anonymous poster hash: 6cf29...cd7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Husk at det er ferietid - dvs at det kan være få på jobb for tiden.

Det beste hadde vært om hun andre også sendte e-post og ba om å få snakke med senterledelsen.

Forøvrig: gå til brreg.no, søk på FIRMANAVN (de er et AS) og send en SMS til en av de andre styremedlemmene som står oppført under kunngjøringer og nyetablering. Jeg fant dem - hvis du vil vite mer må du sende meg en PM da jeg ikke vil legge ut flere identifiserende opplysninger her. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har de endelig kontaktet meg. Jeg føler meg dog ikke helt trygg på den måten de valgte å løse det på. Han sa at han ville ta kontakt med lederen i distriktet og vedkommende skulle ta kontakt med denne PT'en, fortelle om alt jeg har sagt og gi han en sjanse til å forklare seg. Samtidig, jeg forstår at det ikke er så mye annet de kan gjøre. Men det virket slett ikke som han ville gjøre noe stor sak ut av det, fordi han sa på slutten av samtalen at dette her egentlig ikke er noenting i forhold til alt annet han har opplevd, og at folk gjør dumme ting i fylla og derfor vil han gi denne PT'en en sjanse.

TS



Anonymous poster hash: 72652...3e9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel?

Nå må du lære deg teknikker for å bli tatt seriøst. Hadde du spurt spørsmålet: '' så du mener dette er greit siden du har opplevd verre? '' hadde pipa garantert fått en annen låt. Jeg oppsummerer ofte slik, å da får man fram poengene sine.

Send han en mail å si at du forventer en reaksjon på din henvendelse innen i morgen, og du forventer en plan for at dette ikke skal gjenta seg.

Rævhull av en sjef. Bare nevn kjapt i en bisetning at du har snakket med en journalist.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tipper en del løssalgsaviser med glede kaster seg over denne historien og er passe indignerte på dine vegne om du tipser dem.

Du får spørre hvordan ledelsen stiller seg til det.

Nytter ikke å være "snill jente" når du har med banditter å gjøre!

:hug:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått en melding av PT'en hvor han beklager for at jeg følte det sånn. Han sier ingenting om at han gjorde noe galt, kun at det var trist at jeg opplevde det sånn og ikke vil trene med han mer. Jeg får pengene tilbake for resterende timer, og han fortsetter der som PT, akkurat slik som før. Jeg er på randen til å gi opp, og bare la det være sånn. Veldig slitsomt synes jeg.

TS



Anonymous poster hash: 72652...3e9
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått en melding av PT'en hvor han beklager for at jeg følte det sånn. Han sier ingenting om at han gjorde noe galt, kun at det var trist at jeg opplevde det sånn og ikke vil trene med han mer. Jeg får pengene tilbake for resterende timer, og han fortsetter der som PT, akkurat slik som før. Jeg er på randen til å gi opp, og bare la det være sånn. Veldig slitsomt synes jeg.

TS

Anonymous poster hash: 72652...3e9

Så enormt provoserende og skuffende løst av treningskjeden.

Jeg hadde ringt tilbake til vedkommende som tok kontakt fra administrasjonen og sagt at jeg var SVÆRT skuffet over måten et slikt alvorlig overtramp ble håndtert på. Og muligens lagt på at en henvendelse til media var under vurdering.

Anonymous poster hash: 1139e...21d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har jeg fått en melding av PT'en hvor han beklager for at jeg følte det sånn. Han sier ingenting om at han gjorde noe galt, kun at det var trist at jeg opplevde det sånn og ikke vil trene med han mer. Jeg får pengene tilbake for resterende timer, og han fortsetter der som PT, akkurat slik som før. Jeg er på randen til å gi opp, og bare la det være sånn. Veldig slitsomt synes jeg.

TS

Anonymous poster hash: 72652...3e9

Få pengene på konto.

Så snart de er der, så ringer du dagbladet.

De elsker saker der de kan skrive SEX med store typer i overskriften.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få pengene på konto.

Så snart de er der, så ringer du dagbladet.

De elsker saker der de kan skrive SEX med store typer i overskriften.

Helt enig!

Slik oppførsel skal ikke aksepteres. Når det attpåtil har skjedd med andre enn deg også! Ring Dagbladet og/eller VG. Du må jo da antageligvis ut med navn hvis det blir en artikkel om det, men i en slik sak ser ikke jeg det store problemet med å gi ut sitt navn, siden saken vil bli tatt mer seriøst av det. Men du kan sikkert forbli anonym om du vil.

SEXtrakasering på treningssenter! Ledelse stiller seg likegyldig! Gleder meg til overskriftene :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en skuffelse. Hadde sagt at ok det kan være du har hørt om/opplevd værre ting, men for meg var dette ille nok. Og vist det er medieomtale dere vil ha så er det helt greit, det fikser jeg fort



Anonymous poster hash: bc632...6aa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svært overraskende reaksjon. En venninne av meg er PT, der hun jobber er det oppsigelsesgrunn om PT`ene flørter på privaten. Spurte henne om saken, hun var ikke i tvil at vedkommende ville blitt kastet ut av studioet FYSISK umiddelbart om dette ble kjent. De har sinnsykt strenge retningslinjer for hvilken type kontakt som er tillatt ovenfor kundene.



Anonymous poster hash: 1139e...21d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...