Gå til innhold

Min personlige trener ringte meg i fylla og prøver seg på meg?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Blondie65

Hvordan ser han ut? Vet det er veldig uvesentlig men jeg ser for meg en veltrent solbrun ung brunhåra kjekkas og da blir egentlig hele historien anderledes! Om dette er en eldre kar og du er ganske ung er det jo enda verre!

Utrolig useriøs PT var det i allefall :/ vet ikke hva jeg hadde gjort..

Hvis du faktisk leser hele tråden så får du svar på alt du spør bortsett fra utseendet.

Han er 40 og hun er 18.

Synes du fremdeles dette er greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blondie65

Jeg synes TS overreagerer, jeg er ganske sikker på at treneren mente det humoristisk når han sa han hadde Facebookstalket henne. Og at han tolket hele samtalen aldeles motsatt av TS.

Stakkars mann, og stakkars TS som tydeligvis er veldig skjør og sart...! Anonymous poster hash: 27b4e...1eb

Han kan mene det så humoristisk han bare vil. Hvis du velger å slå av en spøk må du faktisk være meget klar over at mottakeren i motsatt ende har samme humor.

Spesielt når du selv er 40 og hun er 18.

Det andre du bør være obs på er at når du er i et selger/kunde forhold så er den påpasseligheten om at kunden forstår din humor enda viktigere.

Jeg skulle likt å se kontraktsansvarlig på en stor Nordsjøkontrakt trakassere en av sine kundekontakter av motsatt kjønn på samme kontrakt komme unna med dette som "det var jo bare litt humor" når vedkommende blir forklart at dette kan medføre avskjed dersom man ikke greier redde kontrakten.

Med andre ord kan man se det som humor dersom den andre er med på notene, men du verden for en risiko å ta. Man kan jo også snu på flisen og spørre seg om treneren spekulerer i å miste kunder halvveis i bindingsperioden bare for å dra inn penger uten å jobbe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan mene det så humoristisk han bare vil. Hvis du velger å slå av en spøk må du faktisk være meget klar over at mottakeren i motsatt ende har samme humor.

Spesielt når du selv er 40 og hun er 18.

Det andre du bør være obs på er at når du er i et selger/kunde forhold så er den påpasseligheten om at kunden forstår din humor enda viktigere.

Jeg skulle likt å se kontraktsansvarlig på en stor Nordsjøkontrakt trakassere en av sine kundekontakter av motsatt kjønn på samme kontrakt komme unna med dette som "det var jo bare litt humor" når vedkommende blir forklart at dette kan medføre avskjed dersom man ikke greier redde kontrakten.

Med andre ord kan man se det som humor dersom den andre er med på notene, men du verden for en risiko å ta. Man kan jo også snu på flisen og spørre seg om treneren spekulerer i å miste kunder halvveis i bindingsperioden bare for å dra inn penger uten å jobbe.

Ikke at alder i utgangspunktet hadde endret synet mitt på at dette var upassende, men nå ble det virkelig ufattelig KVALMT.

En godt voksen mann som sterkt antyder at en PTklient er "ei lita grisejente". Grøss.......jeg tenkte han var en ung smågutt som ikke hadde funnet antennene sine enda, dette gjør jo bare saken verre.

Jeg ville nok, om jeg var TS, fortalt det til foreldrene mine i tillegg.

Anonymous poster hash: d56e9...d21

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, noen har nok fylleangst nå! Det var svært upassende, og håper du sier fra til ledelsen på treningsenteret! Har ikke lest alle svarene, men håper du har fått noen gode råd, og jeg håper du ikke fortsetter til denne PT'en!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du faktisk leser hele tråden så får du svar på alt du spør bortsett fra utseendet.

Han er 40 og hun er 18.

Synes du fremdeles dette er greit?

Leste mange sider og det kom opp så mye uvesentlig så jeg orket ikke lese alt sammen, så jeg spurte i steden, og fikk svar på det jeg lurte på :-)

Absolutt ikke greit, hadde ikke vært greit om han var 18 og hun var 25 heller. Hele treningsopplegget hørtes veldig useriøst ut.

Siden han er lederen osv så sitter du i en vanskelig situasjon, har dessverre ingen råd. Jeg hadde bare tatt det opp med han og sagt at det var utrolig uprofesjonelt av han og at du forventer at det kun var en engangshendelse noe du får håpe det var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

Dette er misbruk av jobbrelasjoner og nei det er heller ikke normalt og ikke noe du skal finne deg i. jeg ville tatt kontakt med treningssenteret hvor han er ansatt og fortalt hva som har skjedd. Spar på meldinger og slikt så du har dokumentasjon hvis det skulle være nødvendig. Du bør deretter kreve å få en annen trener eller pengene tilbake. Er det er seriøst treningssenter får han nok en kraftig reprimade eller sparken!

Han var jo full. Skal man sørge for at noen får sparken pga litt fylleslarv. Mannen har sikkert regninger som må betales og da trenger han en jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var jo full. Skal man sørge for at noen får sparken pga litt fylleslarv. Mannen har sikkert regninger som må betales og da trenger han en jobb.

Det er jo en utrolig upassende ting å gjøre! Selvsagt skal det få konsekvenser for han. Han bryter virkelig mange grenser. Selv om det bare er fyllevas. Man eier faktisk hemninger selv om man er full, og klarer som regel å skille mellom rett og galt. Og etter som han klarer å prate med henne i 20-45 min så er han ikke så full at han ikke burde vite at dette er galt av han.

Hadde jeg vært TS hadde jeg gitt beskjed til leder ved senteret. Krevd å få komme ut av bindingstid og pengene tilbake for pt timene, der etter byttet til ett annet treningsstudio.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere skulle bare visst hva PTer, instruktører, resepsjonister osv. sier om dere i garderoben. Det du beskriver her er ikke i nærheten av hva som blir sagt i guttegarderoben. Da er terskelen lav for å ta kontakt om du blir litt full. Tro meg, det skjer hele tiden. Det er på de fleste treningssenter "ikke lov", men det er likevel en kultur for det på mange plasser. Han får nok mest sannsynlig ikke sparken, så det er bare å si ifra :)



Anonymous poster hash: 6c274...f70
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Dere skulle bare visst hva PTer, instruktører, resepsjonister osv. sier om dere i garderoben. Det du beskriver her er ikke i nærheten av hva som blir sagt i guttegarderoben. Da er terskelen lav for å ta kontakt om du blir litt full. Tro meg, det skjer hele tiden. Det er på de fleste treningssenter "ikke lov", men det er likevel en kultur for det på mange plasser. Han får nok mest sannsynlig ikke sparken, så det er bare å si ifra :)

Anonymous poster hash: 6c274...f70

Det er en anonymbruker her som prøver å bagattelisere hele hendelsen og gjøre den hverdagslig - helt åpenbart at det er en mann.

Men TS: Fortell ledelsen for treningssenteret om hva som skjedde, bytt treningssenter eller dropp bare å fortsett (selv om du da mister en del timer/penger). Det som har skjedd er ikke riktig, og selv om mange menn snakker grovt i guttegarderoben finnes det en moralsk grense som din PT har tråkket over! Du har lov å føle at dette er over grensen for hva en PT kan gjøre og gi beskjed om det videre, enten han mister jobben eller ikke, det er uvesentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest- silje

Ts, hvis treningssenteret er ubemannet, så må du nesten ta kontakt med selve kjeden, eller eieren. Du finner nok mer info hvis du googler senteret.

Jeg synes heller ikke at du skal synes synd på mannen, herlighet han er trossalt over 40 - og burde hatt bedre vett en som så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS

Tusen, tusen takk for alle svar fra dere alle. Setter enormt pris på alle svar og støtte da dette er en veldig usikker og ubehagelig situasjon for meg.

Dere husker jeg sa at jeg hadde sendt en mail til senterets hjemmeside samme dag, der jeg ba om mail og tlfnr til øverste leder? Nå får jeg svar om at det ikke er mulig, at de kun har EN mail som kontaktmulighet.

"Alt av kommunikasjon til og fra oss går igjennom denne eposten, da vi kun har support over mail. Vi kan videreformidle din henvendelse til den det måtte angå."

Og... jeg får meg rett og slett ikke til å skrive og forklare situasjonen til den mailen. Hvem sitter bak der? Jeg tenkte at jeg i verste fall kunne forklare situasjonen til EN person - lederen. Men om jeg skriver det til denne mailen så får kanskje alle vite om dette? Det synes jeg ikke pt'en min fortjener...

Så kanskje jeg rett og slett skal sende en mld til min pt og si at jeg gir han en sjanse: enten bytte meg over til en ny pt eller gi meg pengene tilbake. Selv om jeg kjenner at hele meg kvier seg for å ta noe kontakt med han i det hele tatt etter denne hendelsen....

Hva tenker dere om dette?

TS



Anonymous poster hash: 72652...3e9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Jeg tenker at PTen din er et svin som burde fått fyken, og at du er svak og ubesluttsom som vegrer deg for å bidra til det.

Hilsen en mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skriver du mail tilbake og sier du vil snakke emd øverste leder og vil be han/hun ringe det på dette nr ********, og at det gjelder en opplevelse med en ansatt av dere. Derfor føles denne e-mailen utrygg å bruke, siden du ikke vil henge ut personen, men gi en klage til en i ledelsen.



Anonymous poster hash: bc632...6aa
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skriver du mail tilbake og sier du vil snakke emd øverste leder og vil be han/hun ringe det på dette nr ********, og at det gjelder en opplevelse med en ansatt av dere. Derfor føles denne e-mailen utrygg å bruke, siden du ikke vil henge ut personen, men gi en klage til en i ledelsen.

Anonymous poster hash: bc632...6aa

Da var det gjort. TS

Anonymous poster hash: 72652...3e9

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da var det gjort. TS

Anonymous poster hash: 72652...3e9

Flink! Har du hørt fra PTen da?

Anonymous poster hash: 6cf29...cd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink! Har du hørt fra PTen da?

Anonymous poster hash: 6cf29...cd7

Takk. Jeg har ikke hørt så mye som et ord.

De svarte forresten på mailen nå, sa at en fra hovedkontoret skal ringe meg opp igjen iløpet av dagen. Jeg har også skrevet ned alt PT'en min sa i samtalen i stikkordsform, slik at det blir lettere å forklare for han som skal ringe meg.

TS

Anonymous poster hash: 72652...3e9

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Takk. Jeg har ikke hørt så mye som et ord.

De svarte forresten på mailen nå, sa at en fra hovedkontoret skal ringe meg opp igjen iløpet av dagen. Jeg har også skrevet ned alt PT'en min sa i samtalen i stikkordsform, slik at det blir lettere å forklare for han som skal ringe meg.

TS

Anonymous poster hash: 72652...3e9

Det høres ut som en god måte å løse dette på. Får håpe den du får kontakt med fra treningssenteret er en person som det går an å snakke med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. Jeg har ikke hørt så mye som et ord.

De svarte forresten på mailen nå, sa at en fra hovedkontoret skal ringe meg opp igjen iløpet av dagen. Jeg har også skrevet ned alt PT'en min sa i samtalen i stikkordsform, slik at det blir lettere å forklare for han som skal ringe meg.

TS

Anonymous poster hash: 72652...3e9

Har du smarttelefon kan du laste ned en app som automatisk tar opp samtaler (f.eks Auto Call Recorder, der kan du velge om den skal ta opp alle samtaler eller kun samtaler til/fra nummer som ikke er lagret på mobilen). Kan være greit å ha. Og før noen klikker her: Det er IKKE ulovlig å ta opp samtaler så lenge man er part i samtalen selv. Og husk å si at du ikke ønsker å trene mer på senteret, og ønsker FULL refusjon av PT-pakken.

Anonymous poster hash: 6cf29...cd7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...